Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitorii portabili de neutroni


Anunt de participare (utilitati) numarul 134200/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii - Sucursala CNE Cernavoda, Tel. +40 212038281, In atentia: DANA CORINA MOLDOVEANU, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, corp C, etaj 1, biroul E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802770, In atentia: Dana Corina Moldoveanu, Email: [email protected], Fax: +40 2412392367
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, corp C, etaj 1, biroul E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802770, In atentia: Dana Corina Moldoveanu, Email: [email protected], Fax: +40 2412392367
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, corp C, etaj 1, biroul E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802770, In atentia: Dana Corina Moldoveanu, Email: [email protected], Fax: +40 2412392367
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitorii portabili de neutroni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda si sediu prestator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitorii portabili de neutroni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitori portabili neutroni tip ASP-2e-7 bucati
Lot 2 : Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitori portabili neutroni tip ADM-300/NP-100- 10 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 426, 035RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT #1 :3.576 lei ; LOT #2 :4.942 lei ;valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, se poate constitui si in valuta tarii candidatului; cursul de schimb folosit la conversie este cursul valabil in data valabil in data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.Garantia de participare se poate constitui prin :1. scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1 a), , in original2.ordin de plata (in copie) , vizat de banca ofertantului, in contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA, ? pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1? pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.13.orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in originalDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul / plicul cu candidatura.Candidatii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Candidatul care prezinta acest formular si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.In cazul in care un candidat/candidat selectat depune contestatie la Consiliul National al Contestatiilor (CNSC), si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 2781din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 1.788lei pentru Lot # 1, respectiv 2.471 lei pentru Lot # 2. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie , Formular III.1.1 b) sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept, trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A- cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 (si de tertul sustinator daca este cazul).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.2. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.4.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante sunt :
Director Sucursala CNE Cernavoda- Ionel Bucur
Director Economic Sucursala CNE Cernavoda- Madalina Olteanu
Comisie evaluare: Florin Georgescu, Stefan Murgoci, Gemur Zulchefil, Constanta Nicolae, Dana Corina Moldoveanu, Daniel Mircea, Adina Stoian, Bogdan Dinu, Ion Popescu 1. pentru Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conforma cu originalul?. Acesta trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii documentelor de calificare.
2. pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaprezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat de organele competente.Cerinta minima pentru Lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil prezentat, este 90%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani .Se accepta oferantii pentru care, din recomandarile prezentate, rezulta ca au avut contracte cu valori totale, cumulate, de minim 150.000 lei pentru LOT #1 siminim 240.000 lei pentru LOT #2.
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul)
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru servicii similare, emis de organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD # 24575; PA # 24575-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 13:30
Locul: SNN- Sucursala CNE Cernavoda, Str.Medgidiei nr.2, Serv. Achizitii Pavilion 0, camera E114, Cernavoda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui nouaoferta financiara are pretul cel mai scazut.2. Sedinta de deschidere a documentelor de calificare va avea loc la data mentionata inAnuntul de participare . la sediul SNN-CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, pavilion 0, Departament Achizitii, persoana de contact Dana Corina Moldoveanu. Nu accepta reprezentanti din candidatilor la sedinta de deschidere a documentelor de calificare.3. Dupa ce s-a finalizat selectia candidatilor, autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru informarea tuturor candidatilor cu privire la rezultatul selectiei, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, art 206-208.In scrisorile de comunicare a rezultatului selectiei se vor preciza si data si ora de depunere a propunerilor de oferte preliminare si data si ora sedintei de deschidere a propunerilor de oferte preliminare (numai in cazul candidatilor selectati pentru etapa a doua) .4. Propunerea de oferta se depune direct sau prin posta la adresa sediul SNN-CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, Pavilion 0, Departament Achizitii, persoana de contact Dana Corina Moldoveanu. 5. Sedinta de deschidere a propunerilor de oferte preliminare va avea loc la locul, data si ora sedintei specificate in scrisorile de comunicare a rezultatului selectiei.Autoritatea contractanta are obligatia de a nu dezvalui, fara acordul candidatului selectat in cauza, propunerea de oferta sau alte informatii confidentiale prezentate de acesta, in conformitate cu prevederile art 120 (3) din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostiinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona, nr.65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212038256, Fax: +40 213169804
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer