Licitatie Publica - Servicii de mentenanta cladiri pentru societatile Enel Distributie Muntenia si Enel Energie Muntenia
Anunt de participare (utilitati) numarul 144434/18.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Anca Ivanica, Tel. +40 212065442, Email: [email protected], Fax: +40 213175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta cladiri pentru societatile Enel Distributie Muntenia si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sedii/locatii ale autoritatii contractante sau ale asociatilor-conform anexelor de la caietul de sarcini;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 372, 815.96 si 1, 694, 618RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia un singur acord-cadru. Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordului-cadru, pentru 22% din valoarea acordului cadru, durata acestuia fiind de 8 luni de la data semnarii. Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 35% din valoarea acordului cadru. Urmatoarele contracte subsecvente sunt estimate a se semna pentru durate de 9 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta cladiri pentru societatile Enel Distributie Muntenia si Enel Energie Muntenia
- Intretinere si reparatii imobile (reparatii de tamplarie, lacatasurie, zidarie, vopsitorie)
- Intretinere si reparatii instalatii termice, electrice si sanitare
- Service si intretinere ascensoare si platform
- Intretinere si reparatii sisteme PSI si extinctoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
50700000-2-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
50710000-5-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
50750000-7-Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: Servicii de mentenanta cladiri
Total cantitati/prestatii servicii/lucrari
Total cantitati prestatii servicii - in conformitate cu ? Anexele la Caietul de Sarcini:
Oferta depusa va cuprinde obligatoriu pentru fiecare societate: toate serviciile, activitatile si lucrarile mentionate in Caietul de Sarcini si anexele acestuia (1-7), - valori variabile si valori fixe - materiale si piese de schimb.
Oferta depusa de ofertanti va cuprinde obligatoriu tot volumul de servicii licitat-cel prevazut si dimensionat in caietul de sarcini si anexele acestuia, pentru fiecare societate in parte.
Volumul prestatiei-detaliat-care va sta in principal la baza intocmirii ofertei financiare, se regaseste in caietul de sarcini si Anexele 1-7 ale acestuia.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit (la care se vor raporta cerintele minime de calificare) este de 593.116, 30 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 372, 815.96 si 1, 694, 618RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantum: 33.892 lei fara TVA / 16.946 lei fara TVA-IMM. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro va fi cel publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.2. Perioada valabilitate: cel putin 90 zile si curge de la termenul limita de depunere a ofertelor.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;SAUb) prin depunerea unui ordin de plata, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), in contul S.C. ENEL SERVICII COMUNE S.A., RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. In conformitate cu art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia departicipare suma de5.474, 62 lei, fara TVA, calculata conform lit. b.7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Cuantum: 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.2. Perioada pentru care se constituie.: durata derularii contractului.3. Mod de constituire: prin depunerea in 15 zile de la incheierea contractului a 0, 5% din valoarea contractului, in contul de garantie bancara de buna executie, restul constituindu-se prin retineri succesive din facturi sau prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se va depune la AC in 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului. Avand in vedere faptul ca AC este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.4. Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA).5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in ceea ce priveste neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr.279/2011.
Observatie: In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese in sensul art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele:
?a) membri ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
b) actionarii sau asociatii ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori;
d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori.?
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Giuseppe Fanizzi, Director Achizitii - Cosmin Trofin, Presedinte comisie evaluare ? Anca Ivanica, Membru comisie evaluare ? Ana Ivanescu, Membru comisie evaluare ? Adina Alexe, Membru de rezerva ? Adriana Baican.Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.
Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident):
a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1
a) Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2
In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii Certificatului de atestare emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civiladin cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta Bucuresti, conform Legi 307/2006, valabil la data limita de depunere a ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii Autorizatiei eliberata de I.S.C.I.R.-INSPECT, conform PT R2-2010, pentru Servicii de intretinere si reparatii ascensoare valabila la data limita de depunere a ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea de contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, se va prezenta cifra de afaceri pentru anii 2010, 2011, 2012) solicitata: mai
mare sau egala cu 1.186.232, 60 lei (mai mare sau egala cu 593.116, 30 lei pentru IMM)
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3.Valoarea mediei cifrei de afaceri globala trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent multiplicat cu 2 in cazul intreprinderilor mari, respectiv 1.186.232, 60 lei (fara TVA), si
mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent in cazul
IMM-urilor, respectiv 593.116, 30 lei (fara TVA). Conversia leu - valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte si anume: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un contract sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de cel putin 593.116, 30 lei fara TVA.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Modalitatea de indeplinire
1)Prezentarea Formularului F5 (lista principalelor servicii prestare in ultimii 3 ani) insotit de:
- cel putin un contract sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de cel putin 593.116, 30 lei fara TVA.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Conversia leu - valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte si anume: 2010 - 1 euro=4.2099 lei2011 - 1 euro=4.2379 lei
2012 ? 1 euro=4, 4560 lei
2013 - 1 euro=4, 3854 lei
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F6 insotit de declaratiile solicitate
Ofertantul va face dovada cel putin a uneipersoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
Modalitatea de indeplinire
CV-ul persoanei responsabile SSM.
Inf priv subcontract, daca este cz.Se solic complet Form F8.In sit in care ofertantul intent sa subcontract o parte din ctr, are oblig de a preciza in F8: a)datele de recun ale tuturor subcontract(incl codul CAEN), specializ acestora;b)partile din ctr pe care ofert urmeaza sa le subcontract;c)indic procentaj din total ctr ce va fi realiz prin subcontract;d) lista activ ce vor fi realiz de subcon(indic activit si val acestora);La inch.ctr (in sit in care este desemnat castig)are oblig de a prez ctr incheiate cu subcontract, ctr care tb sa fie in concord cu oferta si care se vor constit in anexa la ctr.Odata cu prez ctr, subc tb sa prez.F2.3 compl.Res mat si umane ale subcontract declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus oferta are subcontract, intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb ind de acesta.Subcont nu pot subcontr la randul lor parte din activ alocate.
Modalitatea de indeplinire
Formular F8
Informatii privind asociatii, daca este cazul. Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
Modalitatea de indeplinire
Formular F21
Inf priv tertul sust, daca este cazul. Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispoz ofert.res financ invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului res tehnice si profes invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capac tehnica si profes invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza in sit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in sit prev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completat Formularul F2.3. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament ferm incheiat in forma autentica.
Formular F2.1.Formular F2.2.Formular F2.3.
Copii ale autorizatiilor ISCIR (semnate si stampilate conform cu originalul) pentru persoanele care vor fi implicate direct in indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Copii ale autorizatiilor ISCIR din care sa reiasa persoanele care vor fi implicate direct in indeplinirea contractului.
Ofertantul va face dovada ca are capabilitatea tehnica si organizatorica pentru a asigura acoperirea teritoriala permanenta a sediilor Beneficiarului cu resurse tehnice astfel:
- Mijloace de transport: cel putin o masina pentru fiecare judet precizat in caietul de sarcini si municipiul Bucuresti
- Masini de interventie si transport dotate cu atelier de specialitate (menghina, rotopercutor, flex, compresor, scari metalice de diferite inaltimi, schele etc), echipamente de masura si control conform normativelor, verificate metrologic de un laborator autorizat.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind detinerea resurselor tehnice insotita de o lista detaliata a acestora.
Dotarea minima necesara persoanelor care efectueaza lucrari de verificare, reincarcare si reparare a stingatoarelor de incendiu (conform Anexei 2 din Ordinul nr. 252/ 19.07.2007) va fi: 1. Instalatie de vopsit (manometrul compresorului verificat metrologic de un laborator autorizat)2. Mijloace tehnice pentru masurarea cantitatii de substanta de stingere sau agent propulsor, adecvat dimensional (balanta, cantar, etc.) - verificat metrologic de un laborator autorizat: - 1 bucata in intervalul 5-50 kg- 1 bucata de minimum 100 kg3. Trusa de chei (fixe, inelare, tubulare)4. Cilindru gradat pentru apa, spumant.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind detinerea resurselor tehnice insotita de o lista detaliata a acestora.
Dotarea tehnica
Modalitatea de indeplinire
Formulat F7
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in vederea asigurarii conditiilor tehnice de indeplinire a contractului si a controlului calitatii
Modalitatea de indeplinire
Declaratie care contine informatii referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Personal de specialitate a tuturor serviciilor incluse in contract
Modalitatea de indeplinire
Declaratia cu privire la asigurarea cu personal de specialitate a tuturor serviciilor incluse in contract (inclusiv personal autorizat ISCIR pentru activitatea de prestari servicii intretinere si revizie tehnica curenta ascensoare)
Personal minim:
minim 12 angajati specializati (minim 3 interventii simultan in echipe de cite 4 persoane: 1 electrician, 1 instalator, 1 timplar, 1 finisor)
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va face dovada ca are capabilitatea tehnica si organizatorica pentru a asigura acoperirea teritoriala permanenta a sediilor Beneficiarului cu resurse umane; Structura personalului: minim 12 angajati specializati (minim 3 interventii simultan in echipe de cite 4 persoane: 1 electrician, 1 instalator, 1 timplar, 1 finisor).
Ofertantul va prevedea un responsabil tehnic, avand cunostinte de Word si Excel, care va fi localizat pe toata durata contractului la sediul Beneficiarului situat in B-dul Ion Mihalache nr. 41-43.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind punerea la disopizite a unui responsabil tehnic si CV-ul persoanei.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita a depunerii ofertelor.
Informatii privind respectarea standardelor de mediu - ISO 14001:2005
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de mediu, conform SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronicatoti ofertantii care au depus oferte admisibile si care au fost invitati in prealabil la negocierea ofertei financiare depuse.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9.In cadrul licitatiei electronice se va include valoarea pentru servicii si materiale si piese de schimb conform Anexei 7 din caietul de sarcini. La valoarea finala obtinuta in urma licitatiei electronice se adauga o valoarea fixa de 175.000 lei fara TVA pentru materiale si piese de schimb pentru care nu se pot estima cantitati.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 14:00
Locul: sediul ENEL - Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +4 0372115442, Fax: +4 0372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 17:34