Licitatie Publica - Servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile de supraveghere pe principiul termoviziunii (SOPHIE, MATIS)
Anunt de participare numarul 64119/18.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Marketing, Achizitii si Planificare Logistica, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia: d-lui Pavel Claudiu, Email: [email protected], Fax: 4085039, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile de supraveghere pe principiul termoviziunii (SOPHIE, MATIS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: atelierul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 420, 971.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va incheia minim un contract subsecvent pe an bugetar, in masura fondurilor existente cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile de supraveghere pe principiul termoviziunii(Lotul 1 - servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile de supraveghere pe principiul termoviziunii- Matis; lotul 2 - servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile de supraveghere pe principiul termoviziunii - Sophie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50344000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului optic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul I - , ,Servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile pe principiul termoviziunii MATIS - 49 buc; lotul II -, ,Servicii de mentenanta si reparatii pentru camere portabile pe principiul termoviziuniiSOPHIE - 30 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 420, 971.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip.: pt.lotul1:1500lei, lotul2:2500lei, forma de constit.scris.de gar.bancara pt.particip.;gar.de buna exec.: 10% din val.fara T.V.A.a contr., forma de constit.scris.de gar.bancara de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea;decl.priv. neincadrarea in sit.prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;decl.priv. calitatea de participant la procedura;certif.de atestare fiscala priv.oblig.de plata la bug.de stat, bug.asig.soc.de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj(pt.op.eco. strainiun doc.considerat edificator din acest p.d.v.in tarain care ofertantul este stabilit, cum ar fi certif., caziere jud. sau alte documente echiv. emise de autorit. competente din tara respectiva) din care sa rezulte ca nu are datorii restante la data elib., valabil la data deschid.of., in orig.sau in copie legalizata;certif.priv.plata impoz.si taxelor locale(pt.op.eco.strainiun doc.considerat edificator din acest p.d.v.in tarain care ofertantul este stabilit, cum ar fi certif., caziere judiciare sau alte doc. echiv.emise de autorit.compet.din tara respectiva) din care sa rezulte ca nu are datorii restante la data eliberarii, valabil la data deschid.of. in original sau in copie legalizata;imputernicire pentru persoana desemnata sa semneze oferta;certif.constat.(in original)-existenta in ob.de activ.al ofertantului a activ.de asist.tehnica pentru echip. optoelectronice, emis de O.R.C. de pe langa Cam. de Com. si Ind. nationala sau teritoriala; certif.de inreg.(in copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006, 2007 vizate si inregistrate de organele competente; operatorii economici romani vor prezenta bilanturile, in copie certificata conform cu originalul, de catre reprezentantul legal, prin semnatura si stampila institutiei, iar operatorii economici strainivor depune bilanturile contabile in copie legalizata, insotit de o traducere autorizata in limba romana; de asemenea se va anexa si undocument emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile legale cu privire la incheierea si depunerea bilantului in tara respectiva; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei anuale de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari finalizati a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare de 100.000 lei, pentru lotul I si 200.000 lei pentru lotul II; ofertantul trebuie sa aiba un cont in lei, deschis la o banca din Romania. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul va prezenta o decl.prin care se angajeaza sa implementeze un progr.efectiv de control al calit.destinat asigurarii ca indeplineste toate cerintele caietului de sarcini;ofertantul tb.sa prezinte in cadrul prop.tehnice, in mod obligatoriu Planul de control al calitatii;se vor prezenta doc., emise de organisme nationale sau internat.acreditate, care confirma certif.sist.de manag.al calit.pt.firmele ofertante si pentru furnizori;in cazul unei asoc., aceasta cond.tb.indepl.de toti asoc.;lista efectivului mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului in ultimii 3 ani;decl.prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de oblig.referitoare la cond.de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indepl.contract.de serv;ofertantul tb. sa prezinte in cadrul prop.th., progr./planul de protectie a muncii si mediului care tb.sa se conformeze cu preved. legale in domeniu si cerintele caietului de sarcini;ofertantul tb. sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indepl.contr.de serv.;ofertantul tb. sa prezinte informatii referit. la utilajele, instalatiile si echip.tehnice de care dispune pentru indepl.contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- fisa privind experienta similara; ofertantul trebuie sa fi finalizat cu succes unul sau mai multe contracte in domeniul servicii de reparatii si intretinere, in ultimii 3 ani, cu participarea ofertantului la respectivul contract de minim 30.000 lei, pentru lotul I, respectiv 50.000 lei pentru lotul II; are cel putin 3 ani de experienta in indeplinirea cu succes a unor contracte cu obiect asemanator celui descris in Caietul de sarcini. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ; se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract de servicii prezentat in sustinerea experientei similare; in cazul in care nu este posibila obtinerea unei recomandari din partea beneficiarilor, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o locatie service in Romania
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
91zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic cu imputernicire+C.I.+copie C.I.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
termenul limita pentru solicitarea clarificarilor: 31.10.2008;cursul leu/euro ce se va avea in vedere la elaborarea ofertelor va fi cel comunicat de B.N.R. in data de: 31.10.2008;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str.Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021-316.25.98, Fax: 021-408.50.39, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2008 13:27