Licitatie Publica - Servicii de organizare a celei de-a 11 -a reuniuni a Conferintei Partilor Contractante la Conventia asupra zonelor umede de importanta internationala, in special ca habitat al pasarilor acvatice
Anunt de participare numarul 134299/28.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian Tanase, Tel. +40 213163704, In atentia: MIhaela Batrinca, director general, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare a celei de-a 11 -a reuniuni a Conferintei Partilor Contractante la Conventia asupra zonelor umede de importanta internationala, in special ca habitat al pasarilor acvatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Serviciile se vor presta in Bucuresti, conform necesitatilor ce decurg din implementarea activitatilor specifice contractului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de organizare a celei de-a 11 reuniuni a Conferintei partilor contractante la Conventia asupra zonelor umede de importanta internationala, in special ca habitat al pasarilor acvatice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
32330000-5-Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de organizare a celei de-a 11 -a reuniuni a Conferintei Partilor Contractante la Conventia asupra zonelor umede de importanta internationala, in special ca habitat al pasarilor acvatice - Ramsar
Valoarea estimata fara TVA: 2, 443, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de paticipare este de 48.875 lei (2%din valoareafara TVA a contractului).Perioada Modul de constituire a garantiei de participare1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17, atasata in original la coletul cu documentele de calificare si selectie.2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei.3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei.Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444.4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original incuantumulsi pentru perioadaprevazuta mai sus.de valabilitate a garantiei pentru participare este 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat in afara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 6.223, 75 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare, in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM/ Formularul nr 15, formularul 16, dupa caz. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de Liderul Asociatiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL).b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. d)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: LASZLO; BORBÉLY-Ministru, Elena PETRASCU-Secretar General, Cristian Apostol, Secretar de Stat, Daniel Serbanescu Secretar General Adjunct, Mihaela BATRINCA- Director General, Loredana HRISTODORESCU-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General,
Franciska Zsigmond-Director, Georgeta Terciu, director. e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. f)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilanturi contabile pentru anii: 2008, 2009 si 2010, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va
prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente.
Persoanele fizice/juridice straine vor transmite documentele mentionate in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
b)Fisa de Informatii generale. Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 4.887.500 lei.Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv: Anul 2008 1 ? = 3, 6827 lei, Anul 2009 1 ? = 4, 2373 lei, Anul2010 1 ? = 4, 2099 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria
intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul ofertantilor
(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere
legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune pentru indeplinirea contractului de servicii.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate, a carui implicare este justificata in derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin o persoana calificata, cu studii superioare si cunoastere aprofundata a limbii engleze, care sa indeplineasca rolul de coordonator de eveniment.De asemenea, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate in domeniul instalatiilor audio-video, lumini, IT si comunicatii, pe toata perioada de derulare a evenimentului. De asemenea, ofertantul va asigura personanul de intretinere si interventie (service) in cazul aparitiei de defectiuni la instalatiile electrice si echipamantele mentionate anterior, in spatiile din cadrul Centrului International de Conferinte din Palatul Parlamentului.
3. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului.
4. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau privati.
5. Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/proces-verbal de receptie/documentcare sa confirme prestarea unor servicii similare in valoare de 2.443.750 lei.Ofertantul va prezenta recomandari din partea beneficiarilor/clientilor.
6. Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o
traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
7.Informatii privind asocierea.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat
cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o
traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
8.Informatii privind sustinatorul.
(daca este cazul).
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat
cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
9.Declaratie referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Se va demonnstra ca detine certificare ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 12:00
Locul: La sediul MMP din B-dul Libertatii, nr.12, sect.5, Bucuresti, sala de consiliu, etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant legal sau imputernicit cu act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Directiei Generale Achizitii Publice si Administrativ
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 09:46