Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare de evenimente aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene", cod SMIS 18843


Anunt de participare numarul 130452/16.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala:  str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  7254000, Romania, Punct(e) de contact:  Aurel OLAREAN, Tel. 0230 56 11 40, In atentia:  Mitric Elena-Livia, Email:  [email protected], Fax:  0230 56 47 03, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare de evenimente aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene", cod SMIS 18843
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Radauti
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea de evenimente care au ca scop promovarea obiectivelor turistice si cresterea circulatiei turistice din municipiul Radauti, aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene"- proiect pentru promovarea obiectivelor turistice cu valoare identitara din municipiul Radauti, cod SMIS 18843
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizarea de evenimente care au ca scop promovarea obiectivelor turistice si cresterea circulatiei turistice din municipiul Radauti, aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene"- proiect pentru promovarea obiectivelor turistice cu valoare identitara din municipiul Radauti, cod SMIS 18843 - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 278, 403.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 5.500 lei; garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (FEDR) 85%, Bugetul de stat 13%, Bugetul Local 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/20105. Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art.69^1 din OUG nr.34/20066. Certificat de atestare fiscala eliberat de MFP7. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie8. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii?eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.9. Cazier judiciar / certificat echivalent pentru persoana juridice straine10.Certificat constatator emis de ORC pentru persoane juridice romane, care sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii11. Pentru persoanele juridice straine -documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente ;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) va fi de minim 550.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;2.Completarea fisei de experienta similara pentru contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani - prezentate ca experienta similara;3. Declaratie privind dotarile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;5. Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ce poate fi desemnat pentru indeplinirea contractului;6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalul responsabil cu indeplinirea contractului;7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;8.Informatii privind asocierea;9.Certificat pentru sistemul calitatii, ISO 9001:2001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a maxim 3(trei) contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 275.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatie de atribuire Nr. 10600/15.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria Municipiului Radauti, Str. Piata Unirii, nr. 2, Radauti, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii operatorilor economici participanti, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5. Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, DMI 5.3 Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Procedura de achizitie publica a fost aleasa in conformitate cu Contractul de finantare nerambursabila nr. 1297 din 22.03.2011, sectiunea 3.4 din cererea de finantare - Achizitii publice, anexa la contract. (vezi anexat documentul de justificare atasat in sectiunea "Documentatie si clarificari")
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230-216321, Email:  [email protected], Fax:  0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu de administratie publica locala
Adresa postala:  Str. Piata Unirii, nr. 2, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  725400, Romania, Tel. 0230-561140, Email:  [email protected], Fax:  0230-564703, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2011 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer