Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitorii portal de persoane GEM5


Anunt de participare (utilitati) numarul 144916/15.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament achizitii, Tel. +4 0212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii , Pavilion 0, cam. E106, Tel. +40 241801803, In atentia: Melat Ibadula, Email: [email protected], Fax: +40 241239267, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru monitorii portal de persoane GEM5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servici de Mentenanta preventiva si corectiva pentru monitorii portal de persoane GEM5 din dotarea CNE Cernavoda - TD # 23671
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documemntatie descriptiva PA 23671-01 anexata.
Valoarea estimata fara TVA: 175, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 15.000 lei sau echivalent euro la cursul de 1 Euro = 4, 38 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a candidaturilor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.a. (in original).Contul bancar al S.N. Nuclearelectrica S.A. este: - pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Candidatii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care CNSC respinge sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, este de 4.547, 37 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.b).Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele facturate. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont special de garantie la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca trezoreria sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.Candidatii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara de buna executie a contractului in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere), ? incheiat in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.
Se va completa Formularul III.2.1.a.1
de catre candidat. Declaratia se depune in original.Nota:
a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006.
Se va completa Formularul III.2.1.a.2.si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota:
a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia
c)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 nu se solicita eventualilor subcontractanti3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte
Se va completa Formularul III.2.1.a.3 de catre Candidatsi dupa caz, de catre candidatii asociati si se depune in original.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006 Nota:
a) In cazul depunerii unei candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei candidaturi individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti.Se va completa Formularul III.2.1.a.4 si se depune in original
- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:
- Daniela Lulache - Director General - Elena Negulici - Director Economic si inlocuitorul acestuia Mihai ? Dan Gheorghievici
Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii si inlocuitorul acestuia Dana Banea
- Comisia de evaluare: Rodica Boboc, Elena Ionescu, Dana Corina Moldoveanu, Ion Popescu, Bogdan Dinu, Adina Stoian, Melat Ibadula, Veronica Vames, Viorica Moraru , Stefan Murgoci5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formular nu se va completa si de catreeventualiisubcontractanti.
Se va completa Formularul III.2.1.a._5.Declaratia se depune in original 1. a. pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pe numele Candidatului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului
b. ? pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Candidatului, Candidatului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
a) Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al candidatului, respectiv a candidatului asociat, daca este cazul unei candidaturi comune.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
b) Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.
NOTA: In situatia in care operatorul economic a fost selectat si a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata la finalizarea etapei de selectie a candidatilor.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele candidatului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.2. Certificat CNCAN pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare, eliberata de CNCAN, in conformitate cu Ordinul nr. 228/2002, sau declaratie pe proprie raspundere ca il va obtine in 30 zile de la primirea comunicarii ca este castigator.
Se va prezenta copie dupa documentul valabil la data depunerii ofertei, sau declaratia in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Lichiditate minima pentru calificare - 90%
Modalitatea de indeplinire
Documentul in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertantsau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
2. Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimi trei ani.Se accepta candidatii care au cifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului contractului de cel putin: 1.400.000lei sau echivalent in Euro al acestei sume la cursul de 1Euro=4, 38 lei.Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Candidat in cazul unei Oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Candidat ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei Oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei Oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei Oferte comune cu sustinere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1 ? de catre Candidat, ori, dupa caz de catre Tertul sustinator financiar.
Formularul se depune in original.
Pentru calcularea echivalentului in Euro se va utiliza cursul de schimb mediu anual publicat pe site-ul BNR (www.bnro.ro), astfel:
- anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro
- anul 2011 - 4, 2379 lei/euro
- anul 2012 ? 4, 4560 lei/euro
Candidatul/Asociatia formata (daca fiecare membru Asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1..1÷III.1.1..5, dupa caz.
3. Sustinere financiara
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare invocate.Se completeaza Formularul III.2.2.2.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care candidatul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a)_1, a)_2, si a)_4.
Angajamentul ferm prezentat de candidatul castigator va face parte integranta din acordul cadru de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
Pentru contractele din lista se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Candidatul trebuie sa faca dovada, prin documentele prezentate ca anexa la lista, a faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat contracte de prestari de servicii similar celor ce fac obiectul contractului, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 750.000 lei, fara TVA, sau echivalent in Euro al acestei valori la cursul de schimb de 1Euro=4.38 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1.S si se anexeaza documente justificativePentru calcularea echivalentului in Euro (sau orice alta valuta in afara de euro) se va utiliza cursul de schimb mediu anual lei/valuta publicat pe site-ul BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea candidatii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.
2. Informatii privind personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor. La lista se vor anexa:
a) CV-urile personalului propus pentru prestarea serviciilor care sa contina minim:
- pregatirea profesionala de baza, specifica;
- calificare profesionala, autorizari, atestari;
- vechime in domeniu;
La CV-uri se vor adauga copii ?conform cu originalul? dupa:
- diploma de la ultima forma de invatamant absolvita;
- atestari, autorizari valide;
- ecuson de acces (daca exista).Pentru demonstrarea faptului ca personalul propus este apt penrtu prestarea serviciilor, se vor prezenta documente prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.3 si se anexeaza documente justificative
3. Lista cu dotarile tehnice necesare pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.2.
4. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3.6.Nota:
Inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta, Candidatul va prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe.
5. Sustinerea tehnica
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul III.2.3.9. si anexele (Formularul III.2.3.9.1 si Formularul III.2.3.9.2).In cazul in care candidatul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica/profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1 si d) si ale art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a)_1, a)_2, si a)_4.Angajamentul ferm prezentat de candidatul castigator va face parte integranta din acordul cadru de achizitie publica.
Norme de Management al Calitatii NMC-07, clasa 4, conform Ordin CNCAN nr. 71/2002, sau echivalent, pentru servicii similare
Nota: Pentru demonstrarea echivalentei, ofertantul va prezenta documentele care atesta Sistemul de Management al Calitatii emise de organismele de reglementare recunsocute din tara ofertantului
Nota: In cazul unei oferte comune cerinta privind standardul de asigurarea calitatii va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta ?copie conform cu originalul? dupa documentele valabile la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior deschiderii si negocierii ofertelor, Autoritatea contr. va transmite, prin intermediul SEAP o invitatie privind participarea la faza finala de licitatie electronica pentru procedura off-line, catre candidatii care au depus oferte admisibile.Factorul de evaluare pentru care se va licita electronic va fi ?pretul?.La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinata prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de candidatii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.La faza finala de licitatie electronica pot participa numai operatorii economici care sunt inregistrati in SISTEMUL ELECTRONIC AL ACHIZITIILOR PUBLICE (SEAP). In acest sens, operatorii trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru inregistrare si acces in sistem se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.ATENTIE ! Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplicabile prevederile art. 87 alin. (1) lit. a) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.PRECIZARI SPECIFICE: 1.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare publicata in SEAP.2.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre candidatii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze. Candidatii pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament.Candidatii pot vedea cea mai buna oferta: nuCandidatii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 23671
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2013 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele finale clasate pe primul loc dupa licitatia electronica au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor de pe primul loc, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.2. In scrisorile de comunicare a rezultatului selectiei se vor preciza si data si ora de depunere a propunerilor de oferte preliminare si data si ora sedintei de deschidere a propunerilor de oferte preliminare (numai in cazul candidatilor selectati pentru etapa a doua).3. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download.4. Nr. minim de operatori economici preconizat: 3 (trei).Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer