Licitatie Publica - Servicii de mentenanta, extindere si dezvoltare a sistemului informatic al APDRP
Anunt de participare numarul 135890/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Slincu, Tel. +40 213101629, In atentia: Cristian Slincu, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta, extindere si dezvoltare a sistemuluiinformatic al APDRP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 38, 787, 197.39RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe durata acordului cadru se vor incheia un numar estimativ de trei contracte subsecvente, iar valoarea primului contract subsecvent este estimata la 13.659.981 Lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Actualizarea continua si mentenenta software-ului integrat al APDRP, in vederea implementarii eficiente a PNDR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212331-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea indeplinirii obiectivului general, pentru acest acord cadru sunt identificate urmatoarele obiective specifice, care constituie cele 3 componente ale proiectului:
1. Asigurarea mentenantei sistemului integrat al APDRP pe durata Acordului Cadru.
2. Dezvoltarea de module informatice noi, aferente masurilor din PNDR lansate pana in 2013.
3. Actualizarea modulelor software existente in conformitate cu modificarile procedurilor de lucru.
Valoarea estimata fara TVA: 38, 787, 197.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2 % din valoarea estimata a acordului cadru fara TVA, respectiv: 775743.95Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).In conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contestatii impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 11438.72 lei, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitNr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului subsecvent atribuit fara TVA. Valabilitatea Garantiei de buna executie va cuprinde si perioada de garantie a sistemului informatic ce a facut obiectul fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie ? Formular nr. 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.
Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 24 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. Mihai Gavril VADAN - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Daniel IFRIM ? Director Directia IT, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.8. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).9. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 3.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
ANUL CURS EURO/LEI
2009 -4, 2399
2010 -4, 2122
2011 4, 2391Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Se vor atasa copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2009, 2010 si 2011, sau orice alte documente disponibile ale operatorilor economici din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare..
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7 ? Informatii generale.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat
(inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de proiectare, dezvoltare si implementare software in domeniul agriculturii sau dezvoltarii rurale, in tehnologie .Net, Spring.net, NHibernate, Workflowgen sau echivalent si care au urmat cel putin fazele de analiza, proiectare, dezvoltare, testare, implementare, asistenta tehnica si suport pentru utilizatorii sistemului, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 3.000.000 euro (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul III.2.2).
Ofertantul (membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa completeze:
- Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similaraPentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 8 se vor atasa documente suport (copii dupa anumite parti ale contractelor, recomandari si alte documente care sa ateste derularea activitatilor de furnizare mentionate in contract) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a bunurilor livrate ori de catre clientul privat beneficiar al bunurilor livrate. Daca recomandarile/certificarile sunt depuse in copie, se va mentiona
?conform cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului.
2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, activitati de integrare/ interfa?are intre cel putin 2 baze de date proiectate prin tehnologii diferite (MSSql ?i Oracle sau echivalent).
- Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similara
Expertul cheie 1: Manager de proiect
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
2.Certificare ca manager de proiecte emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international (ex.PMP sau echivalent)
3.Certificare minim ITIL Foundation v 3.0, sau echivalent, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international
4.Certificare specifica in managementul riscului emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international
Experienta profesionala generala1.Minimum 5 ani de experienta in domeniul IT.Experienta profesionala specifica
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita ca manager de proiect privind proiectarea, dezvoltarea si implementarea de solutii informatice pentru realizarea unor sisteme informatice integrate.
Nota: Prin sistem informatic integrat se intelege un sistem realizat prin interconectarea totalitatii componentelor hardware si software ce deservesc impreuna scopul functional pentru care acesta a fost proiectat.
Ofertantul va depune pentru personalul propus :
1.Formularul 10 ? Lista cu personalul propus pentru implementarea proiectului
2.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
3.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
4.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
5. In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Experti cheie 2-14 ? business analistCalificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de analist privind dezvoltarea sau actualizarea unui sistem informatic in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale.
2.Experienta dovedita privind analiza si transpunerea proceselor de lucru in aplicatii software
1.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
2.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
4.In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Experti cheie 15-16 - analist baza de date
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata2.Certificare in administrare baze de date relationale, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in calitate de analist/administrator baze de date pentru activitati privind optimizarea, indexarea si tunningul bazelor de date.
1.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
2.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
4.In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Experti cheie 17-23 ? programator software
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
1.Minim 1 an experienta dovedita in calitate de dezvoltator software in tehnologii de tipul .Net, Spring.Net, NHibernate, Workflowgen sau echivalent, pentru dezvoltarea sau actualizarea de aplicatii software
2.Experienta in calitate de dezvoltator software privind transpunerea proceselor de lucru in aplicatii software
1.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
2.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
4.In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Experti cheie 24-29 ? programator fluxuri de lucru
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
2.Certificare prin care se demonstreaza capacitatea de a lucra cu tehnologia Workflowgen sau echivalent
Experienta profesionala generala
1.Minimum 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
1.Experienta in calitate de dezvoltator software privind dezvoltarea sau actualizarea de aplicatii software pentru managementul fluxurilor de lucru utilizand tehnologia workflowgen sau echivalent.
1.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
2.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
4.In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Experti cheie 30-31 - programator baza de date
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata2.Certificare in domeniul dezvoltarii bazelor de date relationale (RDBMS), emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international
Experienta profesionala generala1.Minim 3 ani experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
1.Experienta in calitate de programator in domeniulbazelor de date relationalepentru realizarea unor sisteme informatice, participand in fazele de analiza, dezvoltare, testare, instalare, asistenta tehnica
1.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
2.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
4. In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Expertul cheie 32-36 - Instructori
Calificari si abilitati
1.Studii superioare de lunga durata
2.Certificare formator CNFPA sau echivalent
Experienta profesionala generala1.Minim 3 ani de experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica
1.Experienta dovedita in activita?i de instruire in cadrul unui proiect de complexitate similara, privind implementarea sau actualizarea de sisteme informatice
1.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
2.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
4. In cazul ofertantului situat pe primul loc, Comisia de Evaluare va solicita documente justificative in vederea sustinerii experientei indicate in CV.
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.
Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
70%
Descriere: Descriere: Noi riscuri: 5pct, Strategie riscuri: 21pct, Experti suplimentari: 34pct, Garantie extinsa: 20pct, Suport onsite suplimentar: 20pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/S/12/00/17/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 12:00
Locul: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Cod postal: 050111, Tel. +40 213101629
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire de participare la sedinta de deschidere, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, impreuna cu o copie dupa Cartea de Identitate a persoanei/persoanelor imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 13:08