Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta pentru S.I.V.S.F. - sisteme de securizare


Anunt de participare numarul 113456/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Nastase, Tel. 3102778, In atentia:  Sef Serviciu DAAS Alexandru Nastase, Email:  [email protected], Fax:  3102778, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta pentru S.I.V.S.F. - sisteme de securizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile birourilor vamale si ale punctelor de mic trafic mentionate in fisa de date a achizitiei.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 774, 708RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta pentru parcul din 2009/2010 (in garantie) din S.I.V.S.F. al autoritatii vamale format din sisteme de securizare si aparate conexe si complementare, constand in revizii tehnice periodice si reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb, parti componente, subansamble, alte piese) in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor (excedere conditii de garantie); pentru parcul din 2004/2005/2008, inclusiv pentru cele din 2009/2010 dupa ce ies din garantie(postgarantie) - servicii de reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb, parti componente, subansamble, alte piese), uzura normala si in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor ? Lot I
Servicii de mentenanta pentru parcul din 2010 (in garantie) al autoritatii vamale format din endoscoape, constand in revizii tehnice periodice si reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb, parti componente, subansamble, alte piese) in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor (excedere conditii de garantie); pentru parcul din 2008, inclusiv pentru cele din 2010 dupa ce ies din garantie(postgarantie) - servicii de reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb, parti componente, subansamble, alte piese), uzura normala si in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor ? Lot II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile (numar de revizii tehnice periodice, piese de schimb, inclusiv parti componente, subansamble, alte piese) care se vor achizitiona sunt mentionate in Anexa la Caietul de sarcini si la Prezentarea propunerii tehnice ? Sectiunea III ? Formulare.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 774, 708RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa - Lot I: 92482, Lot II: 15264 (IMM 50%); Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent (IMM 50%);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite conform prevederilor art. 227, alin. 10, litera "d" din Ordonanta nr. 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare. Plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006-Formular 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 3
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de D.G.F.P.C.F.S.-IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZAT
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - original sau copie legalizata
Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator ORC, Declaratie IMM
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara-Formular 4
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Formular 5
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii-Formular 6
ISO 9001/2008 sau echivalent pentru ofertant pentru domeniile relevante aferente prezentei proceduri
ISO 14001/2005 sau echivalent pentru ofertant
OHSAS 18001/2005 sau echivalent pentru ofertant pentru activitatea de service
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-Formular 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2011 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, camera 3, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - CALE DE ATAC
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica -A.N.V.
Adresa postala:  Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 0213155858, Fax:  0213138251, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer