Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de operare hub si transport materiale


Anunt de participare (utilitati) numarul 99866/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala:  calea Dorobantilor, nr.239, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010567, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA NITA, Tel. 0732740964, Email:  [email protected], Fax:  0040 21 4060470, Adresa internet (URL):  www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC OMV Petrom SA - Divizia Explorare si Productie
Adresa postala:  Piata Eroilor nr. 1A, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Serbanescu, Tel. +40(730)055950, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.petrom.com
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC OMV Petrom SA - Divizia Explorare si Productie
Adresa postala:  Piata Eroilor nr. 1A, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Serbanescu, Tel. +40(730)055950, Email:  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC OMV Petrom SA - Divizia Explorare si Productie
Adresa postala:  Piata Eroilor nr. 1A, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Serbanescu, Tel. +40(730)055950
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de operare hub si transport materiale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport ?vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- servicii de punere la dispozitie si operare hub central in care vor fi manipulati paleti, materiale nepaletizate si recipienti cu produse chimice periculoase
- servicii de transport de la hub-ul central la microdepozite sau puncte de lucru ale OMV Petrom in Romania de material paletizat si nepaletizat si produse chimice periculoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63121100-4 - Servicii de depozitare (Rev.2)
60161000-4-Servicii de transport de colete (Rev.2)
63111000-0-Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
63524000-8-Servicii de pregatire a documentelor de transport (Rev.2)
63712000-3-Servicii anexe pentru transportul rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de operare hub si transport de materiale pentru micro-depozite si alte puncte de lucru Petrom pentru o durata de 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 000, 000 si 15, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitii ulterioare servicii similare conform OUG 34/2006, art 252
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare cu oferta in etapa a doua a procedurii in valoare de 120.000 de EURGarantie de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in materie de achizitii publice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul nu se afla in situatia descrisa la art 180, 181 din OUG34/2006: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind ne?adrarea la art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Istoricul litigiilor;Capacitate exercitare activitate profesionala: Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de ?egistrare ca persoana fizica sau juridica; Copie certificat de inregistare la Registrul Comertului sau orice alt document echivalent prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica; Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea operatorului economic, locul de ?egistrare si locul principal de desfasurare a activitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: - media cifrei de afaceri pe utimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) rezultata din activitatea desfasurata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 3 milioane EUR
- media rezultatului (profit inainte de taxe/pierdere) ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009) sa fie pozitiva
- demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de min 0, 5 milioane EUR pe perioada derularii contractului
Candidatul va prezenta:
- copii ale bilanturilor contabile sau extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2007, 2008, 2009 din care sa reiasa cifra de afaceri; raportul auditorilor pentru situatiile financiare 2007, 2008, 2009; declaratie privind cifra de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani si copii ale facturilor care fac dovada cifrei de afaceri ori extrase din contabilitate; document in original emis de o institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a Candidatului a fost examinata iar operatorul economic este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit de min 0, 5 milioane EUR si care va contine in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat comunicarea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in executarea a min 1 contractservicii operare hub si transport materiale, amploare si complexitate similara; volum valoricmin 3 mil. EUR ?ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); contract finalizat in aceasta perioada sau executat min 70% din valoare.
-Demonstrare acces la infrastructura/mijloacele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului (incl. existenta aprobari, autorizatii pt. utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislatia impune), respectiv:
-Demonstrare acces la flota de mijloace de transport operabila in momentul depunerii Aplicatiei: min 10 mijloace de transport cu elevator, cu o vechime mai mica de 5 ani (fabricate in 2007, 2008, 2009, 2010) cu capacitate de min 3, 5 tone fiecare - prezentarea Certificatelor de inmatriculare a mijloacelor de transport cu elevator ce constituie flota.
-Demonstrare experienta privind capacit. de operare a unui hub cu un volum de min 10.000 mp echivalent paleti la sfarsit an calendaristic 2009 - se vor prezenta: Contract proprietate locatie hub sau Contract cesiune locatie hub pe o perioada de min 5 ani, sau Contract de inchiriere/leasing locatie hub pe o perioada de min 5 ani; Organigrama organizatiei; Harta/mapa/enumerare a proceselor din hub.
-Demonstrare acces la infrastructura software (ERP) care asigura suport de gestiune si coordon. a structurilor operationale compatibil cu SAP (ERP–ul detinut de autoritatea contractanta in momentul lansarii procedurii) - prezentare model aplicatie.
-Demonstrare utilizare in activitatea curenta a unui sistem de management al Hub-ului pt.vizualizare in timp real a materialelor existente si manevrate (integrat cu cititor de cod de bare si imprimat etichete)- se prezinta: fisa mijlocului fix; dovada existentei unei Aplicatii care permite manipularea si administrarea datelor.
-Demonstrare utilizare in activitatea curenta a unui sistem de localizare si urmarire a pozitiei marfurilor transportate on-line, prin interfata web- prezentarea adresei online a aplicatiei.
-Demonstrare acces permanent la un nr. min de 3 persoane: Manager operational; Sef de schimb; Specialist IT cu calif. si exper. cf. Partea B a documentatiei de precalificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
promptitudinea cu care se asigura preluarea operatiunilor si inceperea serviciilor
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Detalii cu privire la licitatia electronica vor fi prezentate in Invitatia de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
OUT - L - 01/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2010 12:00
Locul: Ploiesti, Piata Eroilor nr. 1A, jud Prahova, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Candidaturile se deschid numai in prezenta comisiei de evaluare.Ofertele se deschid in prezenta reprezentantilor imputernici ai ofertantilor la data, ora, locul din Invitatia de participare cu oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email:  [email protected], Fax:  0040213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala:  Bdul Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  04567, Romania, Tel. 0040214083600, Fax:  0040214083700, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform capitolul IX din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Petrom SA - Corporate Affairs - Legal Division
Adresa postala:  Calea Dorobantilor nr 239, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010567, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0040214060433
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer