Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru produse software Adobe,sisteme Red Hat Linux, firewall si server IPS/IDS


Anunt de participare numarul 79888/13.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru produse software Adobe, sisteme Red Hat Linux, firewall si server IPS/IDS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul ONRC si sediile ORCT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului/contractelor: servicii de mentenanta si suport tehnic pentru produse software Adobe, sisteme Red Hat Linux, firewall si server IPS/IDS din dotarea Autoritatii contractante:
LOT 1 Servicii de mentenanta si suport pentru produse software Adobe
LOT 2 Servicii suport pentru sisteme Red Hat Linux
LOT 3 Servicii de mentenanta si suport pentru firewall si server IPS/IDS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267100-0 - Intretinerea resurselor logice de tehnologie a informatiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - servicii de mentenanta si suport pentru urmatoarele produse Adobe Live Cycle: LiveCycle Designer 7.1 for Windows, LiveCycle Form Server 7.2 for AIX, LiveCycle Reader Extension Server 7.2 for AIX, LiveCycle Document Security Server 7.2 for AIX, LiveCycle Form Manager 7.2 for AIX
Lot 2 - servicii suport (subscriptie) pentru 53 servere
Lot 3 - servicii de mentenanta si suport pentru un cluster de firewall format din doua servere pe care este instalat produsul Checkpoint si un server IPS/IDS cu doi senzori pe care sunt instalate produse Enterasys
Valoarea estimata fara TVA: intre 407, 000 si 462, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Valab.31.12.2009.Cf.art122lit.j)din OUG34 se vor incheia contracte pt.2010, 2011si pt7 luni din 2012.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 31 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de participare: Lot1=3200lei; Lot 2= 1300 lei, Lot3=1200lei. Garantie de buna executie 5% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de atestare fiscala.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.Copie certificat constatator emis de ORCT.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind personalul angajat.
Lista cuprinzand subcontractantii.
Minimum 3 recomandari.
Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea integrala si intocmai a obligatiilor asumate prin contracte anterioare.
Obligatii contractuale in desfasurare.
Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant.
Informatii referitoare la personalul de specialitateInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda cu durata de 1 zi.Informatiile disponibile ofertantilor: preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licitatiei; numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 12:00
Locul: sediul ONRC, B-dul Unirii 74, etaj 8 sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea serviciilor care fac obiectul licitatiei de la operatorii economici a caror oferte vor fi declarate castigatoare in cadrul procedurii de atribuire, intr-un interval care nu va depasi 3 ani de la atribuirea contractelor initiale, in conditiile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata publicata reprezinta valoarea serviciilor pe o durata de 3 ani.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr 6 sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bloc j3b, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 18:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer