Licitatie Publica - Servicii de organizare de evenimente - cod CPV 79952000-2, servicii de organizare de seminarii ? cod CPV 79951000-5 si servicii de organizare de expozitii, targuri si de congrese ? cod CPV 79950000-8, prin incheierea unui contract intre Ministerul Muncii,
Anunt de participare numarul 145529/03.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: Emanuela Maria Manea, Tel. +40 213157032, In atentia: Emanuela Maria Manea, Email: [email protected], Fax: +40 213145294, Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare de evenimente - cod CPV 79952000-2, servicii de organizare de seminarii ? cod CPV 79951000-5 si servicii de organizare de expozitii, targuri si de congrese ? cod CPV 79950000-8, prin incheierea unui contract intre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si un operator economic..
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, Bucuresti, str. Dem I. Dobrescu, nr. 2, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de organizare de evenimente
Servicii de organizare de seminarii
Servicii de organizare expozitii, targuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 24.000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.85 si 86 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Document emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formular nr.6 sau de o societate de asigurari, in original sau prin depunere cu OP in contul ministerului RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4266669.Perioada de valabilitate va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In conformitate cu prevederile art.278 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestataruluigarantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 - Prezentare formular 1.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 93(1), art. 94 si art. 96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002 privind Regulamentul Financiar aplicabil bugetului general al Comunitatilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original si traducere legalizata - Prezentare formular 2.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti) completat.
Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: -Manea Emanuela Maria- Manager Proiect ;
- Petru-Radu Paun-Jura ? Secretar General ;
- Eduard Corjescu ? Director- Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios;
- Romulus Radu Corneliu Dumitriu ? Director General Economic - Prezentare formular 3.
Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original - Prezentare formular 4.
Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular 5. Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate alofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
In cazul consortiului / asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului / asocierii.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Prezentare certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv minim 1.200.000 lei.
In cazul in care candidatura este depusa de o asociere sau un consortiu, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere / consortiu in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatiei sau consortiului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare membru al consortiului / asocierii, semnate de reprezentantii legali ai fiecaruia, inclusiv liderul.
In cazul in care, candidatul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare declaratie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a incheiat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, minim 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale, avand ca obiect serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.Prin contract similar se intelege un contract care a avut drept obiect organizarea de evenimente/ seminarii/ conferinte/vizite de studiu.Contractul trebuie prezentat in original sau copie ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila si trebuie insotit de recomandare, in original.Recomandarea trebuie sa cuprinda numele / titlul contractului, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, procent indeplinit de Prestator (%), din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv.
Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, procent indeplinit de Prestator (%) din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original.
Contractul prevazut la pct. 1 va fi inclus in lista si evidentiat distinct.
In cazul in care candidatura este depusa de un consortiu/asociere, se va prezenta o Lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consortiului / asocierii desemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al consortiului / asocierii, inclusiv liderul.
Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv .
Pentru anul in curs transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii anuntului de participare la licitatie.
Ofertantul va depune, daca este cazul:
1.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia, precum si acordul cu ei, in original.
Prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent pentru activitatea de curatenie, in copie, cu mentiuneaconform cu originalul.
Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare documentePrezentare Formular nr. 7Prezentare Formular nr. 8.Prezentare certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2013 11:00
Locul: str. Dem I Dobrescu, nr. 2, sector 1, cod 010026, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU 97/6.3/S/60002 "Echilibru - o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala".
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Pretul contractului nu poate fi majorat pe toata perioada de derulare a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform prevederilor art.256 2Din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios
Adresa postala: Dem. I. Dobrescu nr.2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel. +40 213134286, Fax: +40 213134286, Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 10:22