Licitatie Publica - Servicii de monitorizare si control
Anunt de participare numarul 92162/11.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Florin Lamurean, Tel.4001381, Email: [email protected], Fax: 3114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de monitorizare si control
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul MCSI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitionarea de servicii de sustinere a activitatilor de monitorizare la fata locului a proiectelor finantate in cadrul Axei Prioritare III POS CCE
Lot 2: Achizitionarea de servicii de sustinere a activitatilor de verificare la fata locului a proiectelor finantate in cadrul Axei Prioritare III POS CCE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de monitorizare si control
Valoarea estimata fara TVA: 3, 907, 563.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.01.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I: 19000 lei; Lot 2:17000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect/program finantat din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de statCertificat privind plata taxelor si impozitelor localeCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) vizat si inregistrat de organele competente in copie conform cu originalul
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor contracte deprestari servicii din ultimii 3 ani
Informatii privind structura echipei / departamentului / unitatii care va raspunde de derularea contractului de prestatii servicii. Descrierea succinta a structurii si performantelor acesteia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea a cel putin a unui contract similar al carui beneficiar sa fie o institutie publicaOfertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu personal in vederea indeplinirii cu succes a contractului de prestari servicii dupa caz, a serviciilor conexe2. Cel putin 7 specialisti pentru lotul nr. 1, cu expertiza in domeniul TIC si in domeniul fonduri structurale (cel putin 2 Experti e-Learning/e-guvernare, cel putin 1 Expert e-Health, cel putin 1 Expert retele de comunicatii electronice, cel putin 1 Manager de proiect in domeniul IT, cel putin 2 Experti TIC)Pentru lotul 2 se solicita experienta in domeniu financiar-contabil/ audit de minimum 2 ani a societatii/consortiului de societati care va presta serviciile solicitate. Cel putin 10 specialisti pentru lotul nr. 2, cu expertiza in domeniile cerute (din care cel putin 3 specialisti in domeniul TIC, minim 3 experti achizitii publice minim, 3 consultanti financiari / experti contabili si 1 auditor financiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
volumul mare de proiecte si necesitatea realizarii urgente aserviciilor de monitorizare si control
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
capacitatatea tehnica siprofesionala: contracte similarecapacitatatea economico financiare: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere Tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 10:00
Locul: Sediul MCSI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu delegatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiecte finantate in cadrul Axei Prioritare III T.I.C. pentru sectoarele privat si public, din Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (P.O.S. C.C.E.).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Institutiei
Adresa postala: Bd.Libertatii nr 14, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.0213114119, Email: [email protected], Fax: 0213114119, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 14:24