Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Mentenanta si suport tehnic Oracle pentru Sistemul de Gestiune a bazelor de date relationale Oracle


Anunt de participare numarul 88117/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA CHIVU, Tel.021.305.55.30, In atentia: Florina Chivu, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Mentenanta si suport tehnic Oracle pentru Sistemul de Gestiune a bazelor de date relationale Oracle
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Mentenanta si suport tehnic Oracle pentru Sistemul de Gestiune a bazelor de date relationale Oracle
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 168RON
II.2.2) Optiuni
Da
cf.art.122 lit.j)din OUG nr.34/2006:89.937lei exclusiv TVA an 2010; 89.937 lei exclusiv TVA an 2011
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie buna executie: 7% din val.contr.fara TVA (instrument garantare/prin retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Informatii generale-Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Suma rezultatelor exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) rezultata din activitatea desfasurata sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala-Experienta similara-Informatii privind subcontractantii-Resurse umane-certificat ISO 9001 pentru domeniul servicii IT sau echivalent sau echivalent, valabil la datadeschiderii ofertelor sau dovezi/probe in acest sens-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a minim 3 proiecte IT realizate in ultimii trei ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotit de declaratia anexa la formular. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Experienta in proiecte similare de o amploare si complexitate similara cu proiectul licitat. Pentru aceasta, se va demonstra participarea la realizarea a minim 1 proiect de Mentenanta si suport Oracle in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Lista cu experienta similara va fi insotita de copii ale: contractelor considerate a demonstra experienta similara si recomandari din partea beneficiarilor serviciilor. 2) Este absolut obligatoriu ca in lista cu personalul cheie sa fie numiti: minim 2 specialisti cu pregatire universitara si diploma de licenta in domeniul tehnic. Acestia trebuie sa detina certificari Oracle. Se vor prezenta copii dupa certificarile tehnice de atestareIn cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta: Lista cuprinzand subcontractantii , cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 18:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Directia Achizitii, Concesionari si Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081 , ,Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 05009, Romania, Tel.021 319 51 80, Fax: 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA ACHIZITII, CONCESIONARI SI CONTRACTE
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Bd. Regina Elisabeta nr. 47, etaj 1, cam. 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050018, Romania, Tel.021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer