Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de operare si intretinere Elicopter medicalizat EC 135 T2e/P2e


Anunt de participare numarul 142170/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +4 0241708413, Email: [email protected], Fax: +4 0241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de operare si intretinere Elicopter medicalizat EC 135 T2e/P2e
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: judetul Constanta, Romania
district Dobrich, Bulgaria
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de operare si intretinere a elicopterului medicalizat tip EC 135 T2e/P2e pentru efectuarea actiunilor de interventie in caz de urgenta achizitionat in cadrul proiectului ?Equipment to Save Our Lives? in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, in vederea interventiei in situatii deosebite pentru salvarea de vieti omenesti in zona de interes a proiectului, respectiv judetul Constanta, Romaniasi districtul Dobrich, Bulgaria.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
50212000-4-Servicii de reparare si de intretinere a elicopterelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de operare si intretinere a elicopterului medicalizat tip EC 135 T2e/P2e
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de 40.000 lei, respectiv 9090, 91 euro calculati la un curs mediu de 4, 4 lei/euro. Perioada valabilitate GP este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM , cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma reprezent. 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv: 7520 lei echivalent 1709, 09 euro (ptr. curs mediu 1 euro= 4, 4 lei). GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare. 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualiz., completata conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul. 3.Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul candiaturii in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; pentru persoane juridice straine: prezentare certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun candidaturile.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Constantinescu Nicusor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Titimeaua Ionut, Taicutu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenusa Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihaiesi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Badila Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tanasa Getuta, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminita, Ragalie Danut, Nache Ioan Mihai.Consilieri judeteni: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formularului 6 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie privind calitatea de participant conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Certificat constatator eliberat de instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. 2.Autorizatie eliberata de Autoritatea Aeronautica Civila Romana care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, operare si intretinere, conform reglementarilor AACR si Regulamentul (CE) nr. 216/2008
3.Autorizare privind intretinerea aeronavelor conform PART 145/PART M in termen de valabilitate la data limita de depunere a candidaturilor4. Certificat de operator elicoptere conform reglementarilor europene, JAR-OPS 3 ? Transport aerian comercial (elicoptere)
Nota: Documentele se depun in cadrul candidaturii in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 2.000.000 lei.Echivalentul in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare documente solicitateInformatii generale conform Formular 8 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private
Experientasimilara: un contractservicii de operare in regim de ambulanta aeriana.
Cerinte ptr.demonstr. exp. similara: - fisa exp. simil. si prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme cf cerintei de exp. simil, prestarea serviciilor respective
In conditiile in care candidatii au participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat sa se prezinte contractul de asociere din care sa rezulte indeplinirea cerintelor privind experienta similara de catre oferant sau orice alte documente justificative pentru demonstrarea cerintelor privind experienta similara, in cadrul asocierii din care au facut parte, la prestarea contractului similar.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune candidatul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant.
Personal minim necesar:
1.minim doi piloti cu licenta valabila pentru elicopter cu bimotor, cu experienta in pilotarea elicopterelorde minim 1000 ore zbor
Personal tehnic (cheie) responsabil pentru indeplinirea contractului, personal certificat conform reglementarii europene PART-66, astfel: 1.mecanc de intretinere curenta aeronava2.mecanic de intretinere curenta motor3.mecanic avionica
Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita de depunere a candidaturilor(acolo unde unde sunt solicitate aceste atestate).Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala.
Declaratie privind echipamentele de care dispune operatorul economic: baza de operare/hangarare si de intretinere autorizata conform reglementarilor EASA, care sa dispuna de facilitati/servicii de alimentare cu combustibil, in zona de interes a proiectului, respectiv judetul Constanta, Romania, districtul Dobrich, Bulgaria
Declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularului 9 si Anexa din Sectiunea III FormulareFisa experienta similara conform Formular 10 din Sectiunea Formulare. Documente solicitateDocumente solicitateFormular 11 din Sectiunea III FormulareFormular 11 din Sectiunea III FormulareFormular 11 din Sectiunea III FormulareFormular 11a din Sectiunea III Formulare Formularul 11b din Sectiunea III FormulareFormularul 12 din Sectiunea III FormulareFormularul 13 din Sectiunea III Formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitatea identificarii urgente a operatorului pentru a fi desemnate urgent persoanele ce urmeaza a fi instruite/scolarizate, in vederea obtinerii autorizatiei de zbor, singurele cursuri identificateptr. anul in curs, de furnizorul elicopterului fiind in luna aprilie
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 8
1. Cifra medie de afac. in ultim/ 3 ani (CMA)? maxim 100 puncte, punctajul P(n)=[CMA(n)/CMA max]x100 puncte. Se vor selecta primii 8 candidati in ordine descrescat. punctaj.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara-Tarif mediu*anual al serviciilor
2.
Costuri anexe (transport, cazare si diurna) pentru scolarizare
5%
Descriere:
3.
Mobilizare si interventie la destinatia solicitata de beneficiar
30%
Descriere: Timp de mobilizare si interventie la o locatie stabilita (Adamclisi)
4.
Dezvoltarea capacitatii de interventie
20%
Descriere: Doi subfactori: 1. Costurile dezvoltarii capacitatii de interventie ptr asigurare personal permanent (24 h din 24 h) - 15 puncte, 2. Perioada de implementare - 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Vor fi selectati min. 3 operatori ec. si max 8, in ordinea descrescatoare a cifrei medii de afaceri.Criterii atribuire: 1.Tarifului mediu* anual: a)pentru cel mai scazut dintre tarifele medii anuale ale ofertelor se acorda punctajul maxim de 45puncte b)pentru alt tarif decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Punctaj (n) = [Tarif mediu (n)/Tarif mediu minim]x 45 puncte , * Tariful med. anual=costurile de operare si intretinere conform cerintelor din CS si reprezinta media tarifelor anuale pentru toata perioada de 5 ani de prestare a serviciilor. Se va evalua tariful mediu anual avand intrucat vor fi diferentiate, cel practicat in perioada de garantie de 2 ani a elicopterului, in care se vor presta si servicii specifice pentru , respectiv urmatorii 3 ani din toata durata de prestare a serviciilor.Tariful mediu anual va fi detaliat pe cheltuieli salariale manopera, operare, combustibil si orice alte cheltuieli conexe, care vor fi negociate in cadruletapei de negociere.2. Servicii conexe pentru scolarizarea personalului (piloti si tehnicieni), respectiv transportul, cazarea si diurna a)pentru oferte care acorda serviciile fara costuri ? se acorda punctajul maxim de 5 puncte b)pentru oferte care prevad costuri pentru serviciile conexe scolarizarii ? nu se acorda punctaj.3. Mobilizare si interventie la destinatia solicitata de beneficiar: Se va avea in vedere o destinatie care sa cuprinda un punct central al ariei de interes a proiectului, respectiv judetul Constanta, Romania si districtul Dobrich, Bulgaria respectiv de la N la S, de la E la V, aproximat ca fiind localitatea Adamclisi Romaniaa) pentru durata cea mai scurta durata de mobilizare si interventie de la primirea solicitarii telefonice, in conditiile aparitiei unui eveniment la Adamclisi, se va acorda punctajul maxim de 30 puncte;b) pentru oricare alta durata de interventie mai mare decat cea prevazuta de punctul a) se va acorda punctajul: PT (n) = [Tmob+interv(n)/ Tmob+interv min] x 30 punctePentru a fi evaluate solutiile ofertantii vor justifica in detaliu modalitatea dea realizare, respectiv de mobilizare si interventie la eveniment .4. Dezvoltarea capacitatii de interventieFactor prin care se urmaresteidentificarea clara a solutiilor de indeplinire a obiectivelor proiectului, respectiv asigurarea 24 h din 24h a capacitatii de interventie, 7 zile din 7, anual, prin alocarea de resurse umane si materiale in conditii optime de cost calitate. Subfactori: 4.1 Costurile dezvoltarii capacitatii de interventie permanenta (24 h din 24 h, diferit de tarif de la fact. 1, cf CS pentru 200 ore zbor) - 15 puncteAstfel se vor evalua: a)pentru cel mai scazut cost de intretinere si operare se va acorda ? punctaj max. 15 puncte b)pentru alta solutie al carei cost (Cost solutie (n)) depasesc cel de la litera a) se va acorda punctaj, astfel: P solutie CI(n) = [ Cost solutie (n) / Cost minim ] x 15 punctePrin cost solutie se intelege tariful anual solicitat de operator in conditiile dezvoltarii capacitatii de prestare a serviciilor , respectiv de interventie24 h din 24h a capacitatii de interventie, 7 zile din 7, anual. Pentru a fi evaluat costul se va detaliape cheltuieli salariale manopera, operare, combustibil si orice alte cheltuieli conexe.4.2 Perioada de implementare a strategieiAstfel se vor evalua: a)pentru cea mai scazuta perioada se va acorda ? punctaj max. 5 puncteb)pentru alta perioada care depaseste cea de la litera a) se va acorda punctaj, astfel: P solutie P(n) = [Perioada (n) / Perioada minim ] x 5 puncte Perioadava fi ofertata in luni.Perioada minima acceptata pentru a fi evaluata este de 6 luni la primirea ordinului de prestare a serviciilor, iar perioada maxima va fi de 24 luni. Sub perioada de 6 luni ofertantii nu vor primi punctaj suplimentar, iar peste 24 luni, ofertele vor fi considerate ca fiind neconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer