Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de operare date


Anunt de participare (utilitati) numarul 143171/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Alin Urcan, Tel. +40 0365403675, Email: [email protected], Fax: +40 0365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor , nr 17, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540046, Romania, Tel. +40 365403675, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de operare date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: pe raza de activitate a E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de operare date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71314200-4 - Servicii de gestionare a energiei electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aproximativ 264.000 ore/om/an
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie participare: 18480 lei.Echivalenta pt o gar.de particip depusa in euro seva face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor.Perioada de valabilitate a garantiei departicip.: 120 zile de la data limita stabilita pt depunerea candidaturilor.Candidat.neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare, in original, incuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Cfm L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. potdepune doar 50% din valoarea garantia mai sus mentionata.Garantia de particip. se constituie coform art. 86/HGR nr.925/2006.Cont bancar: RO83BRDE040SV14134800400.Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de particip.. Incadrarea in art 278 indice 1din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Garantia de buna executie in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul deconstituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retinerisuccesive. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie conform art 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.Plata se va efectua in lei prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere
conform Formular atasat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta minima : completare formular atasat. Incadrarea in situatiile
prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura
aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu
a primit certificat constatator negativ conform art 181 lit c¹ din OUG 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul atasat4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct.
2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular atasat5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006.- Completare formular atasatPersoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadrul E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA :
Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctLivioara Sujdea-Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz;Maria Fisca; Angela Vasile; Ioana Stupcan, Constantin Novinschi; Aurelia Traistar; Tamara Hostiuc; Alin Urcan, Mihaela Cazacu Pentru Persoane Juridice Romane: - 1. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta
actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate: documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru Persoanele Fizice/Juridice Straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe
perioada anului calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra afaceri-Media globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012). Se vor furniza informatii
referitoare la media cifrei de afaceri globala/ ultimii 3 ani. Cursul mediu de
referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR/fiecare an.
Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultim 3 ani trebuie sa fie de
min. 4.200.000 lei . IMM beneficiaza de o reducere de 50% in
cazul indeplinirii acestui criteriu
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza formular aferent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Se solicita o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Valoare minima de indeplinit: 2.100.000 lei.Nota: Pt
calcul val. contractelor in euro, se va lua in considerare curs euro mediu
anual practicat de BNR pt anul respectiv. Prin experienta similara se intelege prestarea serviciilor similare cu cele din prezenta procedura.
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune completat formularul aferent, insotit de o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Info priv asociatii(dc e cazul) In cazul in care un grup de op ec se asociaza
pt a depune o candidatura/oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca
individual conditiile de participare(eligibilitatea, inregistrarea etc) si, prin
cumul, cerintele priv capacitatea ec. ?financiara si capacit tehn si/sau
profesionala . Ofertantul, in cazul in care este
format dintr-o asoc la care participa mai multi op ec, va semna o declaratie
prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va
legaliza asocierea
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune formularele aferente
Info privind subcontractantii(dc e cazul). Se vor prezenta urmatoarele: a)
lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)
partea/partile pe care candidatul are intentia sa le subcontractezec) datele
de recunoastere ale subcontractantilor.
Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si
subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie
in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie
publica.
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune formularele aferente
Info privind sustinere economica/financiara/ tehnica din partea tertilor (dc e
cazul). Se vor respecta prevederile legale conform art. 186 si art 190 din
OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta angajamentul ferm privind sustinerea conform art
186 si art 190 din OUG 34/2006
Se solicita o declaratie privind capacitatea profesionala respectiv, informatii
referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre operatorul
economic
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista a personalului nominalizat pentru indeplinirea contractului.
Se solicita o declaratie in care se vor nominaliza toate dotarile specifice,
utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, mijloacele fixe pe
care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea
contractului
Modalitatea de indeplinire
se va completa formular aferent.Se va prezenta o lista a
echipamentelor tehnice si utilajelor, mentionandu-se daca sunt in
dotare proprie sau inchiriate. Pentru utilajele si echipamentele
inchiriate se va prezenta copii dupa contractele/conventiile de
inchiriere.Daca operatorul ec. nu detine in proprietate un utilaj,
echipamente tehnice, mijloacele de transport, mijloacele fixe etc,
pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de
inchiriere, se permite si prezentarea unui angajament.
Standarde de asigurare a calitatii cfm art 191 din OUG 34/2006: Candidatul
va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca
acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent
sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatii
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Certificat ISO 9001 valabil la data limita de depunere a candidaturilor sau echivalent sau
orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile
prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al
calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
13417
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2013 10:15
Locul: Tg Mures, Piata Trandafirilor, nr 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vorfi selectati pentru etapa a II-a a procedurii.Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 -art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul departicipare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati careindeplineste/indeplinesc criteriile. Daca dupa etapa de negociere doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, se solicitaoferta imbunatatita in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr 21, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer