Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Servicii de modernizare tren etajat (TE) serie noua 1605 si 2605, provenite din tren etajat seria 1617-2617


Anunt de participare (utilitati) numarul 61729/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Carmen POPESCU, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serv. Achizitii Servicii Investitii- Carmen POPESCU, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, etaj IV, cod 010867, Adresa profilului cumparatorului: www.cfrcalatori.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Servicii de modernizare tren etajat (TE) serie noua 1605 si 2605, provenite din tren etajat seria 1617-2617
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 302, 900 si 427, 933, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de modernizare tren etajat (TE) serie noua 1605 si 2605, provenite din tren etajat seria 1617-2617
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50224200-3 - Servicii de reconditionare a vagoanelor de calatori (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de modernizare pentru min 1 tren (4 vagoane) - max 46 trenuri (184 vagoane)
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 302, 900 si 427, 933, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2008 pana la 19.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant de particip pt acord cadru este de 4200000lei; garan de buna executie de 5% din val fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligib;Decl priv neincad in si prev art181;Certif de atest fisc priv achit oblig exigib catre bugetul de stat si catre buget asig soc
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2007
Decl cifra de afaceri
decl capacit financ a ofert
inf priv bonitatea
Inf generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl pe prop rasp ref la echip tehndecl pe prop rasp ref la personal/organism tehnic
decl pe prop rasp priv respect cond de munca
Cerif care sa ateste conf serv- Ofert pers jurid rom autorif de furniz feroviar si Certif elib de AFER; Ofert pers jurid straine Agrement tehnic elb de AFER
decl pe prop rasp priv utilajele
Certif ISO 9001:2001
Decl priv situatiile prev la L21/1996art, 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 32/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SNTFC CFR Calatori SA, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sect 1, et. IV. Valoarea nu contine TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2008 12:00
Locul: Sediul BRM, Piata Presei Libere Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNCS
Adresa postala: str, Stavropoleos nr. 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Spaliul Independentei nr. 5, sect 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 (zece) zile de la data luarii la cunostiintade catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicilu Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199528/122961, Fax: 021315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2008 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer