Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de operare a Centrului de Management Integrat al Deseurilor din judetul Giurgiu


Concesionare numarul 2153/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  Lidia Pana, Tel. 0372462635, In atentia:  Dragomir Florentina, Email:  [email protected], Fax:  0372462666, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Servicii de operare a Centrului de Management Integrat al Deseurilor din judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Judetul Giurgiu - depozitul ecologic de deseuri din comuna Fratesti
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Operarea depozitului ecologic de deseuri din comuna Fratesti (judetul Giurgiu), din cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Giurgiu?
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
77120000-7-Servicii de compostare (Rev.2)
90513000-6-Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
90513100-7-Servicii de eliminare a deseurilor menajere (Rev.2)
90531000-8-Servicii de gestionare a rampelor de gunoi (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
-Cantitati compostate: 7.042 tone/an-Cantitati sortate: 5.492 tone/an-Cantitati depozitate: 50.937 tone/an;Durata contractului de achizitie publica: 16 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 114, 225, 136 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatde participare la procedura cu oferta independenta;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Cazier judiciar al Operatorului Economic; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat pentru plata asigurarilor sociale(pentru statele unde este aplicabil); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, clasa I pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor; autorizatie de mediu care sa acopere obiectul contractului, respectiv operarea unui depozit ecologic, clasa b; Pentru operatorii din strainatate, documentele solicitate se pot echivala cu cele din tara de origine, cu conditia ca acestea sa fie traduse, legalizate.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010;Cifra de afaceri medie a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuiesa fie mai maresauegala cu 100.000.000 Lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; copie contracte, recomandari;Experienta relevanta in cel putin un proiect similar si de o complexitate si natura similare cu serviciile acestui contract; proiectul trebuie sa fi inclus urmatoarele componente: a) operarea unui depozit ecologic clasa B intr-o cantitate de cel putin 50.000tone pe an;b) operarea unei statii de sortare a deseurilor, intr-o cantitate de cel putin 5.000tone pe an;c) operarea unei statii de compostare, cu o capacitate de cel putin 7.000 tone pe an.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Lista cu personalul principalpropus pentru implementarea proiectului; Experti: Manager de proiect; Responsabil depozit ecologic clasa b); Responsabil statie de sortare; Responsabil statie de compostare;Pentru experti se vor prezenta diploma universitara si recomandari si/sau alte documente care sa demonstreze experienta; Declaratie privind dotarile specifice, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; ISO 9001 si ISO 14001sau echivalent; Acord de asociere/ subcontractare (daca este cazul).
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
OFERTA FINANCIARA: 100 puncte (1.Redeventa anuala=25 pct.; 2.Tarif sortare=20 pct.; 3.Tarif compostare =25 pct; 4.Tarif depozitare=30 pct.)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 15.11.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 1.000.000 lei; Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea anuala a contractului fara TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372462622, Email:  [email protected], Fax:  0372462651, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer