Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE MENTENANTA AFERENT SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT TRAFIC, MONITORIZARE, DISPECERIZARE SI INFORMARE CALATORI (sistem GPS)


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
166.200 EUR

Castigatorul Licitatiei: RADCOM S.R.L.
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 130393/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oradea Transport Local SA
Adresa postala: Atelierelor nr. 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitii, Tel. +40 259423245, In atentia: Fodre Gabriela, Email: [email protected], Fax: +40 259426010, Adresa internet (URL): www.otlra.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE MENTENANTA AFERENT SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT TRAFIC, MONITORIZARE, DISPECERIZARE SI INFORMARE CALATORI (sistem GPS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Oradea, str.Atelierelor nr. 12
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Piese de schimb pentruechipamentele OBC 2.4 si panourile de informare calatori precum si repararea acestora la sediul OTL sau a prestatorului ;2. Servicii de interventie locala la echipamente ;3. Upgrade firmware pentru echipamentele OBC 2.4 in cazul situatiilor neprevazute sau a unor cerinte noi(adaptare la cerintele sistemului de taxare automata) ;4. Upgrade firmware pentru panourile de informare calatori in cazul situatiilor neprevazute sau a unor cerinte noi ;5. Gazduire baze de date, mentenanta baze de date cu asigurarea back-upurilor de siguranta ;6. Intretinerea aplicatiilor software, mentenanta corectiva in caz de defectiune critica, majora sau minora a sistemului ;7. Remedierea bug-urilor ascunse in aplicatia de back-office (intretinere aplicatii web pentru asigurarea informatiilor in timp real) ;8. Remedierea bug-urilor ascunse in front-office (functionare soft echipamente) ;9. Asigurarea functionarii comunicatiei de date GSM/GPRS in parametrii corespunzatori intre echipamentele sistemului (144 echipamente Radfleet 2.4 si 40 panouri de informare in prezent) ;10. Asigurarea unui serviciu de tip Helpdesk / suport tehnic 24 ore din 24, 7 zile pe saptamana, 365 zile pe an (inclusiv sarbatorile legale) pentru inregistrarea / preluarea / gestiunea incidentelor, informare asupra timpului si modului de solutionare ;
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
166, 200EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 268 Denumirea: SERVICII DE MENTENANTA AFERENT SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT TRAFIC, MONITORIZARE, DISPECERIZARE
V.1) Data atribuirii contractului 31.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RADCOM S.R.L.
Adresa postala: Str. Gara Herastrau, nr. 4, et. 1-2-3, sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020334, Romania, Tel. 021 232 1039, Email: [email protected], Fax: 021 232 1068, Adresa internet (URL): www.radcom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 166200.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 163200.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 740, 242.56 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer