Licitatie Publica - Servicii de mentenanta a subsistemului de cablu fibra optica din cadrul sistemului de telecomunicatii al SC CONPET SA Ploiesti
Anunt de participare (utilitati) numarul 143365/26.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Sinziana Motoc, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan, prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta a subsistemului de cablu fibra optica din cadrul sistemului de telecomunicatii al SC CONPET SA Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Puncte de lucru ale beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta a subsistemului de cablu fibra optica din cadrul sistemului de telecomunicatii al SC CONPET SA Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50331000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a liniilor de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de mentenanta a subsistemului de cablu fibra optica din cadrul sistemului de telecomunicatii al SC CONPET SA Ploiesti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 24000 lei.Valabilitatea: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp.120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: a.prin virament bancar(OP) in contul Conpet (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate; b.prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elaborat conf.modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt.valabilitatea solicitata.Din instrumentul de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/societatea de asigurari va plati CONPET suma solicitata in situatiile prevazute la art.87 alin.(1) lit.a)-c) din HG 925/2006.Obligatoriu, se va mentiona clar ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept garantie de participare, iar banca/societatea de asigurari va elibera catre Conpet suma in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:4979, 99 lei.Doc.care confirma plata garantiei va fi anexat plicului exterior. In cazul neprez.dovezii constituirii garantiei de participare, pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt. desch.ofertelor, conf. art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa potrivit prev.art. 33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si documentele prevazute de aceasta Lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a beneficia de reducerea privind cuantumul garantiei de participare. Echivalenta leu/euro se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii anuntului de participare in SEAP. Sunt aplicabile prevederile art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006. In cazul de fata, garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011 si conform clauzei obligatorii din contractul de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conformitatea copiei simple cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate inlimba romana, traducere legalizata. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii.In cazul depunerii unei oferte comune, asociatii vor prezenta documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 2400000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt.2010:4, 2099 lei/euro;pt.2011:4, 2379 lei/euro; pt.2012:4, 4560 lei/euro.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, respectiv la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Deoarece termenul limita prevazut de lege pentru depunerea bilantului pe 2012 este luna mai 2013, se accepta prezentarea, in locul bilantului, a unor documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu prezentarea a maximum 3 prestari de servicii cu obiect asemanator celor pentru care se oferteaza, respectiv servicii de mentenanta sistem de telecomunicatii prin cablu fibra optica, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 1200000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8 si Anexa 1 din ?Anexa Formulare? si sa prezinte documente/certificate emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, doc.care sa confirme prestarea serviciilor contractate, prezentate caexperienta similara, obiectul, valoarea acestora, perioada de prestare si daca au fost finalizate (se pot prezenta si copii ale certificatelor constatatoare eliberate in conformitate cu art. 97 ind. 1 din HG 925/2006, recomandari). De asemenea, se pot prezenta si copii ale PV receptie care sa confirme datele de mai sus. Pentru servicii contractate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva pentru anul in care au fost finalizate serviciile.
Modalitatea de indeplinire
Cerinte obligatorii: Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8 si Anexa 1 din ?Anexa Formulare? si documente/ certificate emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii. Ofertantul va preciza, pt. subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare a subcontractantului din certificatul de inregistrare al acestuia. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarea dotare tehnica obligatorie (proprietate, inchiriere sau angajament de punere la dispozitie): aparatura pentru jonctionat cablu fibra optica, aparatura pentru masurat fibra optica, utilaj Cablejet pentru instalare fibra optica, cutit taiere conducte otel 4? ? 12?, detector mark-eri.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei. In cazul in care partea din dotarea tehnica este asigurata de subcontractant, ofertantul va prezenta documentele solicitate la cerinta nr. 2, si utilajele care sunt subcontractate.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii straini vor prezenta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Cerinta nr. 4. Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Personalul obligatoriu solicitat pentru indeplinirea contractului este urmatorul: personal calificat, cu certificat de absolvire emis de o institutie certificata, curs de calificare in meseria de jonctor fibra optica.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociatpt.partea din contract pe care urmeaza sa o execute) vaprezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008), sau echivalent, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, pentru activitatea supusa licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2013 11:00
Locul: Ploiesti, sediul II CONPET, str. Rezervoarelor nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici vor prezenta copie CI/BI si imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 0244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2013 13:45