Licitatie Publica - Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Sistemele de Monitorizare Tritiu in Aer U1 & U2
Anunt de participare (utilitati) numarul 143156/17.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Sucursala CNE Cernavoda , Strada Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal 905200, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Biroul Import, Tel. +40 241801138, In atentia: Andreea Vlad, Email: [email protected], Fax: +4 0241239267, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Sistemele de Monitorizare Tritiu in Aer U1 & U2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru Sistemele de Monitorizare Tritiu in Aer U1 & U2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatie descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 124, 740EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2.494 Eur (la cursul de schimb 1 EURO = 4, 45 Lei, pentru care s-a calculat valoarea estimata)si va avea o valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a candidaturilor mentionata in Anuntul de participare.Garantia de participare se poate constitui si in Euro sau in valuta tarii ofertantului; cursul de schimb folosit la conversie va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Pentru platile efectuate prin Ordin de plata, conturile sunt urmatoarele: - pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1- pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1-Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art. 2781din OUG nr 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 4.335, 09 lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) ?(3) precum si HG nr. 1045/2011.Candidatii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A - cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 (si de tertul sustinator daca este cazul).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.2.si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu cu mentiunea ?conform cu originalul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010). Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.4.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante sunt:
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Director CNE ? Dr. Ing. Bucur Ionel, Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda Serban Marian, Director Economic ?Ec. Madalina Olteanu, Inlocuitor de drept Director Economic Petrisoaia Veronica, Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Ionescu Horatiu, Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Georgescu Florin, Sef Serviciu Achizitii Lojnita Viorica, Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii Gherlan Dorina
Comisia de evaluare: Corina Moldoveanu, Ioan Plaesu, Stefan Murgoci, Constanta Nicolae, Andreea Vlad, Ion Popescu, Veronica Vames, Luminita Livadaru5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul III.2.1.a.5.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1a). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romane
sau
1b). Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice straine.Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, prestarea de servicii care fac obiectul acestei proceduri de achizitie.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2. Autorizarea prestatorului de catre CNCAN conform normelorNSR-09, aprobate prin Ordin CNCAN 228/2002, publicat in MOF al Romaniei partea I nr. 50bis din 29.01.2003. - Se vor prezenta copii dupa autorizatii valabile la data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe proprie raspundere ca se vor obtine in termen de maxim 30 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.Lichiditate minima pentru calificare 90%
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabil in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani .
Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a derulat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 500.000 LEI.Lista va fi insotita de copii dupa contracte/ documente constatatatoare/ recomandari/certificate sau orice document emis de beneficiari/ clienti privati mentionati in lista, din care sa reiasa modul de indeplinire a serviciilor prestate
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1.P. si se anexeaza documente justificative.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei minime impuse, pentru calculul echivalentei in Euro se va aplica cursul mediu anual lei/Euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine, cel putin informatii despre: valoarea contractului, obiectul contractului, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Lista principalelor dotari tehnice pentru prestarea servicicilor de mentenanta
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1S.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o scrisoare/un certificat care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardelecerute de producator
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)
Subcontractantii declarati nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Modalitatea de indeplinire
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia. Se va completa formularul Formularul III.2.3.3.
Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formularul III.2.3.5 impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.5a si Formularul III.2.3.5b).
Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art.180, 181 181 (lit. a, c1 si d) si 691 din OUG34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA 26248-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 13:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Numarul minim al candidatilor preconizat sa participe la Etapa II-a a procedurii de atribuire este 3. Preselectia va avea loc in baza cerintelor de la sect.III.2.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati si invitati la Etapa II de depunere of. preliminare si derulare negocieri.2. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.3. Sedinta de deschidere a documentelor de calificare/ofertelor preliminare va avea loc la data si ora mentionate in anuntul de participare/invitatia de participare, la sediul CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, 905200, Pavilion 0, Camera E104, Serviciul Achizitii, persoana de contact Andreea Vlad. Nu se accepta reprezentanti din partea candidatilor la sedinta de deschidere a documentelor de calificare.Autoritatea contractanta are obligatia de a nu dezvalui, fara acordul candidatului selectat in cauza, propunerea de oferta sau alte informatii confidentiale prezentate de acesta, in conformitate cu prevederile art 120 (3) din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona, nr.65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 08:37