Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta, verificari tehnice periodice si revizii tehnice anuale, necesare pentru statii de uscare gaze naturale cu trietilenglicol


Anunt de participare (utilitati) numarul 138971/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Simona Catana, Tel. +40 0265402176, Email: [email protected], Fax: +40 0265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta, verificari tehnice periodice si revizii tehnice anuale, necesare pentru statii de uscare gaze naturale cu trietilenglicol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SNGN ROMGAZ SA SUC. TG. MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 690, 956RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2012-2013 contr. subs nr. 1 (12 luni), lot A val. val max 2214542 lei cant. min 8 buc, max 9 buc, lot B val max 1556917 lei, cant min 5buc max 6 buc, lot C val max 2574019 lei, cant min 9buc max 10buc. Contr subs anul 2, 2013-2014(12 luni), lot A val max 2460602 lei, cant min 8 buc max 10 buc, lot B val max 1556917 lei, cant min 5 buc max 6 buc, lot C val max 2574019lei, cant min 9buc max 10bcu
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta, verificari tehnice periodice si revizii tehnice anuale, necesare pentru statii de uscare gaze naturale cu trietilenglicol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531200-8 - Servicii de intretinere a aparatelor cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de mentenanta, verificari tehnice periodice si revizii tehnice anuale, necesare pentru statii de uscare gaze naturale cu trietilenglicol
Valoarea estimata fara TVA: 12, 690, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: Lot I ? 44.200 lei, lot II ? 31.000 lei, lot III ? 51.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 si 6 din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures, RO 14056826. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. In masura in care CNSC respinge o contestatie ca fiind nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L279/2011 ? cuantumul acestei retineri este de: Lot I ? 8.002, 9 lei , Lot II ? 6.893, 83 lei, Lot III ? 8.074, 8 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SWurse proprii. Plata facturilor se face in maximum 30 zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (Formular 2), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular 3), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare (Formular 4 dl. Pantelimon Avram ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Mures, dl. Victor Banu- presedinte comisie evaluare, dl. Claudiu Ilinca ? consilier jruidic, d-na Caraivan Viorica ? director economic, dl. Ovidiu Ciurca ? membru comisie, d-na Camelia Pop ? membru comisie, dl. Marcel Jiga - membru comisie, dl.Dorin Flamand ? membru comisie, dl.Sorin Sita - membru comisie, dl. Mircea Gogu ? membru comisie, dl. Calin Baraian ? membru comisie, d-na Simona Catana ? membru comisie ), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 5) Persoane fizice /juridice romane Certificat constatator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Autorizatii:
1. Furnizorul de servicii trebuie sa fie autorizat conform ? ORDINNr. 89 din 12 noiembrie 2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor natural ?EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI, PUBLICATIN: MONITORUL OFICIALNR. 804 din 25 noiembrie 2009 (ANRE tip EP).2. Notificare si atestat emis de INSEMEX ? Petrosani, privind capacitatea realizarii de activitati specifice respectiv in montaj instalatii si service echipamente din medii cu admosfera potential exploziva3. Furnizorul de servicii trebuie sa fie autorizat de catre ISCIR ? INSPECT IT conform prevederilor prescriptiilor tehnice in vigoare (PT C 4/1 ? 2009).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pecel mult ultimii 3 ani de minim: Lot A ? 4.921.201 lei , Lot B ? 3.113.834 lei , Lot C ? 5.148.038 lei.Pentru calculul cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Bilantul contabil ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organismul competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara
Orice fisa/fise referitoare la un contract derulat cu un beneficiar/clienttrebuie sa fie insotita in mod obligatoriu de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006) .
Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunerea a cel mult doua contracte de prestari servicii similare celui care fac obiectul prezentei proceduri care insumate sa aiba o valoare egala sau mai mare decat: Lot A ? 1.230.301 lei , Lot B ?778.459lei, Lot C ?1.287.010lei.
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul respectiv si acte aditionale, unde este cazul.
Se va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Informatii privind personalulDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarileDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea(daca este cazul)
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va avea loc numai dupa o evaluare integrala a ofertelor. La L.E. vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare. L.E. se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda, in termen de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile. Durata unei runde este de 1 (una) zi. Pt a putea participa la L.E. op. economic trebuie sa detina certif. digital valid. Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Dupa incheierea rundei de L.E., op. econ. care si-a imbunatatit oferta are obligatia sa transmita autorit. contract. Form. de oferta (Formular nr. 9) precum si oferta refacuta cu valorile rezultate in urma L.E. in cel mult 2 zile lucratoare de la ultima runda de L.E. in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul op. econ.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2012 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare, dupa derularea etapei finale a licitatiei electronice. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, pentru ofertele situate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidereLa deschiderea ofertelor se va prezenta formularul de contract insusit si semnat de reprezentantii legali ai ofertantului, cu amendamentele (daca exista).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 0265402176, Fax: +40 0265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer