Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare a "Festivalului International al Palincii Satu Mare"


Anunt de participare numarul 95979/15.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: VACARCIUC FELICIA CRISTINA, Tel.0261-711004 int.142, In atentia: VACARCIUC FELICIA CRISTINA, Fax: 0261-710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare a "Festivalului International al Palincii Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Gradina Romei - Municipiul Satu Mare si Muzeul Tarii Oasului - Orasul Negresti Oas
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 420, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pe durata acordului-cadru vor fi organizate 2 (doua) editii de festival iar obiectul cate unui contract subsecvent il va constitui cate o editie a Festivalului International al Palincii Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime: minim 1 (o) editie de festival, maxim 2 (doua) editii de festival.Serviciile vor fi prestate conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 4200 lei; Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile si Bugetul local al judetului Satu Mare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea conform art.44 si art.45 din OUG nr.34/2006, cu modif. si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Form.3;Declaratie privind neinca.in sit.prev.la art.181 Form.4;
Certificat de atest. fisc. priv.indepl.oblig.de plata a impoz., taxe.si contrib.de asig.soc.;Certificat priv.indepl.oblig.exig.de plata a imp.si tax.loc.in orig.sau copie leg.;Pers.jur./fiz.rom.-Certificat constatator emis de ONRC in orig.sau in copie leg.;Certificat de inregistrare emis de ONRC in copie.
Pers.jur./fiz.straine-Documente edif.care dovedesc o forma de inregistrare ca pers.jur./fiz. sau de atestare ori apartenenta din p.d.v. prof.la o grup.leg.const.trad.in lb.rom.si leg.
Certificat constatator prin care sa faca dovada ca are ca obiect.de activ.servicii de organizare de festival si/sau de comunicare si relatii publice in copie legalizata si traduse in lb.rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Form.5; 1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu suma de 420000 lei;2.Bilant Contabil din anii 2007, 2008, 2009 in copie, vizat si inreg.de org.comp.In cazul in care ofert.nu dispune de bil.2009 in forma ceruta, va putea depune raport anual, scris.de bonitate, din partea bancii sau a unor soc.recunoscute de audit fin.cont., precum si orice alte doc.edif.prin care ofert.isi poate dovedi capacitatea econ.-fin.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si/sau profesionalaStandarde
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prest.de servicii similare-Form.8;Of.trebuie sa faca dovada ca a incheiat anterior cel putin un contr.de serv.in val.de minim 200000lei, prin depunerea in copie a contr.de serv., dintre cele nom.in Anexa la form.8.Contr.va fi insotit de recom.in orig.sau in copie leg., de la benef.respectivului contract care sa reprez.dovada ca in ult.3 ani a desf.festivaluri/editii succesive ale unui festiv.cu part.din mai multe tari UE; 2.Decl.care cont.inf.priv.dot.spec.echip.teh., mijl.de transp.si alte mijl.fixe pe care of.se angaj.sa le utiliz.pt.indepl.contr; ISO 9001 sau echiv.in copie.ISO 14001 sau echiv.in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal sau prin reprezentant imputernicit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Progr.Operat.Reg.2007-2013, Axa prioritara 5Dezv.durabila si promov.turismului, dom.major de interv.5.3Promov.potentialului turistic si crearea infrastr.necesare, in scopul cresterii atractiv.Romaniei ca dest.turist.si cofin.de UE prin Fondul European de Dezv.Reg., Contr.de fin.540/29.09.2009, cod SMIS 3893
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-716375, Email: [email protected], Fax: 0261-710501
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer