Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta pentru parcul din 2010,2005,2008 (in garantie/postgarantie) al unitatii nucleare a autoritatii vamale


Anunt de participare numarul 113407/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Rodica Moraru, Tel. 021 3102778, In atentia:  Sef Serviciu DAAS Alexandru Nastase, Email:  [email protected], Fax:  021 3102778, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta pentru parcul din 2010, 2005, 2008 (in garantie/postgarantie) al unitatii nucleare a autoritatii vamale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile birourilor vamale si ale punctelor de mic trafic mentionate in fisa de date a achizitiei
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 65, 229, 297RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta pentru parcul din 2010 (in garantie/postgarantie) al unitatii nucleare, format din echipamente, aparate si sisteme, constand in:
-revizii tehnice periodice obligatorii
-certificari de securitate radiologica periodice obligatorii
-reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb, materiale consumabile, parti componente, subansamble, alte piese) in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor (excedere conditii de garantie);pentru parcul din 2005/2008 (postgarantie) al unitatii nucleare, format din echipamente, aparate si sisteme, constand in:
-reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb, materiale consumabile, parti componente, subansamble, alte piese ? numai cele necuprinse in Acordul ? cadru nr. 1/2010), precum si in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile (numar de revizii tehnice periodice obligatorii, numar de certificari de securitate radiologica, piese de schimb, inclusiv parti componente, subansamble si materiale consumabile) care se vor achizitiona sunt mentionate in Prezentarea propunerii financiare si tehnice ? Sectiunea III ? Formulare.
Valoarea estimata fara TVA: 65, 229, 297RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa de 652300 lei (IMM 50%); Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent (IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite conform prevederilor art. 227, alin. 10 din Ordonanta nr. 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare; Plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea-Formular 1;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 2;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P.C.F.S.- in original sau copie legalizata;
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator ORC, Declaratie IMM;
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista de experienta similara - Formular 4;
2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Formular 5;
3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii-Formular 6;
4. -ISO 9001/2000 sau echivalent pentru ofertant pentru activitatile aferente prezentei proceduri.- Se vor prezenta curriculum vitae pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului de prestare.
5.ISO 14001/2005 sau echivalentpentru ofertant pentru activitatea de mentenanta;
6.OHSAS 18001/2005 sau echivalent pentru ofertant pentruactivitatea de mentenanta.
7. declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare(model Formular 7 - Sectiunea Formulare - daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Se va demonstra capacitatea operatorului economic de a asigura prin personalul tehnic de specialitatementenantaaparatelor si echipamentelor complexe care formeaza sistemul integrat de securizare a frontierelor de stat ale Romaniei ? frontiere externe ale U.E. si de indeplinire a conditiilor de aderare la spatiul Schengen: a)1 (un) departament de service - manipulare (minim 10 persoane), posesori permis de exercitare, minim nivel I/II emis de C.N.C.A.N. sau autoritati similare din Uniunea Europeana care respecta Tratatul Euratom;b) minim 2 puncte de lucru ? service ? manipulare (din care 1 in Bucuresti) pentru asigurarea interventiei in minim 6 ore.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 11:30
Locul: sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti, camera 3, et.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofetantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiuliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Cale de Atac
Adresa postala:  Splaiul independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021 3195180, Email:  [email protected], Fax:  021 3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica A.N.V.
Adresa postala:  Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 021 3155858, Fax:  021 3138251, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer