Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta pentru sediul Consiliului Judetean Tulcea


Anunt de participare numarul 127276/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Aspazia Costachescu, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta pentru sediul Consiliului Judetean Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii, nr.20
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta pentru sediul Consiliului Judetean Tulcea prin care sa seasigure realizarea urmatoreloractivitati principale :
A. Serviciipentru urmarirea comportarii in timp
B. Serviciide administrare cladireC. Servicii de curatenie si intretinere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
98341130-5-Servicii de administrare de imobile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de mentenanta pentru sediul Consiliului Judetean Tulcea.Pentru asigurareaunei intretineri si exploatari permanente, profesioniste , coordonata si conform prescriptiilor cartilor tehnice si specificatiilor tehnice ale echipamentelor , constructiilor, instalatiilor si dotarilor existente in sediul Consiliul Judetean Tulcea, se intentioneaza incheierea unui contract de servicii cu un operator economic cu expertiza in domeniul activitatii de intretinere care sa asigure realizarea urmatoreloractivitati principale :
A. Serviciipentru urmarirea comportarii in timp
B. Serviciide administrare cladireC. Servicii de curatenie si intretinere
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de5.000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea in lei a contractului de servicii subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic Ofertantul trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010. Se completeaza formularul nr. 2 ? Informatii generale.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilanturile contabile din ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna ) pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa detina minim un contract de servicii pentru urmarirea comportarii in timp sau un contract de servicii de administrare cladire sau un contract de servicii de curatenie si intretinere sau sa prezinte documente care sa certifice finalizarea acestor servicii.
Se solicita copii dupa contractul respectiv, recomandare din partea beneficiarului si, daca e cazul, procesul verbal de receptie.Copia contractului va contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
- Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa depuna o Declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca, in eventualitatea in care va fi desemnat castigator, va deschide, pana la semnarea contractului, un punct de lucru in orasul Tulcea, conform cerintei din Caietul de sarcini; Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat; CV-uri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa detina minim un contract de servicii pentru urmarirea comportarii in timp sau un contract de servicii de administrare cladire sau un contract de servicii de curatenie si intretinere sau sa prezinte documente care sa certifice finalizarea acestor servicii.Din personalul de specialitate propus de ofertanti trebuie sa faca parte cel putin: 1.Coordonator echipa servicii?diploma de studii superioare, CV, recomandari de la angajatori.Declaratie de disponibilitate pentru contract.-2.RSVTI persoana atestata ISCIR (copie atestat valabila la data deschiderii ofertei), CV, recomandari de la beneficiarii contractelor unde a prestat servicii similare. Declaratie de disponibilitate pentru contract.3.Responsabil cu urmarirea in timp atestat ISC, pentru constructii civile, instalatiisanitare, termoventilatii, instalatii electrice: inginer atestat ISC. autorizatie, CV, recomandari de la angajatori. Declaratie de disponibilitate pentru contract.4.Inginer constructii civile: diploma de studii, CV, recomandari de la beneficiarii contractelor unde a prestat servicii similare. Declaratie de disponibilitate pentru contract.5.Inginer instalatii : diploma de studii, lCV, recomandari de la angajatori. Declaratie de disponibilitate pentru contract.6.Inginer responsabil instalatii efractie, incendiu: diploma de studii, CV, recomandari de la angajatori. Declaratie de disponibilitate pentru contract.7.Inginer IT - inginer certificat Cisco (copie certificare) , CV, recomandari de la beneficiarii contractelor unde a prestat servicii similare. Declaratie de disponibilitate pentru contract.8.Coordonator personal de interventie: CV, recomandari de la angajatoriComponentaechipei de interventietrebuie sa cuprinda minim; mecanic, electrician, instalator instalatii sanitare. Declaratie de disponibilitate pentru contract.9.Coordonator personal curatenie: CV, recomandari de la angajatoi. Declaratie de disponibilitate pentru contract. Componentaechipei de curatenie trebuie sa cuprinda minim patru persoane.10.Personal intretinere lift, CV si recomandare experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7160
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str.Pacii nr.20, camera 405
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA - D.C.J.A.L.
Adresa postala:  STR PACII NR 20, Localitatea:  TULCEA, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240502235
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer