Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta la componentele microhidrocentralei Tarnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 141594/24.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta la componentele microhidrocentralei Tarnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Somesul Cald, judetul Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea de service va consta in lucrari de revizii periodice si reparatii la echipamente microhidrocentralei Tarnita, pentru mentinerea parametrilor optimi de functionare al acestor echipamente si pentru o buna desfasurare a procesului de productie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Turbina hidraulica tip FO-140/690 - 2 buc.
Generator GA 100/55-8 - 2 buc.
Grup Hidraulic - 2 buc.
Instalatia de vane
Statia de Transformare
Instalatia de automatizare
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 6.600 lei, echivalent a 1.491, 50 euro calculat la cursul de schimb al BNR din data de 04.01.2013, respectiv 1 euro = 4, 4251 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile, incepand cu termenul limita de primire a candidaturilor.Garantia de participare se poate constitui prin: a)depunere directa la casieria S.C.CAS S.A.b)virament bancar, ordin de plata semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.c)instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr.17.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), conform Formularului nr. 3.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului de 330.000 lei, echivalent a 74.574, 60 euro, calculat la cursul de schimb al BNR din data de 04.01.2013, respectiv 1 euro=4, 4251 lei, suma calculata de 3.300 lei, conform art. 278^1 alin (1), lit. (b) din OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatae de asigurari (conform Formularului nr. 19) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90, alin.(3)dinH.G.925/2006 si H.G 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei debuna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2)din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.42.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.5.
3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.6.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular nr.7.
5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.
7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 - Formularul nr.8.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Nemtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Razvan Rus, Adrian Gutu, Papai Levente.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator trebuie sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).
Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c si d) si art. 69^1 din OUG
34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind situatia personala (Formularul nr.5 si Formularul nr.6) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerinta prevazuta la sectiunea III.2.1.b).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este minim 650.000 lei. Acesta va prezenta Formularul nr.9 -
Informatii generale.
In cazul in care candidatul sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta va fi indeplinita de catre un singur sustinator, caz in care se va prezenta Formularul nr. 12 - Angajament privind sustinerea financiara a candidatului/grupului de operatori economici.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta: Formularul nr. 9 - Informatii generale;
Formularul nr. 12 - Angajament privind sustinerea financiara a candidatului/grupului de operatori economici.(daca este cazul).
Daca un grup de operatori depun candidatura
comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din
valoarea impusa.
Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu anual lei/euro, comunicat de BNR pentru anul de referinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada ca dispune de personal tehnic de specialitate calificat in instalatile de JT si MT.
Candidatul va prezenta Formularul nr.11 - Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se vor anexa CV-urile insotite de autorizatie ANRE: gradul I sau II pentru JT si gradul II sau IV pentru MT.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta documentele solicitate (declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului si copii dupa documentele solicitate) pentru a face dovada ca indeplineste cerinta.
3.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie si un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta:
-Formularul nr.13 Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a candidatului/grupului de operatori economici;
-Formularul nr.14 Declaratie din partea tertului sustinator privind detinerea resurselor tehnice necesare indeplinirii contractului si disponibilizarea acestora, neconditionat, in functie de necesitatilecare vor aparea pe parcursul derularii contractului.
4.In situatia in care, candidatul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza partea/ partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor precum si specializarea acestora. In situatia in care operatorul economic este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu candidatura si care se vor constitui in anexa la contract.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta Formularul nr.16 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a avea obligatia legalizarii acestei asocieri.Legalizarea asocierii se va face daca oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul va prezenta Formularul nr.15 (Acord de asociere).
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 15 - Acord de asociere(daca este cazul).
Candidatul va face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare, prin prezentarea urmatoarelor documente: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul nr.10) continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-maximum 3 certificate/documente /procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare. Valoarea cumulata a acestor servicii trebuie sa fie de minim 100.000 lei fara TVA .Certificatele/documentele/procesele-verbale de receptie prezentate trebuie sa fie emise sau contrasemnate de beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul nr.10 (Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani).1.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreazaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie dupa partile relevante din contractul de subcontractare/asociere cu indicarea partii si valorii indeplinite de acestia.3.Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu anual lei/euro, comunicat de BNR pentru anul de referinta.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pe domeniul care face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi
indeplinita de fiecare asociat in parte.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea certificatului/documentului, probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii(conform art. 193 din OUG 34/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-190-2012-LP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2013 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numarul de agenti preconizat: 3.Candidatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la sectiunea III.2. Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare vor fi preselectati pentru etapa a II-a.Factori de evaluare: Ponderea).Pret revizie (lei)- 80 puncte;b).Pret manopera (lei/ora)- 10 puncte;c).Pret cheltuieli de deplasare (lei)/interven?ie -10 puncte;Punctajul acordat pentru fiecare oferta se calculeaza prin insumarea punctajelor obtinute pentru factorii de evaluare de mai sus, astfel: Pentru factorii de evaluare de la punctele a, b, si c cu valorile cele mai mici, se acorda punctajul maxim. Pentru alte valori decat cele prevazute la aliniatul precedent punctajul se acorda astfel: Pi=(Vmin/Vi) x Pm, unde: Pi= punctajul pentru pozitia i = a, b, c;Vmin= valoarea cea mai mica ofertata;Vi= valoarea ofertata;Pm= punctajul maxim acordat.NOTA: In cazul in care unul din ofertanti va oferta valoare zero, formula de calcul care se aplica pentru aflarea punctajului aferent pozitiilor a, b si c este: Pi=[(0.01+Vmin)/(0.01+Vi)]xPm.In situatia in care se constata oferte cu punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita candidatilor preselectati care au obtinut punctajul cel mai mare o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul de servicii se va incheia cu candidatul preselectat a carui punctaj rezultat prin aplicarea algoritmului de calcul este mai mare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer