Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de optimizare, integrare obiective noi si livrare de produse specifice pentru sistemul SCADA/DMS EDTN


Anunt de participare (utilitati) numarul 135507/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, In atentia: IOANA MIHAIELA OLTEAN, Email: [email protected], Fax: +40 264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de optimizare, integrare obiective noi si livrare de produse specifice pentru sistemul SCADA/DMS EDTN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD, str. Ilie Macelaru, nr. 28A
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 844, 543 si 9, 769, 737RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai marecontract subsecventeste de 4.844.543 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- asigurarea de servicii de optimizare a sistemului SCADA/DMS aflat in functiune la EDTN si integrarea in acest sistem a tuturor obiectivelor noi, investitii ale Electrica Distributie Transilvania Nord (EDTN), sau obiective ale tertilor care sunt de interes pentru EDTN: statii de transformare, PA/PT, reanclansatoare si separatoare telecomandate;
- livrarea de echipamente/produse/accesorii perfect compatibile cu sistemul SCADA/DMS EDTN, aflat in perioada de garantie, necesare pentru integrarea obiectivelor noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
32524000-2-Sistem de telecomunicatii (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 844, 543 si 9, 769, 737RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 195.300 lei (97.650 lei pt IMM)Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la Banca Transilvania Cluj, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform (Formular F11) din Sectiunea Formulare.Aceasta se va emite astfel incat la data limita de depunere a candidaturilor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 zile de la data limita de depunere acandidaturii.- Nota: restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse de catre candidat la sediul autoritatii contractante (Cererea din Sectiunea Formulare) cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a denumirii procedurii. Restituirea se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire conform OUG. 34/2006 art. 88.Candidatul pierde garantia de participare daca: - isi retrage candidatura in perioada de valabilitate a acesteia;
- candidatura sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a candidaturii si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie/contestatiile depusa/-e de ofertantul .., in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz va plati suma de 8.536, 97 lei. Garantia de buna executie este de 10%(5% pentru IMM)din valoarea contractului fara TVAMod de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de investitii si productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu - Formular B din Sectiunea Formulare ? in original.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt: Emil Merdan ? director general, Dora Fataceanu ? director economic, Constantin Buda- director tehnic 110 kV, Ladislau Reider ? director dezvoltare, Ada Pintican -Sef Serv. Achizitii, Ioana Mihaiela Oltean - Responsabil procedura - in original.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.
5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
6.Certificat privind plata taxelor locale si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele. 1.Candidati persoane juridice romane - Certificat constatator, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
2.Candidati persoane fizice romane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
3.Candidati persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara
Experienta similara se va referi la instalarea unui sistem SCADA/DMS care sa includa cel putin:
- un centru de dispecer I.T.;
- un centru de dispecer m.t.;
- 20 statii de transformare I.T./m.t.;
- 80 posturi de transformare m.t./j.t.;
- 100 reanclansatoare automate;
- 100 separatoare telecomandate.
Conditiile pot fi indeplinite si cumulativ, din mai multe contracte.
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa aiba personal calificat si instruit pentru echipamentele si aplicatiile SCADA/DMS utilizat de EDTN. Se va prezenta o lista cu personalul instruit pe aceste echipamente si aplicatii, inclusiv certificatele doveditoare (copie nelegalizata).
Se vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea pregatirii profesionale a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (atestari, certificari de la producator, scolarizari, informatii referitoare la studiile, vechimea si pregatirea profesionala, calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului).-in original; se ataseaza CV-uri.
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea protectiei mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii
Atestate de tip B, C1A, C2A, E1 si E2 emise de ANRE.
Atestatele vor fi valabile cel putin 6 luni de la data limita de depunere a candidaturii conform Regulamentului pentru atestarea agentilor economici - in copie nelegalizata
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul are capacitatea tehnica si organizatorica, pentru prestarea de servicii ofertate, pe durata derularii contractului
Declaratie pe propria raspundere referitoare la parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Declaratie pe propria raspundere privind asocierea
Mostre-Ofertantul va depune mostre pentru echipamentele RTU descrise prin fisele tehnice FT-25-003 RTU Statie si FT-25-001 RTU PA_PT prin care poate dovedi Capacitatea tehnica de a livra produse similare cu acestea.
Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008-in copie nelegalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 245/L
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 11:00
Locul: FDEE TN Electrica Distributie Transilvania Nord, str. Ilie Macelaru, nr. 28A, cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Im[puternicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf.OUG 34/2006, art.116-numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf.OUG 34/2006, art.117- in cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplinesc criteriile. Daca doua oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc se solicita oferta imbunatatita in plic inchis.Mod de departajare a ofertelor cu pretul egal: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 alin. (1), lit. a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel. +40 264205045, Fax: +40 264205004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer