Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru sistemele si echipamentele de radioprotectie ale CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 144732/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica SA - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0 camera E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801138, In atentia: Andreea Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N.Nuclearelectrica SA - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0 camera E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801138, In atentia: Andreea Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamanet Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru sistemele si echipamentele de radioprotectie ale CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda/Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare pentru sistemele/ echipamentele de radioprotectie ale CNE Cernavoda, constand din:
-mentenanta preventiva;
-mentenanta corectiva;
-furnizare piese de schimb
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie descriptiva - cap. 2
Valoarea estimata fara TVA: 5, 649, 794EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 200.000 Lei si va avea o valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a candidaturilor mentionata in Anuntul de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.a. (in original).Garantia de participare se poate constitui si lei sau echivalent Euro la cursul de schimb comunicat de BNR pentru Lei/Euro valabil pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro ).Pentru platile efectuate prin Ordin de plata, conturile sunt urmatoarele: - pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1- pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1-Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu candidatura.Candidatii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in candidatura Formularele III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.In situatia in care candidatul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare candidat asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Lege nr.346 / 2004.In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de participare la licitatie.Suma retinuta unui candidat, stabilita in conformitate cu prevederile art. 278 (1) din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: 10.026, 25 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: - in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea anuala fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) ?(3) precum si HG nr. 1045/2011.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Candidatii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in candidatura Formularele III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A - cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Se va completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei ofere individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006.Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.
a) pentru persoane juridice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune candidatura.
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune candidatura.
b) pentru persoane juridice straine
- documente prin care candidatul atesta faptul ca si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei candidaturi individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul III.2.1.a_3 si se va depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturiin asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se va depune in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
- Daniela Lulache ? Director General- Elena Negulici ? Director Directie Economica
- Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Directie Economica- Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii
- Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
- Comisia de evaluare: Rodica Boboc/ Mircea Guguianu/ Cristina Miron/ Stefan Murgoci/ Ioan Plaesu/ Adina Stoian/ Constanta Nicolae/ Andreea Vlad/ Daniel Mircea/ Ion Popescu/ Paul Rusu.Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei candidaturi individuale /comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul III.2.1.a_5 si se va depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. Cerinta 1.
- Pentru persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, insotit de o Declaratie a agentului economic data pe proprie raspundere ca informatiile cuprinse in certificatul prezentat sunt valabile/ reale la data limita de depunere a candidaturilor.
Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul».- Pentru persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita candidatului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele candidatului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Cerinta 2
Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea candidatului pentru prestarea serviciilor
Certificat CNCAN conform Ordinului nr. 228/2002 pentru desfasurarea de activitati in zona controlata din incinta CNE Cernavoda, a firmelor prestatoare sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine autorizatia in cauza in termen de 30 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii prin care a fost declarat castigator.Se va prezenta autorizatia in copie legalizata/in copie lizibila ?conform cu originalul? sau declaratia in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Se accepta candidatii care au lichiditatea generala minim 90%
Modalitatea de indeplinire
Documentul in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre candidat, sau in cazul unei candidaturi comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
2) Candidatul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani. Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea de: 7.000.000 LEI.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2_1.
In Formular este precizat cursul mediu lei/euro de referinta, pentru fiecare an in parte.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Candidat in cazul unei candidaturi individuale cu sau fara subcontractare;
- Candidat ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei candidaturi individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei candidaturi comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei), ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei candidaturi comune cu sustinere.
Candidatul / Asociatia formata (daca fiecare membru asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare invocate. Se completeaza Formularul III.2.2_2.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei candidaturi in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/ 14.09.2011. In conformitate cu prevederile Ordinului
ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei candidaturi comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.In cazul in care candidatul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69, indice 1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Sustinatorul financiar va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de candidatulcastigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Candidatul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a derulat si/ sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de: 5.000.000 LEI, fara TVA.Pentru pozitiile din lista, se vor depune copii dupa contracte/ documente constatatatoare/ recomandari sau orice document emis de beneficiari/ clienti privati mentionati in lista, din care sa reiasa modul de indeplinire a serviciilor prestate
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1_S. Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea candidatii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.
2) Lista principalelor dotari tehnice pentru prestarea serviciilor de mentenanta.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3_4
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilorSe va prezenta lista la care se vor anexa CV-urilepersonalului propus, care sa contina minim:
- pregatirea profesionala;
- experienta similara
- calificare profesionala, autorizari, atestari necesare prestarii serviciilor- vechime in domeniu
- operatorii economici la care si-a desfasurat activitatea pana in prezent- principalele activitati desfasurate in domeniu
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3_5 sise vor anexa documente justificative.
4) Se va prezenta o scrisoare / un certificat care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producatorii echipamentelor de radioprotectie.Pentru sistemele critice de monitorizare efluenti 67883-GEM, 67882-LEM (conform cerintelor CNCAN stipulate in Manualul de Disfunctionalitati 1/2-01369-OM-001). este necesara atestarea de catre producatorul echipamentelor MIRION a cel putin 2 specialisti.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta documentele solicitate.
5) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3_6
In cazul in care candidatul nu are subcontractanti, va prezenta o Declaratie in acest sens (in locul formularului III.2.3_6, in care va preciza si faptul ca daca va fi desemnat castigator va fi unic prestator.Nota:
Inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta, candidatul va prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in candidatura. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu candidatura si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
6) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Se completeaza Formularul III.2.3_7. impreuna cu anexele (Formularul III.2.3_7.1 si Formularul III.2.3_7.2). Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei candidaturi in asociere care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei candidaturi comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel:
- cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.
In cazul in care candidatul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorul tehnic va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de candidatul castigator va face parte integranta din contractual de achizitie publica.
Cerinta 1.
Autorizatia sistemului de managementul calitatii al prestatorului, eliberata de CNCAN conform Legii nr. 111/1996 si Ordinului CNCAN nr. 71/2003, NMC-07, clasa de calitate 3, de la prestatorul serviciilor sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine autorizatia in termen de 30 de zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii prin care a fost declarat castigator - pentru pozitiile 1, 3, 4, si 6 din Tabelul nr. 1 din Documentatia descriptiva.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta autorizatia in copie legalizata/in copie lizibila ?conform cu originalul? sau declaratia in original.In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
Cerinta 2.
Autorizatia sistemului de managementul calitatii al prestatorului, eliberata de CNCAN conform Legii nr. 111/1996 si Ordinului CNCAN nr. 71/2003, NMC-07, clasa de calitate 4, de la prestatorul serviciilor sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine autorizatia in termen de 30 de zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii prin care a fost declarat castigator ? pentru pozitiile 8, 15 si 16 din Tabelul nr. 1 din Documentatia descriptiva.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta autorizatia in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul? sau declaratia in original.In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta 3.Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent de la prestator -pentru pozitiile 2, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 17 din Tabelul nr. 1 din Documentatia descriptiva.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul ISO 9001/2008 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Valoare mentenanta preventiva
2.
Timp de raspuns pentru interventii imediate, urgente, asupra unei defectiuni
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie servicii mentenanta corectiva
5%
Descriere:
4.
Perioada de garantie piese de schimb utilizate in cadrul mentenantei
5%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNN_CNE_PA # 25972-01/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In situatia in care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj si acesta este punctajul cel mai mare obtinut, modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare, respectiv ?Valoare mentenanta preventiva?. In situatia in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj si la factorul de evaluare ?Valoare mentenanta preventiva?, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte doar pentru factorul Valoare mentenanta preventiva. Noua propunere de oferta se depune in conditiile si termenele stabilita de autoritatea contractanta, in plic sigilat. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere de oferta obtine punctajul cel mai ridicat, refacut ca urmare a noii propuneri de pret.2. Sedinta de deschidere a documentelor de calificare/ ofertelor preliminare va avea loc la data si ora mentionate in anuntul de participare/ invitatia de participare, la sediul S.N.Nuclearelectrica S.A, Strada Polona nr. 65, Sector 1, Cod 010494, Bucuresti, Departament Achizitii, persoana de contact Rodica Boboc.Nu se accepta reprezentanti din partea candidatilor la sedinta de deschidere a documentelor de calificare, sau de deschidere a propunerilor de oferta.Autoritatea contractanta are obligatia de a nu dezvalui, fara acordul candidatului selectat in cauza, propunerea de oferta sau alte informatii confidentiale prezentate de acesta, in conformitate cu prevederile art 120 (3) din HG 925/2006.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.3. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la dresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica. S.A
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212038235, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer