Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE MENTENANTA AFERENTE COMPONENTELOR SOFTWARE DIN CADRUL PROIECTULUI ?IMPLEMENTAREA CONCEPTULUI DE ADMINISTRATIE ELECTRONICA LA NIVELUL MUNICIPIULUI SIBIU?


Anunt de participare numarul 138187/15.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel. +40 269/208880, Email: [email protected], Fax: +40 269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE MENTENANTA AFERENTE COMPONENTELOR SOFTWARE DIN CADRUL PROIECTULUI ?IMPLEMENTAREA CONCEPTULUI DE ADMINISTRATIE ELECTRONICA LA NIVELUL MUNICIPIULUI SIBIU?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Sibiu - Primaria Municipiului Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE MENTENANTA AFERENTE COMPONENTELOR SOFTWARE DIN CADRUL PROIECTULUI ?IMPLEMENTAREA CONCEPTULUI DE ADMINISTRATIE ELECTRONICA LA NIVELUL MUNICIPIULUI SIBIU?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 196, 359.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: este de 23.900 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M. Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie. In acest caz, garantia de buna executie va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;
Viceprimar ? Virgil Popa;Director Directia Tehnica -Cristina Bica;
Director Economic ? Viorica Bandescu;
p. Sef Serviciul Juridic ? Claudia Iordanescu;
Serviciul Informatica ?Camelia Burlacu
Serviciul Investitii ? Codruta Sirbu
Unitatea de Implementare a Proiectului-Ioana Leca Serviciul Juridic - Cristina Burchea
Serviciul Informatica - Adela Vreja
Consilieri locali: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana, Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold,
Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor, Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut Karl, Mezei Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie Ioan, Tamaian Ioan, Voinea Carmen.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9
Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.
Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pentru persoane juridice/fizice romane:
- Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.
- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Persoane juridice /fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele de la pct. a. si b. vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011.
Se va prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va completa Formularul 4-Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestatein ultimii 3 ani.
Inf privind exp similara in ultimii 3 ani.Contract(e)care au avut ca obiect prestarea unor serv similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.160.000 lei (exclusiv TVA)sau de minim 260.000 euro(fara TVA).
Copii dupa partile relevante ale contractului(lor)reprezentand exp similara din care sa reiese: nr.contract, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile partilor.
Se va completa Formularul 7 distinct pt fiecare contract reprezentand exp similara.
Pv de receptie aferente ctr reprezentand exp similara.
In cazul contractelor reprezentand exp similara aflate in derulare la data depunerii ofertelor se vor prezenta PV de receptie in care se va mentiona (in mod obligatoriu) valoarea serviciilor prestate pentru care s-a efectuat receptia partiala.
Recomandare(i) din partea beneficiarului(lor) (model propriu).Recomandarea(le) se vor prezenta in original/copie legalizata/xerocopie certificata pt conf cu originalul si trebuie sa precizeze urmatoarele: - modul de indeplinire a oblig contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconf care au condus la refaceri partiale/totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Recomandarile vor fi prezentate pt ctr reprezentand experienta similara.
Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare(i), certificat(e) constatatoare eliberate de catre beneficiari intocmite conf prev art. 97^1, alin.(1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Pt ctr reprezentand exp similara, aflate in derulare la data depunerii ofertelor, se va prezenta Recomandare aferenta serviciilor pentru care s-a efectuat receptia partiala.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii(model propriu).
Se vor asigura acele echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)
Pers cheie: pozitienr. minimManager de proiect - 1
licenta studii superioare, experienta de minim 3 ani in domeniul implementarii proiectelor de sisteme informatice integrate, certif tip CNFPA sau echiv(certificat/diploma de PM acordata de structuri acreditate din tara sau strainatate).
CV din care sa reiasa experienta in domeniul IT. Se va prezenta in original, semnat de catre persoana care va ocupa functia de Manager de proiect. Atasat CV-ului se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conf cu originalul? si o lista cu proiectele realizate.
Consultanti portal - 2
licentiati cu studii superioare.
Fiecare din persoanele propuse trebuie sa detina o certif pecompetente de configurare din partea producatorului softului de baza implementat pt portal ? Microsoft Sharepoint.Fiecare din persoanele propuse trebuie sa aiba experienta in implementarea cel putin unui proiect care a inclus softul de baza implementat pentru portal ? Microsoft Sharepoint
Dezvoltatori portal - 2
licentiate cu studii superioare.
Fiecare din persoanele propuse trebuie sa detina o certificare pecompetente de dezvoltare din partea producatorului softului de baza implementat pentru portal ? Microsoft Sharepoint.
Fiecare din persoanele propuse trebuie sa aiba experienta in dezvoltarea a cel putin unui proiect care a inclus softul de baza implementat pentru portal ? Microsoft Sharepoint.
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?
Se va prezenta copie dupa certificarea detinuta ? copie ?conform cu originalul?.
Se vor prezenta CV-uri din care sa reiasa experiena solicitata. Aceste documente se prezinta in original, semnate de catre persoanele care vor ocupa functia de Dezvoltatori portal. Atasat CV-urilor se va prezenta o lista cu proiectele realizate si o recomandare de la 1 client, pentru fiecare persoana.
Consultant Plata electronica - 1
licentiata cu studii superioare.
experienta in implementarea cel putin unui proiect care a inclus o solutie de plata electronica.
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?.
Se va prezenta CV din care sa reiasa experienta solicitata. Acest document se prezinta in original, semnat de catre persoana care va ocupa functia de Consultant plata electronica. Atasat CV-ului se va prezenta o lista cu proiectele realizate si o recomandare de la 1 client.
Dezvoltator plata electronica - 1
licentiata cu studii superioare.
experienta experienta in dezvoltarea a cel putin unui proiect care a inclus o solutie de plata electronica.
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?
Se va prezenta CV din care sa reiasa experienta solicitata. Acest document se prezinta in original, semnat de catre persoana care va ocupa functia de Dezvoltator plata electronica. Atasat CV-ului se va prezenta o lista cu proiectele realizate si o recomandare de la 1 client.
Consultanti Aplicatie pt managementul veniturilor din impozite si taxe- 2
licentiati cu studii superioare
Pers propuse trebuie sa detina o cerif pe competente de consultanta din partea producatorulului softului de baza implementat pt Aplicatia pt managementul veniturilor din impozite si taxe ? Microsoft Dynamics AX.
Fiecare din pers propuse trebuie sa aiba experienta in implementarea cel putin 1 proiect care a inclus softul de baza implementat pt Aplicatia pt managementul veniturilor din impozite si taxe?Microsoft Dynamics AX.
Se va prezenta diploma de licentacopie?conform cu originalul?.
Se va prezenta copie dupa certif detinutacopie ?conform cu originalul?.
Se vor prezenta CV-urile din care sa reiasa experienta solicitata. Aceste documente se prezinta in original, semnate de catre pers care vor ocupa functia de Consultant Aplicatie pt managementul veniturilor din impozite si taxe.Atasat CV-urilor se va prezenta o lista cu proiectele realizate si 1 recomandare de la 1 client
Dezvoltatori Aplicatie pentru managementul veniturilor din impozite si taxe - 2
licentiati cu studii superioare.
Fiecare din persoanele propuse trebuie sa detina o cerificare pe competente de dezvoltare, din partea producatorulului softului de baza implementat pentru Aplicatia pentru managementul veniturilor din impozite si taxe ? Microsoft Dynamics AX.
Fiecare din persoanelepropuse trebuie sa aiba experienta in dezvoltarea cel putin unui proiect care a inclus softul de baza implementat pentru Aplicatia pentru managementul veniturilor din impozite si taxe ? Microsoft Dynamics AX.
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?
Se va prezenta copie dupa certificarea detinuta ? copie ?conform cu originalul?.
Se vor prezenta CV-uri din care sa reiasa experienta solicitata. Aceste documente se prezinta in original, semnate de catre persoanele care vor ocupa functia de Dezvoltatori Aplicatie pentru managementul veniturilor din impozite si taxe.
Analist Aplicatie pentru managementul veniturilor din impozite si taxe - 1
licentiata cu studii superioare in domeniul economic.
Persoana propusa trebuie sa detina cunostinte in domeniulManagementului Taxelor si Impozitelor Locale.
Persoana propusa trebuie sa aiba experienta de minim 3 aniin implementarea de solutii pentru managementul veniturilor din impozite si taxe.
Consultant administrare si configurare pentru platforma Microsoft Dynamics AX - 1licentiata cu studii superioare.
certificare pe competente de administrare si configurare pentru platforma Microsoft Dynamics AX.
experienta in implementarea cel putin a unui proiect care a inclus o solutie bazata pe platforma Microsoft Dynamics AX.
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?
Se va prezenta copie dupa certificarea detinuta ? copie ?conform cu originalul?.
Se va prezenta CV din care sa reiasa experienta solicitata. Acest document se prezinta in original, semnat de catre persoana care va ocupa functia de Consultant administrare si configurare pentru platforma Microsoft Dynamics AX. Atasat CV-ului se va prezenta o lista cu proiectele realizate si o recomandare de la 1 client.
Consultant administrare sisteme de gestiune a bazelor de date -1
licentiata cu studii superioare.
cerificare pe competente de administrare a sistemelor de gestiune a bazelor de date.
experienta in implementarea cel putin a unui proiect care a implicat administrarea unor sisteme de gestiune a bazelor de date.
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?.
Se va prezenta copie dupa certificarea detinuta ? copie ?conform cu originalul?.
Se va prezenta CV din care sa reiasa experienta solicitata. Acest document se prezinta in original, semnat de catre persoana care va ocupa functia de Consultant administrare sisteme de gestiune a bazelor de date. Atasat CV-ului se va prezenta o lista cu proiectele realizate si o recomandare de la 1 client.
Inginer de sistem- 1
licentiata cu studii superioare
experienta de minim 3 aniin administrarea de sisteme de tip Windows server
Se va prezenta diploma de licenta ? copie ?conform cu originalul?.
Se va prezenta CV din care sa reiasa experienta solicitata. Acest document se prezinta in original, semnat de catre persoana care va ocupa functia de Inginer de sistem. Atasat CV-ului se va prezenta o lista cu proiectele realizate si o recomandare de la 1 client.
Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularul 1C ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.180 din OUG 34/2006 si formularul 2C ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)
Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca exista). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.
Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente:
- Informatii privind subcontractantii. Se va completa formularul 4A cu datele de identificare;
- formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.
Informatii privind asociatii(daca este cazul)
Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2 ? CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.
Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 11:00
Locul: Str.Samuel Brukenthal, nr.2, camera 203-sala de presa, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propuenerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.1. Ofertantii au obligatia de prezenta in cadrul ofertei o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului (model propriu), conform: Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerinte minime de securitate si santate pentru locul de munca, O.G. nr.195/2005 privind protectia mediului modificata si completatasi a Legiinr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor modificata.Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: - Legislatia fiscala: www.mfinante.ro- Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.gnm.ro- Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectmun.ro2.In cazul in care ofertantul / ofertantii, au omis sa prezinte unul / mai multe dindocumentele solicitate la cap. III.2 ? Conditii de participare, autoritatea contractanta nu permite completarea lor ulterioara, neprezentarea acestuia / acestora avand ca efect descalificarea ofertantului / ofertantilor in cauza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel. +40 269/208880, Email: [email protected], Fax: +40 269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer