Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta si suport pentru produsele EMC Captiva si aplicatiile implementate pe platforma Captiva din cadrul SAE


Anunt de participare numarul 96195/19.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta si suport pentru produsele EMC Captiva si aplicatiile implementate pe platforma Captiva din cadrul SAE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul ONRC si la sediile fiecarui ORCT
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-servicii de mentenanta si suport standard pentru produsele software EMC Captiva achizitionate de ONRC pentru SAE, produse instalate la sediul central al ONRC si la ORCT
- servicii de mentenanta si suport tehnic pentru solutie si pentru software-ul adaptat dezvoltat si implementat pe platforma Captiva la sediul central al ONRC si la sediile ORCT;
- servicii de upgrade la ultima versiune a produselor EMC Captiva si pentru aplicatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-servicii de mentenanta si suport standard pentru produsele software EMC Captiva achizitionate de ONRC pentru SAE, produse instalate la sediul central al ONRC si la ORCT pana la 31.12.2010
- servicii de mentenanta si suport tehnic pentru solutie si pentru software-ul adaptat dezvoltat si implementat pe platforma Captiva la sediul central al ONRC si la sediile ORCT pana la 31.12.2010
- servicii de upgrade la ultima versiune a produselor EMC Captiva si pentru aplicatii pana la 31.12.2010.
Valoarea estimata fara TVA: intre 631, 646.44 si 725, 821.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire cf prevederilor art 6 alin 3 din HG 925/2006. Prel pt perioada 01.01.2011-30.04.2011.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 12630 lei.Garantie de buna executie: 5% din val contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibilitate.Dec art 181 din OUG 34/2006. In situatia in care documentele prezentate confirma ca, candidatul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul general consolidat la data emiterii; Certificat impozite si taxe locale in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul local la data emiterii. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a candidaturilor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia candidatul isi are sediul social, din care sa reiasa urmatoarele: a)candidatul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii; b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Situatia financiara corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii. Candidatul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractatilor propusi. In cazul in care candidatul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru. Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Dec prot muncii.Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere.Cel putin 3 specialisti care trebuie sa fie certificati pe platforma IBM Content Manager si 4 specialisti certificati pe platforma EMC Captiva. Lista privind centrele/punctele de lucru proprii cu adresa, numar de telefon si numele directorului.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru candidat sau in caz de asociere, pentru toti membrii grupului.Certificat ISO/IEC 27001:2005 sau echivalent, cu aplicabilitate in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor, pentru candidat sau in caz de asociere, pentru cel putin unul din membrii grupului.Certificat ISO/IEC 20000-1:2005 sau echivalent, cu aplicabilitate in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor, pentru candidat sau in caz de asociere, pentru cel putin unul din membrii grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit, in ultimii 3 ani (de la data publicarii prezentei documentatii de atribuire) cel putin un contract de valoare minima de 630000 lei fara TVA si avand ca obiect servicii similare.Se considera experienta similara contracte care au avut ca obiect servicii de mentenanta, suport tehnic si upgrade solutii bazate pe platforma EMC Captiva si IBM Content Manager (inclusiv functionalitati de aplicare a semnaturilor digitale a documentelor prin utilizarea de certificate digitale).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
evitarea unor disfunctionalitati in cadrul activitatii registrului comertului determinate de nefunctionarea sau functionarea defectuoasa a SAE
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Disponibilitate de a asigura servicii de mentenanta si suport (timp de raspuns, timp de remediere)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul repetitiv: pretul total fara TVA. Informatiile disponibile ofertantilor: preturile si numarul de participanti inscrisi. 2 runde a 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 14:00
Locul: sediul ONRC, Bucuresti, sect 3, B-dul Unirii nr 74, bloc J3B, trons II+III, et 8 sala de sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 18:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer