Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de monitorizare a traficului rutier


Anunt de participare numarul 58588/14.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PECICA
Adresa postala: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Punct(e) de contact: PAMELA SIMONA BANYA, Tel.0257-468323, In atentia: Vartaci Monica Andreea, Email: [email protected], Fax: 0257-468633, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de monitorizare a traficului rutier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Unitatea administrativ teritoriala a Orasului Pecica
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a traficului rutier si masurare a vitezei de circulatie a autovehiculelor precum si inregistrarea altor contraventii la regimul rutier, Servicii de prelucrare si procesare a datelor respective
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74321100-6 - Servicii de monitorizare a traficului (Rev.1)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.1)
74321000-5-Servicii de control al traficului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mijloace tehnice necesare supravegherii traficului rutier
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participareGarantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri incasate la bugetul local, in urma constatarii si incasarii contravalorii contraventiilor din aria administrativ teritoriala a Orasului Pecica si sanctionate cu amenda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate2. Fisa de informatii generale3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor5 . Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor6 . Copie C.U.I. conforma cu originalul semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 . Bilantul contabil pe ultimii 3 ani 2005 - 2007, incheiate, vizat si inregistrat de DGFP copie cf. Cu originalul2 . Informatii generale cuprinzand Cifra Medie de Afaceri din ultimii 3 ani, respectiv 2005 2007, 3 . Cerinta minima cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2005 2007, inclusiv, valoare minima impusa 20.000 de euro, respectiv 73.036 leiData pentru care se determina echivalenta leu / euro cursul Infoeuro din Luna IULIE 2008, respectiv 1 EURO = 3, 6518 LEI .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente care sa dovedeasca posesia mijloacelor tehnicenecesare supravegherii traficului rutier, constatarii vitezei de circulatie a autovehiculelor, precum si a mijloacelor tehnice de prelucrare a datelor2. Acte care sa dovedeasca omologarea ( aprobarea de model ) siverificarea metrologica eliberate de Biroul Roman de Metrologie Legala cu valabilitate pana la expirarea duratei acordului cadru de 4 ani.3. Documente ( aici vor putea fi luate in considerare si celelalte documente care privesc capacitatea tehnica ) din care sa rezulte indeplinirea de catre mijloacele tehnice de masurare a vitezei de circulatie acerintelor tehnice din caietul de sarcini, precum si in ce privestemijloacele tehnice de prelucrare a datelor4. Declaratie care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatii specifice.5. Licenta acordata de Politia Romana in baza Legii nr. 333 / 2003 si documente care sa ateste existenta personalului calificat conform cu aceasta licenta
6 . Lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 37 . Recomandari din partea beneficiarilor, penmtru serviciile similare effectuate 1 recomandare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - solicitare scrisa de la sediul autoritatii contractante- la Caseria unitatii sau prin O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 11:00
Locul: Primaria Orasului Pecica, str. 2, nr. 150, cod 317 235, tel 0257 / 468 323 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer