Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta a sistemelor de detectie si stingere incendii


Anunt de participare (utilitati) numarul 138664/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: Simona Popescu, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta a sistemelor de detectie si stingere incendii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 453, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantit. min.pentru care se va incheia un contract subsecvent este de min 2 revizii preventive si 1 revizie corectiva iar cantitea max pentru care se va incheia un contract subsecvent va fi de max 2 revizii preventive si 2 revizii corective.Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: un contract subsecvent anual a carui valoare estimata este de min 111.405 lei si max 118.790
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta a sistemelor de detectie si stingere incendii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de instalare si mentenanta a sistemelor de detectie si stingere incendii, conform cerintelor Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 453, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare?8.000 lei.Perioada de valabilitate?90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare la procedura de achizitie poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie sau prin virament bancar in contul nr. RO 89 BRDE 450 SV 15572604500 deschis la BRD SMCC.Garantia de participare se va constitui in etapa a doua a procedurii.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. In cazul in care ofertantul depune contestatie cu privire la procedura de achizitie si aceasta este respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C., in conf.cu art. 2781 alin. (1) din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 4.233 lei din garantia de participare.Scrisoarea de garantie de participare se prezinta in original. Neprezentarea acesteia in cuantumul si perioada de valabilitate solicitata atrage respingerea ofertei.Garantia este irevocabila. Aceasta va insoti oferta impreuna cu scrisoarea de inaintare (formularul 9). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari sau daca partile convin dintr-o suma initiala in valoare de min 0, 5% din pretul contractului subsecvent, ce va fi depusa de Prestator in contul deschis de catre acesta, iar diferenta prin retineri succesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise pentru serviciile prestate, in contul deschis de operatorul economic la dispozitia Autoritatii Contractante pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finatare ? surse proprii S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza formularul 1; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza formularul 2; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- Bruno ROCHE
- Petru TOMA
- Mihai SAVIN
- Simona RIMONDI
- Simona POPESCU
- Laura MARINESCU3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul 3; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 4; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul/ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza formularul 5; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocieriisi fiecare tert sustinator.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, prin prezentareaCertificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioare celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Documente care dovedesc, in cazul persoanelor juridice romane, o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.sau2. Documente care dovedesc, in cazul persoanelor juridice straine, o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, care sa ateste ca, candidatul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
3. In cf. cu Legea nr. 307/2006 -se va face dovada atestarii M.A.I.I.G.S.U. pentru efectuarea lucrarilor de proiectare, executare, verificare, intretinere si/sau reparare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, sau orice alta autorizatie echivalenta emisa in tari din UE.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de lucrari executate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel/cea initial/initiala. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnat de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va preciza cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani? formularul 6. Media cifrei de afaceri globale a candidatului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 230.000 lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va dovedi experienta similara prin prezentarea: ? Minim 1 contract indeplinit in ultimii 3 ani avand obiect similar cu cel al prezentei proceduri
Pentru indeplinirea acestor cerinte se va lua in considerare orice alt document care dovedeste in mod neindoielnic acordulpartilor cu privire la realizarea unor servicii similare (acorduri cadru, comenzi etc).
2.Se solicita prezentarea a cel putin o recomandare din partea clientilor cu care a incheiat contracte cu obiect similar celui al prezentei proceduri. Recomandarea va cuprinde cel putin: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe perioada contractului, neconformitatile care s-au inregistrat pe perioada contractului, cazurile de incidente/accidente tehnice inregistrate din vina exclusiva a furnizorului.
3.Operatorii economici vor face dovada detinerii de personal calificat, 3 ingineri si 3 tehnicieni calificati si autorizati? cod COR 352130, 215222, 215119
4.Se va face dovada capacitatii de a presta servicii de mentenanta a sistemelor de detectie si stingere incendii instalate in obiectivele ANB.
5.Operatorii economici vor face dovada detinerii unui sistem de tip Call Center de preluare 24 de ore din 24 a solicitarilor si reclamatiilor clientilor, cu eliberarea automata a unui numar de inregistrare a solicitarii.
Candid.trebuie sa prez.documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea :
-sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.
-sistemului de management de mediu, respectiv SR EN ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2012 10:30
Locul: S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A. - Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Va participa cate un reprezentant din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Termenul de valabilitate al ofertei este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei. In cazul in care doua sau mai multe oferte de tret ocupa primul loc in clasament, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.In cazul in care ofertantii clasati pe locul 3 au preturi egale, acestora li se va solicita transmiterea unei noi propuneri finaciare in plic inchis, insa aceasta din urma nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conformitate cu art. 256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, Etaj 2, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 3155241, Fax: +40 3155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer