Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ORGANIZARE CONFERINTE, WORKSHOPURI, SEMINARII


Anunt de participare numarul 76892/09.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel.021 307 19 18, In atentia: Anca Mustata, Email: [email protected], Fax: 021-307 19 19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ORGANIZARE CONFERINTE, WORKSHOPURI, SEMINARII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Bucuresti, municipii mari din Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul serviciilor il reprezinta achizitia publica de servicii de organizare conferinte, workshopuri, seminarii pentru proiecte finantate din Fonduri Structurale.
Scopul contractului este detaliat in caietului de sarcini inclus in prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55120000-7 - Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
55523000-2-Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea pentru care s-a emis prezentul Anunt sunt parte integranta din Caietul de Sarcini (Anexa 1)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 991, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cu 50% din val contractului conform bugetelor din Contractele de Finantare 2009-2011.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 12000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia de servicii este finantata din bugetul proiectelor aferente anului 2009 (Fonduri Structurale). Plata se face pe baza de factura prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original)
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Act prin care sa dovedeasca apartenenta la o structura asociativa profesionala din domeniul organizarii de conferinte, congrese sau din turism sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare)
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
- Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea conform cu originalul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 80.000 EURO. Cifra de afaceri se prezinta in euro sau echivalentul in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
- Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 12D- Cerinta minima obligatorie pentru personal solicitat: - 1 manager de contract; 2 Experti evenimente- 2. Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, de contracte incluzand furnizarea de servicii de organizare de evenimente si conferinte, in cadrul programelor/proiectelor finantate prin Fonduri Europene, Banca Mondiala sau similar - minimum 3 contracte, cu o valoare finala cumulata de minimum 200.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Mentionata in Caietul de Sarcini
2.
Metodologia si planul de derulare a serviciilor de organizare a evenimentelor
20%
Descriere: mentionata in Caietul de Sarcini
3.
Organizarea Serviciilor de Cazare si mese
20%
Descriere: este mentionata in Caietul de Sarcini
4.
Organizarea serviciilor logistice: Sali de Conferinte, Echipament tehnic si logistic, Transport
30%
Descriere: Mentionata in Caietul de Sarcini
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 11:00
Locul: UEFISCSU- Bd. Schitu Magureanu nr 1, etaj 3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte BI/CI, precum si o imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte finantate de UE prin Fondul Social European, POS DRU 2007 2013, Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, Domeniul major de interventie 1.1 Acces la educatie si formare profesionala initiala de Calitate, 1.5 Programe doctorale si post-doctorale in sprijinulcercetarii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departamentul Juridic UEFISCSU
Adresa postala: Bd. Schitu Magureanu, nr. 1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021/307.19.18, Email: [email protected], Fax: 021/307.19.19
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic UEFISCSU
Adresa postala: Bd. Schitu Magureanu, nr. 1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021/307.19.18, Email: [email protected], Fax: 021/307.19.19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer