Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de monitorizare a traficului rurier


Anunt de participare numarul 46485/13.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SOCODOR
Adresa postala: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Localitatea: Socodor, Cod postal: 317305, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE CRISAN, Tel.0257358100, Email: [email protected], Fax: 0257358112, Adresa internet (URL): www.socodor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de monitorizare a traficului rurier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: In intravilanul comunei Socodor, judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a traficului rutier si masurare a vitezeide circulatie a autovehiculelor si inregistrarea a altor contraventii la regimul rutier;servicii de prelucrare si procesare a datelor respective.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74321100-6 - Servicii de monitorizare a traficului (Rev.1)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.1)
74321000-5-Servicii de control al traficului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mijloace tehnice necesare supravegherii traficului rutier
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1000 lei, ia garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri incasate la bugetul local in urma constatarii si incasarii contraventiilor din aria unitatii administrativ teritoariale Socodor si sanctionate cu amenda.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea statutului societatii si a certificatului de inregistrare la ORC, certificatul de la ORC va fi eliberat cu cel mult 30 zile inaintea ultimei date de depunere a documentatiei.2.Ofertantul trebuie sa fie firma specializata in executarea lucrarilor.3.Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006.4.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala da la bugetul general consolidat si de la bugetul loca
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimul an.1.Cifra de afaceri pe ultimul an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri pe utimul an sa fie de cel putin 60.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente care sa dovedeasca posesia de mijloace tehnice necesare supravegherii traficului, constatarii vitezei de circulatie a autovehiculelor.
2.Documente care dovedesc omologarea si verificarea metrologica eliberate de Biroul Roman de Metrologie Legala cu valabilitate pana la expirarea acordului cadru.
3.Declaratie care contine dotarile tehnice denecesare realizarii activitatii specifice.
4.Licenta acordata de Politia Romana in baza Legii 333/2003
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Procent din sumele incasate cu titlu de amenda de catre autoritatile contractante incasate in contul colector
75%
Descriere:
2.
Termenul maxim de plata al serviciilor
15%
Descriere:
3.
Posibilitatea captarii fotografiei soferului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Socodor.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 14:00
Locul: Primaria comunei Socodor, cu sediul in comuna Socodor nr.1, judetul Arad, Tel.0257358100;Fax.0257358
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanul societatii cu imputernicire sau delegatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer