Licitatie Publica - SERVICII DE MONITORIZARE A TIMPILOR DE CIRCULATIE PENTRU CORESPONDENTA INTERNA PRIORITARA - ANUL 2012
Anunt de participare (utilitati) numarul 136886/25.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Loredana MANEA, Tel. +40 212007432, In atentia: Laura LUNGU, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INTREPRINDERE PUBLICA CU ACTIVITATE RELEVANTA
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE MONITORIZARE A TIMPILOR DE CIRCULATIE PENTRU CORESPONDENTA INTERNA PRIORITARA - ANUL 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: la punctele de prezentare/prelucrare/distribuire ale CN POSTA ROMANA SA.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE MONITORIZARE A TIMPILOR DE CIRCULATIE PENTRU CORESPONDENTA INTERNA PRIORITARA - ANUL 2012 -in vederea efectuarii masuratorilor necesare evaluarii respectarii obiectivelor de calitate prevazute in Decizia ANRC nr. 293/2009 cu modificarile ulterioare prin aplicarea standardului SR EN 13850:2007 - Servicii postale. Calitatea serviciului. Masurarea timpului de circulatie de la intrarea in sistemul de colectare pana la destinatia finala pentru trimiterea postala individuala din serviciul prioritar/prima clasa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE MONITORIZARE A TIMPILOR DE CIRCULATIE PENTRU CORESPONDENTA INTERNA PRIORITARA - ANUL 2012 -in vederea efectuarii masuratorilor necesare evaluarii respectarii obiectivelor de calitate prevazute in Decizia ANRC nr. 293/2009 cu modificarile ulterioare prin aplicarea standardului SR EN 13850:2007 - Servicii postale. Calitatea serviciului. , Masurarea timpului de circulatie de la intrarea in sistemul de colectare pana la destinatia finala pentru trimiterea postala individuala din serviciul prioritar/prima clasa.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. garantie particip.1500 EUROsau 6515, 10 LEI(respectiv1, 5% din valoarea estimataa contractului, faraTVA, cursul leu/euro avut in vedere la calculul echivalentei este cursul BNR de 4, 3434lei/euro, valabil in data de 09.01.2012). Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante: cont LEI=RO23BPOS 85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta;contEURO=RO25INGB0001008170590710 deschis laINGBANK.Garantia de participare se exprima in LEIsauEURO si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante.Cu exceptia cazului in care banca/societatea de asigurari emitenta semneaza electronic instrumentul de garantare pentru participarea la procedura de atribuire, fiind astfel posibila transmiterea acestuia in SEAP in format electronic, ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor conform art. 86, alin.(6) din HG nr.925/2006, direct sau pe cale postala, la Registratura, parter, Camera P 06 din sediul CN POSTA ROMANA SA dinBucuresti, Bd-ul Dacia, nr.140, sect.2, cod postal020065.In cazul in care ofertantul se afla in situatia descrisa la art. 278^1, alin. (1) din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine ofertantului din garantia de participare suma de 4214, 34 lei respectiv 970, 29 euro (cursul leu/euro avut in vedere la calculul echivalentei este cursul BNR de 4, 3434lei/euro, valabil in data de 09.01.2012). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente de plata in luna anterioara celei in care de depun ofertele.
5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale -Eliberat de Primaria locala. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente de plata in luna anterioara celei in care de depun ofertele.
6.Certificat de cazier fiscal-Eliberat de Directia de Finante Publice, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Nota 1:
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota 2: a.Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
b. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare:
a)persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator-emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
b)persoane fizice/juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -documentele se vor prezenta cu traducerea autorizata in limba romana.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil - ofertantii vor prezenta ultimul bilant, vizat si inregistrat de organele competente.
Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Operatorii economici nerezidenti (straini):
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana insotite de rapoartele auditorilor financiari.
2)Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Nota:
a) In cf. cu art. 186 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a
Continuare Nota:
Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar, va fi depus in original. Prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantantului resursele financiare invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum siprevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ??????(se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor anexa si maxim 3 recomandari de la beneficiari ai serviciilor din lista.
2) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile detaliate ale managerilor, supervizorilor si ale personalului de baza implicat in prestarea serviciilor.
3) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul, la resursele se studiu si cercetare.
4) Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic ca face precizarea corespunzatoare in cadrul formularului mentionat mai sus.
Nota: a) Conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
Continuare Nota:
Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar, va fi depus in original. Prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum siprevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
Certificarea EN ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent, pentru ofertant.
Se va prezenta dovada certificarii sistemului de management al calitatii, emisa de un organism abilitat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura CNPR nr. 17/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Doc. de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelordin cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare;Orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).Operatorii economici au dreptul de a transmite oferta numai in format electronic si numai pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile prevazute de art. 17 din H.G. nr. 1660/2006. In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul de a transmite/depune oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G. nr. 1660/2006.In conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica (art. 4 alin. 4din L nr. 455/2001 privind semnatura electronica).Pentru comunicarile din perioada evaluarii ofertelor comisia de evaluare va transmite solicitari de clarificare, in SEAP, in legatura cu oferta depusa, iar operatorii economici vor transmite raspunsurile prin SEAP semnate cu semnatrua electronica.Observatie: In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte, aflate pe primul loc, contin preturi egale, se va solicita ofertantilor respectivi prin intermediul SEAP, pentru departajare, o noua propunere financiara. Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatrua electronica, conform prevederilor L nr. 455/2001. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In situatia in care egalitatea persista, se va proceda la solicitarea in SEAP a unei noi propuneri financiare, pana la diferentierea ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, parter, etaj 3-11, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2012 14:33