Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de migrare si integrare TOPRO5 si E-Terra in Geo-portalul INSPIRE al Romaniei si servicii de vizualizare, descarcare si transformare conform cerintelor INSPIRE


Anunt de participare numarul 133851/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de migrare si integrare TOPRO5 si E-Terra in Geo-portalul INSPIRE al Romanieisi servicii de vizualizare, descarcare si transformare conform cerintelor INSPIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante din Splaiul Independentei nr.202 A, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de migrare si integrare TOPRO5 si E-Terra in Geo-portalul INSPIRE al Romanieisi servicii de vizualizare, descarcare si transformare conform cerintelor INSPIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii de migrare si integrare TOPRO5 si E-Terra in Geo-portalul INSPIRE al Romanieisi servicii de vizualizare, descarcare si transformare conform cerintelor INSPIRE, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
A.Cuantumul garantiei de participare: 50.000 leiB.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.C. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si perioada prevazute mai sus (Formularul 3 din Capitolul IV - Scrisoarea de garantie de participare ? original si traducere legalizata (daca este cazul).D.Garantia de participare este irevocabila.E.In cazul IMM garantia de participare va fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata mai sus. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate, privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.F. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.278^1, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, corelat cu art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Suma care poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este 6.480 lei A.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din val. totala a contr. de serv, fara TVA. B.Forma de constit. a gar. de buna exec. care va fi acceptata: instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contr.(Form.4 din Cap.IV)si care va fi valab. pe toata per. de derul. a contr. Gar. de buna exec. se va constitui si se va depune in orig.de catre Prest. la sediul Achiz, in per.de valab. a ofert., in cond. stab. in contr. Pt. pers. jurid. straine, gar. de buna exec. poate fi depusa in forma solicitata pers. jurid. romane sau sub forma unei scrisori de garantie bancara in lb.engleza, insotita de trad. legaliz. in lb. romana, intr-o formulare echiv.cu modelul prezentat in Form.4 din Cap.IV .C.Gar. de buna exec. este irevocabila si devineAnexa la contr.D.In cazul IMM gar. de buna exec. va fi constit. in cuant. de 50% din val. ment. mai sus.Nota: Aut. contr va elib/restitui gar. de buna exec. cf. prev. art.92, alin. 2) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 5 din Capitolul IV(original)
b.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Completare Formular 6 din Capitolul IV(original)
c.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat - Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta:
-Datoriilor la bugetul consolidat general
-Datoriilor la bugetele locale.
In cazul in care astfel de documente nu sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, acesta va prezenta documente echivalente sau o declaratie pe propria raspundere autentificata si legalizata, data in fata unui notar, unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele respective vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
d.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 7 din Capitolul IV (original)e.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 - Completare Formular 8 din Capitolul IV (original)
Lista persoanelor cu functie de decizie in cadrul ANCPI:
Mihai BUSUIOC, Ileana SPIROIU, Silviu Valentin RADUTA, Camelia ZISU, Eduard GHERGHE, Victor GRIGORESCU, Daniela PALANGEAN, Nicoleta CERCELARU a.Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?? )
b.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(traducere autorizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Informatii generale -Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4.000.000 lei.
b.Bilant contabil pentru ultimii 3 ani fiscali (2008- 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
d.Informatii privind subcontractantii
e.Informatii privind asociatii
(in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici)
f.Informatii privind tertii
a.Experienta similara - Declaratie
privind lista principalelor prestari de servicii
Cerinta minima: Prestarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu obiect similar care sa se regaseasca in anexa integrata la Formularul 10.
Contract cu obiect similar ? contract/e al carui/caror obiect il reprezinta dezvoltarea de aplicatii geoportal si crearea de servicii WEB/GIS
b.Recomandari din partea altor beneficiari
c.Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinte minime: Din punct de vedere al calificarii personalului, se solicita ca echipa astfel desemnata sa cuprinda:
1) Manager de Proiect (1 persoana):
?Absolvent de studii universitare/ postuniversitare/doctorat in domeniul tehnic;
? Certificare/experienta dovedita in gestionarea proiectelor;? Certificare/experienta dovedita in domeniulInformation Technology Infrastructure Library ? ITIL Foundation sau echivalent;
?Certificare/experienta dovedita in sisteme informatice geografice (GIS), ca expert in strategii de proiectare a arhitecturilor de sisteme GIS sau echivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii arhitecturii sistemului existent implementat in ANCPI - platforma ORACLE Database (Spatial Extension), ORACLE GlassFish, APACHE Http Server, Platforma ESRI;
?Certificare/experienta dovedita in domeniul GIS, ca expert in analiza performantelor sistemelor informatice geografice pe sisteme enterprise de baze de date geospatiale sau echivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii arhitecturii sistemului existent implementat in ANCPI - mentionat mai sus;
?Experienta practica privind coordonarea a minim unui proiect in domeniul sistemelor informatice geografice, proiect compus din: aplicatii web GIS si desktop GIS, baze de date, fluxuri de lucru, raportare si in care au avut incluse servicii de analiza, dezvoltare software, infrastructura hardware, instruirea utilizatorilor;
?Minim 3 ani experienta manageriala dovedita prin implementarea si conducerea ca director/ manager/ lider si expert in proiecte similare cu sisteme informatice geografice din diferite domenii de specialitate, inclusiv aplicatii WEB pentru distribuirea informatiilor specifice anexelor INSPIRE (ex.cadastru, mediu/biodiversitate, etc);
2)Arhitect sistem/software (1 persoana)
?Absolvent de studii universitare /postuniversitare/master;
?Certificare/experienta dovedita in domeniul GIS, ca expert in administrarea si managementul bazelor de date geospatiale GIS sau echivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii arhitecturii sistemului existent implementat in ANCPI - platforma ORACLE Database (Spatial Extension), ORACLE GlassFish, APACHE Http Server, Platforma ESRI;
?Certificare/experienta dovedita in domeniul Information Technology Infrastructure Library ? ITIL Foundation sau echivalent;?Competente si experienta avansata privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite limbaje de programare (de exemplu: .NET C#, ASP.NET C#, Java, Python, JS, HTML, PL-SQL, Transact-SQL, Adobe Flex), limbaje de modelare (UML, ORM, Express-G), medii de dezvoltare ( MS Visual Studio, Oracle SqlDeveloper, Eclipse, Netbeans) si tehnologii Java sau echivalent;
?Experienta profesionala generala de minim 5 ani;?Experienta ca participant si expert in derularea altor proiecte similare din care cel putin unul avand ca obiect implementarea de arhitecturi in domeniul sistemelor informatice geografice si aplicatii geoportal sau echivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii arhitecturii sistemului existent implementat in ANCPI - mentionat mai sus ;?Minim 3 ani experienta in implementarea de sisteme din domeniul sistemelor informatice geografice.
3)Expert GIS (1 persoana)
? Absolvent de studii universitare/postuniversitare/master in domeniul tehnic;
?Certificare/experienta dovedita in domeniul GIS, ca expert in administrarea si managementul bazelor de date geospatiale GIS sau echivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii arhitecturii sistemului existent implementat in ANCPI - platforma ORACLE Database (Spatial Extension), ORACLE GlassFish, APACHE Http Server, Platforma ESRI ;
?Competente si experienta avansata privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite limbaje de programare (de exemplu: .NET C#, JavaScript, Java, Visual Basicfor Application, Python, ADO.NET, SQL), medii de dezvoltare (MS Visual Studio .NET, Eclipse) si tehnologii Java si enterprise GIS sau echivalent;
?Experienta profesionala generala de minim 5 ani;?Experienta practica ca expert in minim un proiect in domeniul sistemelor informatice geografice, proiect compus din: aplicatii web GIS si desktop GIS, analiza, gestionare, distribuire si publicare a informatiei geografice, prelucrarea bazelor de date GIS enterprise, migrare si integrare date din diferite formate si aplicatii;?Minim 3 ani experienta in implementarea de sisteme din domeniul sistemelor informatice geografice;
4)Expert baze de date geospatiale(1 persoana)
?Absolvent de studii universitare /postuniversitare/master in domeniul IT&C;
?Certificare/experienta dovedita in domeniul GIS, ca expert in aplicatii enterprise de sistemeinformaticegeografice si administrarea si managementul bazelor de date geospatiale sau echivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii arhitecturii sistemului existent implementat in ANCPI - platforma ORACLE Database (Spatial Extension), ORACLE GlassFish, APACHE Http Server, Platforma ESRI;
?Competente privind culegerea, editarea si producerea datelor geospatiale si a fluxurilor de productie cartografica automate, dovedite prin diploma/certificare obtinuta in urma absolvirii de cursuri specializate de producatori;
?Competente si experienta avansata privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite limbaje de programare (.NET C#, ASP.NET C#, Java, Python, JS, HTML, PL-SQL, Transact-SQL, Adobe Flex), limbaje de modelare (UML, ORM, Express-G), medii de dezvoltare ( MS Visual Studio, Oracle SqlDeveloper, Eclipse, Netbeans) si tehnologii Java sau echivalent;
?Experienta profesionala generala de minim 3 ani;?Experienta practica privind participarea expertului propus in cel putin un proiect ce a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic geografic integrat cu activitati de: proiectare, dezvoltare si implementare baze de date geospatiale, conversie date, aplicatii web specifice si de geoportal, creare de servicii de publicare de harti si de seturi de date conform specificatiilor directivei INSPIRE, instrumente de distribuire a resurselor geospatiale;
?Minim 3 ani experienta in implementarea de sisteme din domeniul sistemelor informatice geografice.
Certificat ISO 9001 ?Standard Managementul calitatii
Certificat ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt a putea participa la faza finala de LE, ofertantii tb sa fie inregistrati in SEAP.Invitatia de particip. la faza finala de LE va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au oferte admisibile;Aceasta va contine data si mom. de start al LE; Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe LE mai devreme de 2 zile lucr. dupa data la care au fost transmise invitatiile, cf art.165, alin.4) din OUG 34/2006;LE se va desfasura in 2 runde succesive.In cadrul fazei finale de LE, procesul repetitiv de ofertare se va referi doar la pret;Participantii nu pot decat sa imbunatateasca pretul ofertei lor, in sensul diminuarii acestuia.NOTA: In cazul decalarii datei si momentului de start al fazei finale de LE, acestea vor fi comunicate ofertantilor prin intermediul SEAP/fax/e-mail.LE poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr.1049686/22.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.202 A, sector 6, Bucuresti, etaj 1, camera 3 - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer