Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta de nivel 3 (LN3) pentru transformatorul de putere TH1 90 MVA, 15,75/220kV din CHE GALCEAG


Anunt de participare (utilitati) numarul 146617/17.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Sebes, Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: SUCURSALA HIDROCENTRALE SEBES, Tel. +40 0258/806400, In atentia: Daniela Preja, Email: [email protected], Fax: +40 0258/732647, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta de nivel 3 (LN3) pentru transformatorul de putere TH1 90 MVA, 15, 75/220kV din CHE GALCEAG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centrala subterana GALCEAG - SUCURSALA HIDROCENTRALE SEBES, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de servicii de mentenanta de nivel 3(LN3) pentru transformatorul de putere TH1 de 90 MVA, 15, 75/220 Kv, nr. de fabricatie 100332/1979, montat in centrala subterana Galceag, Sucursala Hidrocentrale Sebes.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 896, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 4676, 87 lei.Eliberarea / Restituirea Garantiei de Participare : Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea garantiei de Participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, in conditiile art.87, alin.(1) din HGR Nr.925 / 2006 si art.278^1 din OUG Nr.34 / 2006, in suma de 4676, 87lei.Garantia de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.-Forma de constituire a garantiei de participare: a)Virament bancar , prin OP , in contul autoritatii contractante RO21RNCB0011021272730001 deschis la BCRSebes , saub) Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune oferta si in valuta, este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR . Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Perioada de valabilitate : durata executiei ( maxim 6 saptamani) + durata garantiei tehnice ( min.36 luni )Forma de constituire : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ( a se avea in vedere Formularul Nr. 13 )sau-retineri succesive din facturi in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modificata de HGR nr.1045 /2011 astfel : Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se va deschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantului.NotaDaca se completeaza Formularul 13 ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(2)din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale HIDROELECTRICA S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a ofertantuluiin conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea si prezentareaFormularului nr. 1. la care se vor anexa , in copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?:
1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice.
2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului , Nota:
a) Certificatele Fiscale 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara cele in care se depun oferteleb) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.
(Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 2.
Acordul de Asociere semnat de asociati Formularul Nr. 2.1Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 (evitare conflict de interese)
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionatCerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 3.
NOTA
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: 1. Mihail Stanculescu - presedinte Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 2. Lucian Cocos - membru Directorat HIDROELECTRICA S.S.; 3. Ovidiu Agliceru - membru Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 4. Romi Petru Dragosin - director SH Sebes;5. Petre Niculici - director adj. productie SH Sebes; 6. Elena Camelia Dobra - director adj. economic SH Sebes;7. Anca Sbuchea - economist Comp. Contabilitate SH Sebes;8. Cornel Adam - inginer Comp. Tehnic SH Sebes; 9. Cornel Popa - ing. Comp. Mentenanta SH Sebes; 10.Stefan Mortu - inginer Departament Mentenanta HIDROELECTRICA S.A.;11. Sorin Bogatoniu - sef Birou Achizitii HIDROELECTRICA S.A.; 12.Simona Dogar - cons.jur. SH Sebes; 12.Vasile Berghezan - ing. Comp. Mentenanta SH Sebes; 13.Nicolae Sandru - masinist Sectia Galceag SH Sebes; 14. Cornelia Dragosin - economist Birou Achizitii si Logistica SH Sebes; 15. Laurean Cetatean - sef Serviciu Contracte HIDROELECTRICA S.A.; 16. Laurentiu Iovan - inginer Departament Mentenanta HIDROELECTRICA S.A.Cerinta nr. 4Certificat de participare la proceduracu oferta independenta
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 4. Cerinta nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrare
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.
Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.
Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? , din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Note:
a. Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei;
b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de furniza serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
( Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 1.792.000 lei.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 5.la care se vor anexa, in copie legalizata sau certificate ?conform cu originalul ?bilanturile contabile - Sectiunea Contul de Profit si Pierderi - , pe ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012)vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
PRECIZARI: a) Ofertant IMMOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 OUG Nr.24 / 2006 de modificare si completare Legii Nr.346 / 2004, dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
b) Ofertant cu cifra de afaceri in alta valuta ( EURO )
In cazul in care cifrele de afaceri ale ofertantului sunt prezentate in alta valuta ? EURO ? conversia se va face dupa cursul mediu anual ( 2010, 2011 si 2012) comunicat de BNR astfel :
- 4, 4560 euro pentru anul 2012;
- 4, 2379 euro pentru anul 2011;
- 4, 2099 euro pentru anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta SimilaraPrezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat iarcerinta va fi considerata indeplinita daca cel putin unul din asociati prezinta documentul.Cerinta nr. 2Cantitatile de utilaje, echipamente si dotari propuse pentru indeplinirea contractuluiOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat.Cerinta nr. 3
Asigurarea resurselor umanePrezentarea de informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.III.2.4)SubcontractareaCerinta nr. 1Informatii privindsubcontractantii
Se va mentiona partea din contract care se va subcontracta.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6. cu anexa aferenta.
Nota: a Se vor atasa la Formularul Nr.6. urmatoarele documente probante: i.Fisa de experienta similara¦ Se va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6.1
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.ii.b.Ofertele operatorilor economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea, termenul de finalizare, durata de garantie si/sau au prezentat documente false la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinse din cadrul procedurii de atribuire a contractului.
c.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei, respectiv EURO sau USD se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care au fost incheiat contractul respectiv.Modalitatea de indeplinireSe va completa, semna si prezentaFormularul nr. 7 cu anexa aferenta.Modalitatea de indeplinireSe va completa semna si prezenta Formularul nr. 8la care se vor anexa documente suport (copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel:
-documente privind specializarea, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala si legitimatiile aflate in termen de valsbilitate la data depunerii ofertelor copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?III.2.4)SubcontractareaModalitatea de indeplinireSe va completa semna si prezenta Formularul nr.9si avizat de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati conform standarduluiISO 9001/2008NOTA: Cerinta impusa in domeniul serviciilor.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociativa putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente.
Cerinta nr. 2Certificarea implementarii sistemului de management almediului conform standarduluiISO 14001
In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asocitati va putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinirePrezentarea ? copie legalizata sau certificate ? conform cu originalul ? ? aCertificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor si care cuprinde activitati convergente cu natura si obiectul contractului (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Modalitatea de indeplinirePrezentarea ? copie legalizata / certificate ? conform cu originalul ? ? a Certificatului privind managementul sistemului mediuluidin seria ISO 14001 sau certificate echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor si care cuprind activitati convergente cu natura si obiectul contractului (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Sebes, str. Alunului, nr.9, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de catre reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a CNSC este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - S.H. Sebes
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. +40 0258/806406, Fax: +40 0258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer