Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mutare si punere in functiune silozuri pentru echipamentele de tocare bancnote in sistem off-line


Anunt de participare numarul 134425/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Catalin Broasca, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323243, In atentia: REGISTRATURA in attn: Catalin Broasca, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mutare si punere in functiune silozuri pentru echipamentele de tocare bancnote in sistem off-line
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Str. LipscaniNr. 25,
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mutare si punere in functiune silozuri pentru echipamentele de tocare bancnote in sistem off-line
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51100000-3 - Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet sarcini. Mutare si punere in functiune silozuri pentru echipamentele de tocare bancnote in sistem off-line.
Valoarea estimata fara TVA: 749, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14.900 lei -Cuantumul care se va retine, in conditiile art. 278, indice 1, din OUG 34/2006:4.528, 99 lei - Valab: 100 zile de la data limita stab pt depunerea ofertelor.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituirea se poate efectua si prin virament bancar: cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate; sau - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conform cu ctr garantat; 2. situatiile in careB.N.R. va putea solicita executarea garantiei, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, cf prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006.Dovada constituirii trebuie sa fie prezent cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschid ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezent doc prevaz in Legea 346/2004, cu complet si modif ulterioare, gar de participare se constituie in procent de 50% din cuantum 10% din val, fara TVA, a ctr.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valab pe durata de valabilitate a ctr.Garantia trebuie sa fie irevocabila?trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conform cu contr garantat; B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste oblig asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia ctr, precizand oblig care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii.Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la primirea facturii din partea acestuia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44, 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareToti membrii asociatiei trebuie sa prezinte documentele privind situatia personala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularului A.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat de participare la licitatii-Certificat de participare la licitatii. Formularului C.
Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art. 69, indice 1, din OUG 34/2006 Se va completa formularul D
Persoane de decizie:
?Vasile Ifrim ? Director Directia Achizitii
?Niculae Dumitrache ? Director adjunct Directia Achizitii
?Catalin Broasca ? presedinte comisie de evaluare
?Valentin Urlan ? membru comisie de evaluare
?Cristian Camaras ? membru comisie de evaluare
?Dan Popescu ? membru comisie de evaluare
?Sergiu Istrate ? membru comisie de evaluare Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau stampilat ?conform cu originalul?.
Cerinta obligatorie:
Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.
A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau stampilat ?conform cu originalul?.
Banca Nationala a Romaniei va solicita ofertantului clasat pe locul I, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in orginal sau copie legalizata.
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic are capacitatea tehnica si organizatorica pentru executarea intregului volum de lucrari ofertate, pe durata derularii contractului.
ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 12:00
Locul: BNR - Str. Lipscani nr.16 sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care in cadrul procedurii s-au depus doua sau mai multe oferte cu pret egal, iar acestea se vor clasa pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza depunerea de noi propuneri financiare, in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului care a depus oferta cu pretul cel mai mic.ATENTIE : - documentele prezentate, a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertei, sunt considerate lipsa;
- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
- documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.Solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire se vor face numai in scris.Mod de transmitere ? fax: +40 213158294 si email: [email protected] la cererile de clarificari primite se vor publica in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei ? Directia Juridica
Adresa postala: Str. Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 213127174, Fax: +40 213126484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer