Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta si suport pentru produsele EMC Captiva


Anunt de participare numarul 123834/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala:  Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.316.08.08, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta si suport pentru produsele EMC Captiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-servicii de mentenanta si suport standard pentru produsele software EMC Captiva achizitionate de ONRC pentru SAE, produse instalate la sediul central al ONRC si la ORCT- servicii de mentenanta si suport tehnic pentru solutie si pentru software-ul adaptat dezvoltat si implementat pe platforma Captiva la sediul central al ONRC si la sediile ORCT;
- servicii de upgrade la ultima versiune a produselor EMC Captiva si pentru aplicatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-servicii de mentenanta si suport standard pentru produsele software EMC Captiva achizitionate de ONRC pentru SAE, produse instalate la sediul central al ONRC si la ORCT ; servicii de mentenanta si suport tehnic pentru solutie si pentru software-ul adaptat dezvoltat si implementat pe platforma Captiva la sediul central al ONRC si la sediile ORCT ; servicii de upgrade la ultima versiune a produselor EMC Captiva si pentru aplicatii.Valoarea estimata totala este de 1974718.20 lei, fara TVA, din care: 550439.40 lei, fara TVA ? pentru anul 2011; 712139.40 lei, fara TVA ? pentru anul 2012, 712139.40 lei, fara TVA ? pentru anul 2013.
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 439.4 si 1, 974, 718.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz de serv. similare conf art 122 lit j din OUG 34/2006
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 5 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 11008 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau 181 din OUG nr. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul;Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, in original. Certificat constatator, in copie, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale . Ofertantii vor prezenta situatia financiara corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2008, 2009 si 2010, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 1100000 lei. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. In cazul in care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi. In cazul in care nu are subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza aceasta prin completarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.Declaratie protectia muncii.Informatii referitoare la personalul angajat si la cadrele de conducere de care dispune ofertantul. Ofertantultrebuie sa demonstreze ca asigura prestarea serviciilor prinpersonal specializat ? cel putin 3 specialisti care trebuie sa fie certificati pe platforma IBM Content Manager si 4 specialisti certificati pe platforma EMC Captiva. Ofertantulva face dovada indeplinirii acestei cerinte prin prezentarea CV-urilor persoanelor desemnate precum si a certificarilor obtinute de acestea.. Certificate ISO SR EN 9001, ISO 20000-1:2005 si ISO 27001:2005sau echivalente pentru ofertant, sau in caz de asociere, pentru cel putin unul din membrii grupului, in termen de valabilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract avand ca obiect servicii prestate in ultimii 3 ani, de valoare minima de 550439 lei, fara TVA. Serviciile prestate trebuie sa fi fost similare celor care fac obiectul prezentei proceduri. Fisa/Fisele de informatii privind experienta similara va/vor fi completate conform Anexei 7 si va/vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
disponibilitate de a asigura servicii de mentenanta si suport
20%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul total ofertat in lei, fara TVA, pana la 31.12.2011, pentru toate serviciile care fac obiectul licitatiei. Numarul rundelor de licitatie: 1.Durata rundei de licitare: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
2011L9.1
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2011 10:00
Locul: sediul ONRC din Bucuresti, sect 3, B-dul Unirii 74, sala de sedinte, etaj 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea serviciilor care fac obiectul licitatiei de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de atribuire, intr-un interval care nu va depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial, in conditiile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea estimata totala este de 1974718.20 lei, fara TVA, din care: 550439.40 lei, fara TVA ? pentru anul 2011; 712139.40 lei, fara TVA ? pentru anul 2012, 712139.40 lei, fara TVA ? pentru anul 2013. Documentatia de atribuire se poate obtine de pe www.e-licitatie.ro si/sau www.onrc.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala:  B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.313.73.34, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer