Licitatie Publica - Servicii de mentenanta, extindere si dezvoltare a Sistemului Informatic al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura
Anunt de participare numarul 144269/11.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213054835 /+40 213054976, In atentia: Dumitra Mihaila, Cristina Gavrila, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213054835/+40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta, extindere si dezvoltare a Sistemului Informatic al Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul autoritatii contractante si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 30, 546, 367EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca se vor atribui un numar de 6 contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului-cadru, cate 2 contracte subsecvente pe an, conditionat de existenta fondurilor bugetare aprobate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin implementarea acestui proiect, se doresc servicii de dezvoltare pentru extinderea sistemului informatic specific activitatilor pe care le desfasoara APIA (SI-APIA), in directia gestionarii fondurilor europene si nationale destinate sprijinirii agriculturii, astfel incat acesta sa raspunda noilor cerinte care vor rezulta din modificarea procedurilor interne ale APIA si din modificarile legislative nationale si europene.In cadrul proiectului se achizitioneaza si servicii de asistenta pentru indeplinirea sarcinilor de call center, mentenanta corectiva, suporttehnic (nivel 1, 2, 3 si 4), asistenta tehnica si administrare a subsistemelor informatice aferente.Activitatile specifice pe care le desfasoara APIA pentru gestionarea fondurilor europene si nationale pentru agricultura precum si Detalii privind atributiile principale ale APIA sunt prezentate in caietul de sarcini lacapitolul ?1.3.Descrierea cadrului existent?.Serviciile care se propun a fi achizitionate constau, pe de o parte, in realizarea de servicii de dezvoltare software pentru realizarea de noi functionalitati ale Sistemului IT sau de extindere a celor existente, iar pe de alta parte constau in prestareade servicii cu caracter de regularitate, respectiv, servicii de suport tehnic, mentenanta corectiva si administrare pentru sistemul informatic, prestate in vederea rezolvarii eventualelor disfunctionalitati care pot apare in operarea sistemului, dupa cum urmeaza: - Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unor functionalitati noi pentru modulele sistemului informatic al APIA
- Servicii de dezvoltare si actualizare a modulelor informatice existente, in vederea asigurarii suportului informatic necesar tranzitiei de la aplicarea schemei de plati unice pe suprafata (SAPS) la acordarea platilor in temeiul schemei de plata de baza (SPS-imbunatatita).
- Servicii de dezvoltare software pentru realizarea noului sistem informatic in vederea implementarii schemei de plata de baza prevazuta in noua Politica Agricola Comuna (Schema de Plata Unica ? SPS, imbunatatita)
- Servicii pentru dezvoltarea de functionalitati noi si actualizarea sistemului informatic SI-APIA in conformitate cu modificarile prevazute in noua Politica Agricola Comuna
- Servicii de suport si mentenanta corectiva pentru utilizarea sistemului informatic
- Servicii de administrare a sistemului informatic
- Servicii de instruire a utilizatorilor finali si respectiv a utilizatorilor cheie
- Servicii de asistenta tehnica in vederea utilizarii sistemului informatic
Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate este prezentata in Caietul de sarcini, la Capitolul 3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72590000-7 - Servicii informatice profesionale (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
72261000-2-Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatilor minime si maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe intreaga
perioada de derularea acordului-cadru: 1. Estimari ale cantitatilor minime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
a) Servicii de dezvoltare (Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire si asistenta tehnica, management de proiect): 567 zile om
b) Servicii lunare de suport tehnic, mentenanta corectiva si administrare pentru sistemul informatic:
- Servicii lunare de suport: 1 luna
- Servicii de mentenanta corectiva pentru functionalitatiile/modulele implementate in perioada iunie 2009-decembrie 2012:1 luna
- Servicii de suport de nivel 2, 3, 4 pentru functionalitatiile implementate ca parte a noului Acord Cadru, dupa expirarea perioadei de garantie: 1 luna
2. Estimari ale cantitatilor maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: a) Servicii de dezvoltare (Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire si asistenta tehnica, management de proiect): 56.685 zile omb) Servicii lunare de suport tehnic, mentenanta corectiva si administrare pentru sistemul informatic:
- Servicii lunare de suport: 36 luni
- Servicii de mentenanta corectiva pentru functionalitatiile/modulele implementate in perioada iunie 2009-decembrie 2012:29 luni
- Servicii de suport de nivel 2, 3, 4 pentru functionalitatiile implementate ca parte a noului Acord Cadru, dupa expirarea perioadei de garantie: 6 luni
Valoarea maxima estimata a acordului-cadru, fara TVA: 30.546.367 Euro, respectiv 132.299.370 lei, fara TVA.
3. Estimari ale cantitatilor minime care pot face obiectul unui contract subsecvent: a) Servicii de dezvoltare (Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire si asistenta tehnica, management de proiect): 567 zile om
b) Servicii lunare de suport tehnic, mentenanta corectiva si administrare pentru sistemul informatic:
- Servicii lunare de suport: 1 luna
- Servicii de mentenanta corectiva pentru functionalitatiile/modulele implementate in perioada iunie 2009-decembrie 2012:1 luna
- Servicii de suport de nivel 2, 3, 4 pentru functionalitatiile implementate ca parte a noului Acord Cadru, dupa expirarea perioadei de garantie: 1 luna
4. Estimari ale cantitatilor maxime care pot face obiectul unui contract subsecvent: a) Servicii de dezvoltare (Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire si asistenta tehnica, management de proiect): 6.524 zile om
b) Servicii de suport tehnic, mentenanta corectiva si administrare pentru sistemul informatic, lunare:
- Servicii lunare de suport: 12 luni
- Servicii de mentenanta corectiva pentru functionalitatiile/modulele implementate in perioada iunie 2009-decembrie 2012:12 luni
- Servicii de suport de nivel 2, 3, 4 pentru functionalitatiile implementate ca parte a noului Acord Cadru, dupa expirarea perioadei de garantie: 6 luni
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 5.809.822 Euro
Cantitatile minime si maxime ale serviciilor care vor fi achizitionate pe durata intregului acord-cadrusi pe durata unui contract subsecventsunt prezentate detaliat in Caietul de sarcini, Capitolele 4.1 si 6.2.
- Autoritatea contractanta nu este obligata sa realizeze servicii pentru intreaga valoare estimata a acordului-cadru.
- Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de derulare a acordului-cadru: Se estimeaza ca
Acordul-cadruse va aplica si derula in perioada: mai 2013 ? mai 2016
- Durata acordului-cadru: 36 luni de la data semnarii primului contract subsecvent.- Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Se estimeaza ca se vor atribui un numar de 6 contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului-cadru, cate 2 contracte subsecvente pe an, conditionat de existenta fondurilor bugetare aprobate.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 546, 367EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Nationale, Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F11. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).
Nota : Pentru persoanele juridice straine:
a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.
b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are incluse in obiectul de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica;Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani.- Se solicita ca cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 10.000.000 euro
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.
Nota: Nivelul minim solicitat al cifrei de afaceri poate fi indeplinit, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In cazul in care ofertantul este sustinut financiar de catre un tert, nivelul minim solicitat trebuie sa fie indeplinit in intregime de catre un singur sustinator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Experienta similara.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), servicii similare cu cele care fac obiectul prezentului contract, respectiv, se solicita prezentarea unei liste, conform Formular F05, cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte prestarea de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 1 - Continuare 1. Dovedirea experientei similare se poate face prin prezentarea a maxim 3 contracte prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.000.000 Euro fara TVA, prin care ofertantul sa demonstreze ca are experienta in realizarea de:
(1) servicii de dezvoltare, actualizare sau extindere a unui sistem informatic centralizat de gestiune a subventiilor sau creditelor (administrare, control, plata) pentru parcele de teren agricol
(2) servicii de modelare, transformare si informatizare a proceselor interne ale beneficiarului, bazate pe fluxuri de lucru, in scopul gestiunii de fonduri;
(3) servicii de suport tehnic (nivel 1, 2, 3 si 4) pentru un sistem informatic ce deserveste utilizatori distribuiti la nivel national, ce respecta un nivel de calitate si performanta prestabilit (SLA), bazat pe tehnologii similare cu cele ale sistemului existent la APIA (baza de date relationala, server de aplicatie bazat pe platforma Java sau echivalent, tehnologie GIS, sisteme de operare LINUX sau echivalent)Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu euro/lei/alte valute comunicat de BNR pentru anul in care a fost incheiat contractul respectiv.
Se solicita:
Pentru fiecare contract similar prezentat, ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente doveditoare emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre un client privat/beneficiar, prin care sa faca dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara solicitata.
Cerinta nr. 1 - Continuare 2. Nota:
Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se accepta:
- fie prezentarea de certificate/documente doveditoare aferente unui singur contract prestat in ultimii 3 ani cu o valoare de cel putin 4.000.000Euro, fara TVA prin care sa dovedeasca experienta similara solicitata;
- fie prezentarea de certificate/documente doveditoare aferenteunui nr de maxim 3 contracte distincte, prestate in ultimii 3 ani, prin care sa dovedeasca experienta similara solicitata, la modul cate un contract pentru fiecare subcerinta ((1), (2), (3)) si cu conditia ca in ansamblu sa fie acoperite toate cerintele stabilite, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 4.000.000 Euro, fara TVA
-fie prin prezentarea unui nr maxim de 3 contracteprestate in ultimii 3 ani, prin care sa dovedeasca experienta similara solicitata in orice alta combinatie a serviciilor prestate in cadrul celor maxim 3 contracte prezentate pentru dovedirea experientei similare solicitate si cu conditia ca in ansamblu sa fie acoperite toate cerintele stabilite a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 4.000.000 Euro, fara TVA;
Cerinta nr. 1 - Continuare 3.
Pentru fiecare contract mentionat in Formularul F05, ofertantul va completa Formularul 10 ? Fisa de experienta similara
Pentru fiecare contract ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar cum ar fi copii ale partilor relevante ale contractelor/ recomandari/alte documente doveditoare emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre un client privat/beneficiar care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/ bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.Nota: Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In cazul in care ofertantul este sustinut financiar de catre un tert, cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
- Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2
1. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului ? Formular 12 in original, semnat si stampilat, in care se va prezenta nominal persoanele necesare pentru indeplinirea contractului si Pozitia propusa in cadrul contractului pentru fiecare dintre acestea.
2. Pentru fiecare specialist solicitat mai jos se vor prezenta urmatoarele documente: a) Curriculum vitae (CV) conform Formularului 13 ptr fiecare expert cheie solicitat.
b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
c) Declaratie de disponibilitate, conform Formularului - 13A, semnata in original - numai pentru expertii care nu sunt angajati ai ofertantului sau ai subcontractantului, conform legii.
d) Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor relevante si experientei generale mentionate in Formularul 13 ? CV.
e) Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai jos
3. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ca pentru fiecare persoana propusa pentru implementarea contractului, sa prezinte documentele care atesta experienta specifica relevanta prezentata in CV.Documentele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nota: Cerinta privind resursele umane poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati/tert sustinator. Resursele declarate de subcontractori se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract.
Se solicita ca ofertantul sa asigure cel putin urmatoarele categorii de personal, care sa indeplineasca cerintele de calificare precizate in cele ce urmeaza:
Cerinta nr. 2 - Continuare 1
2.1. Director de proiect - 1 persoana? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta? Competente privind managementul de proiect dovedite prin certificare recunoscuta la nivel national/international (de tipul PMP sau echivalent)
? Competente privind managementul riscurilor, dovedite prin certificare recunoscuta la nivel national/international (de tipul M_o_R sau echivalent)
?Experienta specifica de minim 3 ani in calitate de Manager de proiect2.2. Coordonator tehnicsubsistem software - 3persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Cunostinte privind o metodologie de dezvoltare software, recunoscuta la nivel national/international, dovedite prin certificare in domeniu
? Cunostinte in management de proiect dovedite prin diploma de absolvire curs/certificare
? Experienta specifica de minim 3 ani in calitate de Coordonator tehnic
Cerinta nr. 2 - Continuare 2
2.3. Expert arhitect subsistem software - 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente in domeniul arhitecturilor de tip Enterprise, dovedite prin certificare recunoscuta la nivel national/international (de tipul Togaf sau echivalent)
? Experienta in cel putin un contract de dezvoltare / actualizarea sau extinderea a unui sistem informatic integrat, in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv participarea la definirea arhitecturii unui sistem software/arhitectura de integrare a componentelor sistemului informatic integrat.
2.4. Expert programator baze de date - 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente in tehnologii de dezvoltare de baze de date, dovedite prin prezentarea certificare de tip Oracle PL/SQL Developer Certified sau echivalent
? Competente privind implementarea bazelor de date, dovedite prin prezentarea certificare de tip Oracle Implementation Specialist sau echivalent
? Experienta in cel putin un contract care a avut ca obiect dezvoltarea / actualizarea sau extinderea unui sistem integrat de aplicatii software
Cerinta nr. 2 - Continuare 3
2.5. Dezvoltator software -18 persoane? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta? Competente privind dezvoltarea de software dovedite prin certificare in domeniu
? Experienta in cel putin un contract in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv dezvoltare software(cod) si testare unitara aferente dezvoltarii/actualizarii sau extinderii unui SII (Sistem Informatic Integrat).
2.6. Expert coordonare echipa analiza ? 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente privind analiza de business in contextul sistemelor informatice, dovedite prin certificare de tip CBAP sau echivalent
? Experienta in cel putin un contract de implementare/dezvoltare de sistem informatic integrat, in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv analiza de business si functionala aferente dezvoltarii/actualizarii sau extinderii unui SII (Sistem Informatic Integrat).
Cerinta nr. 2 - Continuare 4
2.7. Expert Analist de business- 8 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Cunostinte privind analiza de business dovedite prin diploma curs/certificare in domeniu
? Competente privind instruire/formare, dovedite prin certificare de tip CNFPA sau echivalent
? Experienta in cel putin un contract de dezvoltare/actualizare de aplicatii software/sisteme informatice integrate in domeniul agriculturii si/sau dezvoltarii rurale si care implementeaza proceduri si procese interne ale beneficiarului/clientului2.8. Expert consultant implementare si suport tehnic ? 6 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Experientain calitate de consultant implementare si suport tehnic in cel putin uncontract, in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de asistenta si suport tehnic aferente dezvoltarii/actualizarii sau extinderii unui SII (Sistem Informatic Integrat).
Cerinta nr. 2 - Continuare 5
2.9. Expert GIS/LPIS - 1 persoana
? Absolvent studii superioare in domeniul geodezie/cadastru/cartografie finalizate cu diploma de licenta? Minim5 ani de experienta generala
? Experienta in cel putin un contract de implementare GIS/LPIS, in care a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv analiza spatiala a datelor din baza de date LPIS, controlul calitatii bazei de date geospatiale, administrare straturi GIS.
2.10. Responsabil de calitate ? 1 persoana
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Cunostinte privind testarea, dovedite prin diploma curs/certificare in domeniu
? Cunostinte privind managementul calitatii, dovedite prin diploma curs/certificare in domeniul Sistemelor de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent
? Experienta in cel putin un contract in care a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv control calitate si organizare testare software pentru sisteme informatice
Cerinta nr. 2 - Continuare 6
2.11. Specialist testare ? 8 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente privind testarea sistemelor informatice, dovedite prin certificare de tip ISTQB sau echivalent? Experienta intr-un contract in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de testare pentru sistem informatic.
2.12. Experti instruire ? 3 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente privind instruire/formare, dovedite prin certificare de tip CNFPA sau echivalent
? Experienta in cel putin un contract in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de instruire utilizatori
Cerinta nr. 2 - Continuare 7
2.13. Analist GIS/LPIS ? 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Cunostinte privind conceptele geodatabase si crearea/gestionarea datelor geospatiale dovedite prin diploma curs/certificarein domeniu
? Cunostinte privind utilizarea instrumentelor de analiza GIS, dovedite prin diploma curs/certificare in domeniu? Experienta in cel putin un contract in care s-au realizat/actualizat functionalitatile unui sistem GIS/LPIS integrat in cadrul unui sistem informatic, in care a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, 2.14. Expert administrare sistem- 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Cunostinte privind sisteme de operare de tip Linux, dovedite prin diplome curs/certificariin domeniu
? Experienta in cel putin un contract care a vizat dezvoltarea / implementarea unui sistem informatic integrat
Cerinta nr. 2 - Continuare 8
2.15. Expert administrare si optimizare baze de date - 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente privind administrarea bazelor de date pe tehnologia descrisa in caietul de sarcini dovedite prin certificare de tip Oracle Database Administrator Certified Professional, sau echivalent
? Competente privind optimizarea performantei bazelor de date pe tehnologia descrisa in caietul de sarcini dovedite prin certificare de tip Oracle Database Performance Tuning, sau echivalent
? Competente privind implementarea bazei de date, dovedite prin certificare de tip Oracle Exadata Certified Implementation Specialist, sau echivalent
?Experienta in cel putin un contract in care expertul a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de analiza si optimizare abazei de date, indexare si partitionare
2.16. Dezvoltator de rapoarte - 2 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta? Cunostinte privind dezvoltarea de rapoarte software dovedite prin diplome curs/certificare in domeniu
? Experienta in cel putin un contract in care a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv dezvoltarea de rapoarte software
Cerinta nr. 2 - Continuare 9
2.17. Manager de proiect/Responsabil subsistem software ? 3 persoane
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Cunostinte in domeniul managementului de proiectdovedite prin diploma curs/certificare recunoscuta la nivel national/international? Experienta specifica de minim 3 ani in calitate de Manager de proiect
2.18. Coordonator echipa Call Center ? 1 persoana
? Absolvent studii superioare finalizate cu diploma de licenta
? Competente privind managementul serviciilor IT, dovedita prin certificare de tip ITIL Foundation V3 sau echivalent
? Experienta in cel putin un contractin care s-au prestat servicii de tip Help Desk (Call Center), in care a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv coordonare servicii de Call Center,
Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii (dupa caz).
Ofertantul declarat castigator va prezenta, la momentul semnarii contractului de servicii, contractele de subcontractare incheiate cu subcontractantii declarati in oferta.
Cerinta nr. 4
Informatii privind asociatii (dupa caz).
- Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor si se va completa formularul F14.
Ofertantul declarat castigator va prezenta, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu formularul F17.
Cerinta nr. 1
Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent. Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare, cu exceptia celor care au raportul de audit finalizat si urmeaza doar a primi documentul de certificare.
Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Documentul se va prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Modalitatea de calcul a punctajului financiar (Pfinanciar(n)): Punctajul financiar se acorda astfel: a). Pentru cel mai mic dintre preturile ofertate se acorda 100 de puncte;b). Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfelPfinanciar (n) = Pmin / Pev (n) *100 puncte , undePmin = cel mai mic pret rezultat din evaluarea ofertelor prezentatePev (n) = pretul ofertei (n) pentru care se face evaluareaPreturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturileofertate exprimate in euro fara TVA. Se va evalua valoarea ofertata pentru cantitatile maxime estimate la capitolul 4.1.1 si 4.1.2 din caietul de sarcini in conformitate cu documentatia de atribuire.
2.
CT1 - Integrare componente de sistem
20%
Descriere: Informatiile privind detalierea factorilor de evaluare si a algoritmului de calcul se regasesc la capitolul IV.4.1) Modul de prezentare a propunerii tehnice
3.
CT2 - Capacitate call-center
20%
Descriere: Informatiile privind detalierea factorilor de evaluare si a algoritmului de calcul se regasesc la capitolul IV.4.1) Modul de prezentare a propunerii tehnice
4.
CT3 - Durata totala de implementare a cerintelor care ar putea face obiectul unui contract subsecvent detaliate in caietul de sarcini la capitolele 6.2.1, 6.2.2 si 6.2.3 (in zile calendaristice)
10%
Descriere: Informatiile privind detalierea factorilor de evaluare si a algoritmului de calcul se regasesc la capitolul IV.4.1) Modul de prezentare a propunerii tehnice
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2052/28.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Oferta care va fi declarata castigatoare este oferta care obtine cel mai mare punctaj total (Ptotal). In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi cel mai mare punctaj total Ptotal, oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic va fi oferta cu cel mai mare punctaj tehnic.2. Ofertantii vor indica in cuprinsul oferteicare informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.3. Alte informatii privind acordul-cadru: - acordul-cadru reprezinta intelegerea scrisa intervenita intre autoritatea contractanta si operatorul economic, al carui scop este stabilirea elementelor/conditiilor esentiale care vor guverna contractele de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuite intr-o perioada data, in mod special in ceea ce priveste pretul si, dupa caz, cantitatile avute in vedere.- Acordul-cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata, in functie de necesitatile autoritatii contractante. Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului-cadru, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate.- Contractele subsecvente se vor atribui numai cu respectarea conditiilor tehnice si financiare din acordul-cadru.- Operatorul economic caruia autoritatea contractanta ii transmite o solicitare pentru incheierea unui contract subsecvent si care nu are capacitatea de a raspunde acestei solicitari din propria culpa, va suferi consecintele prevazute in acordul-cadru pentru neindeplinirea obligatiilor in sarcina sa.- Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu prevederile art. 256 2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054975/+40 213054976, Email: [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2013 15:46