Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de Mentenanta si Asistenta Tehnica de Specialitate (Help Desk) privind administrarea sistemului informatic Charisma Enterprise si a infrastructurii hardware din cadrul Primariei Sectorului 6?


Anunt de participare numarul 119392/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Bd. Regiei nr. 6- 8, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Punct(e) de contact:  Bd. Regiei nr. 6-8, sector 6, Tel. 0213180144, In atentia:  Andreea Florescu, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de Mentenanta si Asistenta Tehnica de Specialitate (Help Desk) privind administrarea sistemului informatic Charisma Enterprise si a infrastructurii hardware din cadrul Primariei Sectorului 6?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Calea Plevnei nr. 147-149, Primaria Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de Mentenanta si Asistenta Tehnica de Specialitate (Help Desk) privind administrarea sistemului informatic Charisma Enterprise si a infrastructurii hardware din cadrul Primariei Sectorului 6?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72611000-6 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de Mentenanta si Asistenta Tehnica de Specialitate (Help Desk) privind administrarea sistemului informatic Charisma Enterprise si a infrastructurii hardware din cadrul Primariei Sectorului 6?
Valoarea totala estimata a contractului este de 1022025 lei.Valoarea totala estimata a contractului a fost calculata luand in considerare si eventualele suplimentari.Valoarea totala estimata a contractului pe 7 luni este de 613215 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 022, 025RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contr poate achiz serv supl in cf cu art122, litj, OUG 34/2006, val estim poate aj la 1022025lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 10000lei cf art.86, alin 1 din HG925/2006;Garantia de buna executie este de 5% din val ctr fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local sector 6
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Fisa de informatii generale;Declaratie privind neincadrarea in preved art.181;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Certificat de inregistrare de la Registrul comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale din care sa reiasa: -Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - sa fie de minim: 700000lei;Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2009.Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of treb sa doved ca este autorizat de prod sol Charisma ERP implement la PS6 pt serv de mentenanta soft si asist tehn pt sol Charisma ERP;Se va prez autorizare de la prod sol ERP implementate la PS6 de prest a serv de mentenanta soft;Membrii echip de proiect trebuie sa vb lb romana.Pt membrii echip infrastr hardware si comunic, of va prez CV, copii dipl certif profes solic.O pers treb sa indepl un sg rol in cadr proiect.Membrii echip trebuie sa detina: IBM Certif Advis-Int Sec Systems Techn v1;EC-Council-CEHv6); IBM Certif System Exp-IBM BladeCenterV5;IBM Certif Special-IBM SystemxTech PrincipV8;Network Intrus Prevent-IS610 v1.0;Msft Certif IT Profess-Server Admin; Msft Certif Tech Special-Windows Server 2008 Active Directory, Config;Msft Certif Techn Special-Windows Server 2008 Network Infrastruct, Config; Profes-MCP 2.0-Certif Profes;Msft Certif Techn Specialist-Msft Exch Server 2007, Config;AIX 6 Administr I;AIX 6 Administr II;Msft Sharepoint 2007 Impl and Maintenance(70-630);Msft Certif IT Profes-Database Admin;Msft Certif Profes Develop-Enterpr Applic Develop;Msft Certif Profes Develop-Windows Develop;Msft Certif Profes Develop-Web Develop;Certif Techn Special-Net Framework 2.0, Distribut Applic;Msft Certif Techn Special-Windows Server 2003 Hosting, Config and Management;Msft Certif Tech Specialist-Msft Team Foundation Server, Config and Develop;Msft Certif Techn Special-SQL Server 2005;Msft Certif Techn Special-Net Framework 2.0, Windows Applic; Msft Certif Techn Specialist-Net Framework 2.0, Web Applic;Msft Certif Applic Develop-For Msft NET; Msft Certif Syst Engineer-Msft Windows Server 2003;Msft Certif Database Admin-Msft SQL Server 2000;Msft Certif Profes; Msft Certif Trainer-MCT 2010;IBMCertif Deployment Profes-Tivoli Storage Managerv6.1;VMware Certif Profes;IBM Certif Special-Distrib Syst Storage Sol v7;IBM Certif Special-High-End Disk for Open Syst Vers 1;IBM Certif Special-Power Syst Techn Sup for AIX and Linux;IBM Certif Specialist-Syst Storage Impl for Entry/Midrange;IBM Certif Special-High-End Disk Sol Vrs 5;IBM Certif Syst Exp-SystxHigh Perf Servers Techn Sup V4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl priv lista princip prestari de serv si livrare de produse efectuate in ultimii 3 ani;Ofertantul va face dovada ca a prestat in ultim 3 ani cel putin 1 ctr de mentenanta si/sau asistenta tehn pe sisteme de tipERP;Decl referitoare la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Ofertantul trebuie sa aduca dovada ca dispune de pers autorizat si anume: Manager Echipa(studii sup in IT&C sau ec, exp relev in It&C de min 2 ani, sa aiba min 1 curs manager proiect); Coordonator HelpDesk si Mentenanta Software(studii sup in It&C, cursuri spec priv management operational, financiar, resurselor umane, gestionarii rel cu clientii si manag general, exp relev in IT&C min 3 ani, participarea in min 1 proiect Charisma ERP, exp in dom coord activ de Helpdesk si mentenanta charisma ERP pt min 2 ani, prin coord unei echip de min 5 pers);Echipa infrastructura hardware si comunicatii;ISO 9001 sau ech;ISO 14001 sau ech;Inf privind subcontractantii;Acordul de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 11:00
Locul: B-dul Regiei nr 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2011 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer