Licitatie Publica - Servicii de mentenanta si asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat implementat la S.C. METROREX S.A.
Anunt de participare (utilitati) numarul 147966/16.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: VALENTINA ICLEANU, Tel. +40 213193601/5464, In atentia: Marius Rudnitchi ? Director Tehnic si Tehnologia Informatiei, Email: [email protected], Fax: +40 213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta si asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat implementat la S.C. METROREX S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sediul central al S.C. METROREX S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 041, 700RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nr contracte subsecvente estimate a fi incheiate: minim 4 ? maxim 16.Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent ? 341.775 lei fara TVA. Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent ? 1.510.425 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta si asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat implementat la S.C. METROREX S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, care se aticipeaza a fi atribuit pe toata perioada de derulare a acordului-cadru, este de: 1.510.425 lei.
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, care se aticipeaza a fi atribuit pe toata perioada de derulare a acordului-cadru, este de: 341.775 lei.
Valoarea estimata a acordului-cadru: 6.041.700 lei.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
1. Mentenanta preventiva sistem comunicatii CISCO si FORE ATM: minim 18 zile/om, maxim 70 zile/om
2. Asistenta BD Oracle, AIX, Tivolli: minim 18 zile/om, maxim 70 zile/om
3. Asistenta si suport tehnic pentru aplicatii: minim 128 zile/om, maxim 512 zile/om4. Activitate de management al suportului: minim 24 zile/om, maxim 96 zile/om
5. Creare clona: minim 2 zile/om, maxim 48 zile/om
6. Modificare rapoarte: minim 3 zile/om, maxim 60 zile/om7. Modificare forme: minim 7 zile/om, maxim 21 zile/om8. Modificare forma/pag.Web: minim 1, maxim 4 zile/om
9. Creare rapoarte: minim 6 zile/om, maxim 48 zile/om
10. Creare forme: minim 10 zile/om, maxim 30 zile/omEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: 1. Mentenanta preventiva sistem comunicatii CISCO si FORE ATM: minim 18 zile/om, maxim 280 zile/om
2. Asistenta BD Oracle, AIX, Tivolli: minim 18 zile/om, maxim 280 zile/om
3. Asistenta si suport tehnic pentru aplicatii: minim 128 zile/om, maxim 2.048 zile/om4. Activitate de management al suportului: minim 24 zile/om, maxim 384 zile/om
5. Creare clona: minim 2 zile/om, maxim 192 zile/om
6. Modificare rapoarte: minim 3 zile/om, maxim 240 zile/om7. Modificare forma: minim 7 zile/om, maxim 84 zile/om8. Modificare forma/pag.Web: minim 1, maxim 16 zile/om
9. Creare rapoarte: minim 6 zile/om, maxim 192 zile/om
10. Creare forme: minim 10 zile/om, maxim 120 zile/om
Valoarea estimata fara TVA: 6, 041, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare: 120.000, 00 lei, valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.2. Daca ofertantul este IMM, aceasta se reduce la jumatate ? cu conditia atasarii documentelor doveditoare, cf. Legii nr. 346/2004.3. se poate constitui astfel: ? prin OP/virament in contul RO87 BPOS 7040 2775 727R ON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, prezentat in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, ? dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 8.164, 17 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278¹, alin. (1), lit c) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de CNSC, precum si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.5. Daca instrumentul de garantare este emis de o societate bancara / o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.6. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.7. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala, a tuturor membrilor asocierii. 1.Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie acordul-cadru are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Garantia de buna executie a contractului se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate prin buget din venituri proprii si subventie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Acest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator.
Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:
Acest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator. Tertului sustinator ii sunt aplicabile prev. art. 181 din OUG 34/2006, lit.a, c1 si d.
Cerinta nr. 3 ? Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor / taxelor / contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta;
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata / autorizata in limba romana.
Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetul local de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin.
NOTA:
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Aurel Radu
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Director Reglementari si Siguranta Circulatiei ? ing. Liviu Daniel DinuDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Catalin Homor
Director Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Constantin Marius Rudnitchi
Director Exploatare ? Gabriel Constantin Sburlan
Director Infrastructura ? ing. Gabriel Daniel Mocanu
Director Comercial ? ec. Mariana Petre
Director Economic ? ec. Nicolae Grigore
Sef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin Cristea
Sef Serviciu Material Rulant ? ing. Daniel Lucian TudoracheSef Serviciu Programe Investitii ? ing. Adrian Claudiu AngelescuSef Serviciu Siguranta Circulatiei ? ing. Luigi Raimond Ciubeica
Sef Serviciu Tehnic ? ing. Viorel SimoiuSef Serviciu LTS ? ing. Radu Nicolae Anghelescu
Sef Serviciu Urmarire Lucrari ? ing. Mustatea Constantin
Sef Serviciu Comercial ? ing. Tiberiu Moldovan
Serviciul Managementul Finantarilor Externe si Relatii Internationale ? ec. Dragos Ion IacobSef Serviciu U.C.E. ? ing. Ramona Carmen Paveliu
Sef Serviciu A.P.A.T. ? ing. Emilia Sabau
Sef Serviciu Tehnologia Informatiei ? ing. Adriana Mitrea
Sef Sectie Tehnologia Informatiei ? dr.ing. Adrian Mitrea
Sef Birou Administrare Retea si Baze de Date ? ec. Gheorghe Marian
Sef Birou Management Proiecte Sisteme Informatice ? ing. Dorin Constantin Sinca
Sef Birou Achizitii Servicii ? ec. Mihaela Cristina Dragan
Biroul Achizitii Servicii ? cons. jr. Valentina Icleanu
Serviciul Juridic ? cons. jr. Laura Madalina Marinela PirvanCerinta nr. 6 ? Calitatea de participant la procedura
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Persoane juridice romane:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentPersoane juridice straine:
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata / autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Informatii privind situatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;
? cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Pentru valorile exprimate in alta valuta, se va utiliza cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare celor prevazute in obiectul contractului, realizate in ultimii 3 ani.Cerinta minima: servicii similare celor care fac obiectul contractului, realizate in ultimii 3 ani in cadrul mai multor contracte, care sa cuprinda asistenta tehnica si suport/mentenanta pentru aplicatii de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) bazate pe suita Oracle e-Business Suite minim versiunea 11.5.10.2, pentru cel putin 5 din urmatoarele 15 module implementate de Metrorex (Contabilitate Generala, Furnizori-Plati, Clienti?Incasari, Trezorerie, Mijloace Fixe, Achizitii, Desfacere, Stocuri, Managementul Investitiilor, Mentenanta, Resurse Umane, Salarizare, Timp de lucru, Planificare-Bugetare), pentru aplicatia Managementul Documentelor si pentru interfete specifice dezvoltate in PHP cu baze de date MySQL si Oracle;
? Asistenta tehnica si suport / mentenanta pentru echipamente hardware (servere Unix, Linux, Microsoft) si sisteme de comunicatii (routere, switch-uri, firewall CISCO/FORE)
? Servicii de management de proiect, servicii de definire specificatii functionale, dezvoltare software (PL/SQL, PHP, Java) si implementare / instalare, testare
Contractele prezentate de ofertant in indeplinirea cerintei mentionate se vor evidentia in tabelul anexat formularului 12E
Modalitatea de indeplinire
Pentru valorile exprimate in alta valuta, se va utiliza cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ
Cerinta nr. 2 ? certificate / documente emise din partea beneficiarilor din care sa reiasa prestarea serviciilor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara. Documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit) si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta orice alte documente (copii de parti relevante ale contractului) care sa furnizeze aceste informatii.
Modalitatea de indeplinire
Documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit) si perioada de derulare a acestuia.
Cerinta nr. 3 ? Resurse umane si structura managementului:
Se vor prezenta informatii privind modul de organizare si personal, conform Formular 12I.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 4. ? Personalul cheie si nominalizat:
4.1. Manager de proiect ? 1 persoana: ? diploma absolvire studii superioare;
? participarea intr-un proiect / contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor care fac obiectul procedurii (activitati de implementare / asigurare de servicii de suport si asistenta pentru un sistem informatic de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) bazat pe tehnologia Oracle E-Business Suite) si experienta ca manager coordonator / director de proiect.4.2. Expert tehnic asistenta si suport pentru sistemul de comunicatii ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind configurarea, operarea, diagnosticarea si remedierea problemelor retelelor de comunicatii, in tehnologie CISCO
? competente profesionale privind identificarea si solutionarea vulnerabilitatilor si pericolelor la care sunt expuse retelele de comunicatii, in tehnologia Layer 3 a sistemului de comunicatii de date.
? Participarea in activitati de implementare / suport / asistenta pentru retele de comunicatii in tehnologia CISCO.
4.3. Expert tehnic asistenta si suport pentru sistem de comunicatii cu mod de transfer asincron (ATM ? Asynchronous Transfer Mode) ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind instalarea, configurarea si mentenanta pentru sisteme FORE ATM.? Participarea in activitati de implementare / mentenanta pentru sisteme in tehnologia FORE/ATM.
4.4. Expert tehnic asistenta si suport pentru sistemul de operare ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind instalarea / mentenanta sistemelor de operare Linux/UNIX/AIX.? Participarea in activitati de implementare/suport/asistenta pentru sisteme de operare Linux/UNIX/AIX
4.5. Expert tehnic asistenta si suport pentru sistemul de back-up ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind instalarea / mentenanta sistemelor de back-up TIVOLI.? Participarea in activitati de implementare/suport/asistenta pentru sisteme de back-up.
4.6. Expert tehnic asistenta si suport pentru administrare baze de date ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind administrarea / mentenanta sistemelor de baze de date (Oracle Database 10g Enterprise Edition sau superior)
? Participarea in activitati de implementare / administrare / suport pentru sisteme de baze de date Oracle.
4.7. Consultant functional Salarizare si Resurse Umane ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind modulul de Salarizare si / sau Resurse Umane din suita Oracle e-Business Suite.
? Participarea in activitati de implementare / suport / asistenta pentru modulele de Salarizare si Resurse Umane necesare pentru asigurarea bunei functionari a aplicatiilor implementate.
4.8. Consultant functional Achizitii, Vanzari, Stocuri si Mentenanta ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind modulul de Achizitii / Vanzari / Stocuri / Mentenanta din suita Oracle e-Business Suite.
? Participarea in activitati de implementare / suport / asistenta pentru modulele de Achizitii / Vanzari / Stocuri / Mentenanta necesare pentru asigurarea bunei functionari a aplicatiilor implementate.
Modalitatea de indeplinire
4.9. Consultant functional Financiar ? Contabilitate ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind modulul de Financiar ? Contabilitate din suita Oracle e-Business Suite.
? Participarea in activitati de implementare / suport / asistenta pentru modulele de Finanaciar si Contabilitate necesare pentru asigurarea bunei functionari a aplicatiilor implementate.
4.10. Consultant functional interfata Portal ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind modulul Portal implementat in tehnologie Oracle.
? Participarea in activitati de implementare / suport / asistenta pentru modulul Portal necesare pentru asigurarea bunei functionari a aplicatiilor implementate.
4.11. Consultant functional Planificare & Bugete si Business Intelligence ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind modulul de Planificare & Bugete pe tehnologia Oracle.
? Participarea in activitati de implementare/suport/asistenta pentru cel putin unul din modulele de Planificare & Bugete sau Oracle Business Intelligence.
4.12. Consultant functional modul Grafic de circulatie trenuri si programe de lucru (tura, turnus) ? 1 persoana:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind tehnologia de dezvoltare a modulului Grafic de circulatie trenuri si programe de lucru/tura/turnus (PHP/Java).
? Participarea in activitati de dezvoltare software pe tehonlogia PHP/Java
4.13. Coordonator echipa Consultanti functionali ? 1 persoana:
? Din echipa de consultanti functionali Ofertantul va nominaliza un expert care sa asigure coordonarea echipei si care sa demonstreze:
? competente profesionale privind asigurarea suportului pentru solutia de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) bazat pe tehnologia Oracle E-Business Suite.
? Participarea in activitati de coordonare a unei echipe tehnice in activitati de implementare / suport / asistenta pentru un sistem de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) bazat pe tehnologia Oracle E-Business Suite, necesare pentru asigurarea bunei functionari a aplicatiilor implementate.
4.14. Dezvoltator ? 2 persoane:
? Diploma de absolvire studii superioare
? competente profesionale privind limbajul de programare pentru solutia de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) bazata pe tehnologia Oracle E-Business Suite.
? Experienta dovedita in activitati de dezvoltare pentru solutia de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) bazata pe tehnologia Oracle E-Business Suite.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 5 ? Pentru persoanele utilizate in cadrul contractului se va prezenta CV (Formularul 16) insotit de certificate / diplome si declaratie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale (Anexa la Formularul 16). CV-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.
Modalitatea de indeplinire
Se vor completa CV-urile (Formularul 16), respectiv declaratia privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale (Anexa la Formularul 16).
Cerinta nr. 6 ? Declaratie privind disponibilitatea personalului. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care reprezentantul legal al acestuia se angajaza ferm sa asigure urmatoarele:
1. disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului.
2. Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al Achizitorului, conditionat de prezentarea de catre ofertant de documente care sa ateste indeplinirea de catre persoanele propuse a cerintelor initiale impuse in prezenta documentatie.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al acestuia.
Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2008, corespunzator activitatii de asistenta tehnica si suport / mentenanta pentru aplicatii de planificare a resurselor intreprinderii, care face obiectul prezentei proceduri. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Modalitatea de indeplinire
In cazul unei asocieri, conditia trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, corespunzator specificului activitatii desfasurate in cadrul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul;Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta;Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie;Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;Licitatia electronica va incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei; durata rundei: 1 zi.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare, inclusiv referitoare la echipamentul electronic folosit, sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2014 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A. Bucuresti, MT Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr.38, et.9, cam 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti imputerniciti in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferti pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, iar acordul-cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Contractul va fi incheiat numai in conditiile respectarii prevederilor art. 94 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256² din OUG 34/2006, persoana care se considera vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2013 09:14