Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare conferinta


Anunt de participare numarul 60879/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro; www.ancpi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare conferinta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sibiu, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de organizare conferinta atat din punct de vedere conceptual cat si logistic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74860000-5 - Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de organizare conferinta pentru 140 de participanti si 40 de invitati.
Valoarea estimata fara TVA: 570, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 31.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 leiGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind protectia muncii; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data de depunere a candidaturilor (persoane juridice romane) sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice /fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Bilant contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii; Recomandari; Informatii privind personalul tehnicde specialitate; Informatii privind subcontractantii;Informatii privind asociatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Anexat Declaratiei privind lista principalelor prestari de servicii-Formularului 7 se va prezenta cel putin un contract similar (in copie semnata si stampilata de operatorul economic cu mentiunea conform cu originalul, pe fiecare pagina) incheiat si finalizat de operatorul economic in ultimii 3 ani, care a avut ca obiect prestarea serviciilor de organizare a unui eveniment similar pentru minim 100 de persoane si cu durata de minim 3 zile;Cel putin recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul similar anexat Formularului 7 in scopul demonstrarii cerintei minime de la pct V.4.a.;Se vor asigura minim 2 traducatori pentru fiecare din limbile engleza, franceza, rusa;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
servicii din Anexa 2B, pozitia 27-Alte servicii, procedura proprie
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
punctaj care reflecta sit econ.si fin.(pe baza mediei cifrei de afa.pe ultimii 3 ani) si cap. tehn/profesionala (pe baza exper. de organizare a unui eveniment similar data de numarul de participanti).
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
51%
Descriere:
2.
propunere concept
8%
Descriere:
3.
propunere logo
8%
Descriere:
4.
propunere slogan
8%
Descriere:
5.
prezentare textuala (cu exceptia cadoului)
5%
Descriere:
6.
prezentare grafica (cu exceptia cadoului)
5%
Descriere:
7.
prezentare textuala si grafica a cadoului propus
5%
Descriere:
8.
desfasuratoarele actiunilor propuse in oferta
5%
Descriere:
9.
integrarea acestora in programul general al evenimentului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, etaj 1, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din cadrul ANCPI tel/fax: 021-315.25.20.DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.83, Fax: 021/319.16.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
ANCPI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021-3152520, Email: [email protected], Fax: 021-3152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021-315.25.20, Email: [email protected], Fax: 021-315.25.20, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer