Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Autolaboratoarele de defectoscopie PRAM tip SEBA KMT


Anunt de participare (utilitati) numarul 134996/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 2065087, In atentia: NICOLETA POPOVICI, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Autolaboratoarele de defectoscopie PRAM tip SEBA KMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediile de lucru Enel din zonele Bucuresti si Giurgiu sau la punctele service ale Prestatorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Autolaboratoarele de defectoscopie PRAM tip SEBA KMT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Autolaboratoarele de defectoscopie PRAM tip SEBA KMTLotul I ? UTR BUCURESTI ? 6 buc
Lotul II ? UTR GIURGIU ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 462, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 ? 7.960 lei(3.960 lei pt I.M.M); Lotul 2 ? 1.320 lei(660 lei pt I.M.M);Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIFRO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. In situatia in care asocierea depaseste cerintele prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a fi incadrata in categoria IMM, criteriile legate de cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie vor fi indeplinite de catre asociati in proportie de 100% din valoarea ceruta in documentatia de atribuire. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: Lotul 1 - 3960 lei fara TVA(calculat conform litera a); Lotul 2 ? 660 lei fara TVA(calculat conform litera a) .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Perioada pt care se constit gar este egala cu durata ct. Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor op. ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGPS-RO rev.0
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata
cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-12-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-23-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006
aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F 2-3***Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director Achizitii si Servicii?Cosmin Trofin-Director Adjunct Achizitii-Camelia Grigoruta-Responsabil procedura ? Nicoleta Popovici
-Responsabil derulare contract ? Dragos Rimniceanu- lotul 1
-Responsabil derulare contract ? Constantin Gheban- lotul 2
4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular F2-45-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal,
cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator-Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original / copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: Lotul 1:790.000 lei (395.000 lei pt IMM-uri); Lotul 1:130.000 lei (65.000 lei pt IMM-uri).Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009-1 euro=4.2373 lei 2010-1 euro=4.2099 lei 2011-1 euro=4.2379 lei.
Informatii privind situatia economico-financiara din bilantul contabil sau alte documente relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de servicii similare, care va cuprinde servicii pe care le poate prezenta ofertantul in demonstrarea experientei sale similare. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme prestarea acestor tipuri de servicii.Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie (aferente serviciilor respective), emise de beneficiarii serviciilor respective. In cadrul serviciilor similare prezentate este obligatoriu a se demonstra experienta similara pentru tipurile de servicii similare.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Informatiii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului . O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului)
Prestatorul trebuie sa aiba capabilitatea de a efectua intretinerea, revizia periodica si repararea si sa fie autorizat conform prevederilor legale in vigoare pentru toate lucrarile de intretinere, revizie si reparatii pentru acest tip de utilaj. Prestatorul trebuie sa posede si sa prezinte autorizatie ISCIR, valabila la depunerea ofertei.
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Se solicita completarea Formularului F8. In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/ contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu. In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontract.intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se va prezenta propriul dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 13:00
Locul: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Bucuresti, corp C, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentului anunt de participare, la Documentatii si Clarificari. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la Sectiunea: ?Documentatie si clarificari?. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Adresa postala: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer