Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare de evenimente


Anunt de participare numarul 102506/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Protectia Familiei si a Drepturilor Copilului
Adresa postala:  Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 7 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010322, Romania, Punct(e) de contact:  Madalina Dinu, Tel. 0213100789, Email:  [email protected], Fax:  0213127474, Adresa internet (URL):  www.copii.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare de evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Intern
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 297, 665RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de organizare de evenimente (rezervarea si asigurarea cazarii si a meselor pentru participantii la seminarii si sesiuni de formare, precum si inchirierea salilor in care se vor desfasura evenimentele)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati solicitate pe durata acordului-cadru
?numarul minim de persoane care ar necesita cazare si 3 mese/zi ? 877 persoane, rezultand un numar minim de 3.314 nopti de cazare;
?numarul maxim de persoane care ar necesita cazare si 3 mese/zi ? 2.233 persoane, rezultand un numar maxim de 4.286 nopti de cazare;
?numarul minim de persoane care ar putea solicita doar masa de pranz ? 2. 432 persoane;
?numarul maxim de persoane care ar putea solicita doar masa de pranz ? 2.476 persoane.
Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent?numarul minim de persoane care ar necesita cazare si 3 mese/zi ? 3 persoane, rezultand un numar minim de 3 cazari
?numarul maxim de persoane care ar necesita cazare si 3 mese/zi ? 408 persoane, rezultand un numar maxim de 1.224 de cazari
?numarul minim de persoane care ar putea solicita doar masa de pranz ? 3 persoane
?numarul maxim de persoane care ar putea solicita doar masa de pranz ? 2.000 persoane
Valoarea estimata fara TVA: 2, 297, 665RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip: 11.488, 33lei;Garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul "Cresterea capacitatii autoritatilor locale din Romania de a sprijini copiii cu dizabilitati aflati in propria familie"finantat prin Mecanismul financiar al Spatiului Economic European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In asociere si/sau subcontractare dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei)
Certificat constatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei)
Autorizatia de functionare (pentru persoane fizice autorizate)
Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de institutiile abilitate din tara de rezidenta(pentru persoane straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista continand serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati insotita de minim 3 recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 12:00
Locul: ANPFDC Bd G-ral Ghe Magheru nr 7 etaj 3 Cam 70 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor prin reprezentant imputernicit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Cresterea capacitatii autoritatilor locale din Romania de a sprijini copiii cu dizabilitati aflati in propria familie"finantat prin Mecanismul financiar al Spatiului Economic European
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala:  Bd unirii nr 37, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030826, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.tnb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiementul Achizitii Publice
Adresa postala:  Bd G-ral Ghe Magheru nr 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010322, Romania, Tel. 0213100789/int 144, Email:  [email protected], Fax:  021 312 7474, Adresa internet (URL):  www.copii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer