Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare de festivaluri


Anunt de participare numarul 89351/26.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Irina Ionescu, Tel.031.7100.682, Email: [email protected], Fax: 031.7100.662, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare de festivaluri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, Iasi, Timisoara, Brasov, Targu Mures
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 120, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de organizare de festivaluri, (incluzand creatie, planificare, productie, media plan, executie web-site, organizare si coordonare evenimente conexe) precum si un pachet logistic (traducere, subtitrare filme, inchiriere sali si spatii in aer liber, inchiriere aparatura de proiectie, subtitrare filme, proiectie subtitluri, transport national de persoane, materiale, tehnice, transport national si asigurare pelicule, cazare invitati), necesare desfasurarii Festivalului de Film European 2010, organizat de Institutul Cultural Roman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 10320 lei (2400 euro calculati la un curs mediu de 4.3 lei/euro); Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata se va face prin transfer bancar in contul de trezorerie al prestatorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OfertantulvacompletaodeclaratiepepropriaraspundereinconformitatecuFormularulnr.12 A
Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006 OfertantulvacompletaodeclaratiepeproprieraspundereinconformitatecuFormularulnr. 12 B
- Certificate constatatoare valabile la data de deschiderii ofertelor ( inoriginalsaucopielegalizata ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
- a impozitelor si taxelor catre stat, -aimpozitelor si taxelor locale, (Pentru ofertanti nerezidenti in Romania nu se solicita.)
- Cazierul fiscal, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Pentru ofertantii nerezidenti in Romania nu se solicita) valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentrupersoanelejuridiceromane : Copie legalizata dupa Certificatul de Inregistrare.Certificat constatator valabil la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de organizare de festivaluri si/sau comunicare si relatii publice, copie legalizata sau original
Persoane juridice /fizice straine: Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanajuridica/fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprevederilelegaledintaraincareofertantulesterezidentCopie legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, sa fie mai mare sau egala cu suma de 700.000 lei Formularul nr.42.Bilantul Contabil din anii 2006, 2007, 2008 in copie, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz rapoarte anuale , scrisori de bonitate, din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivindlistaprincipalelorlivrari de servicii similare cu obiectul contractului, dinultimii 3 ani(2006, 2007, 2008).Formularulnr. 12 E.
2.Experienta similara - (Anexa la formularul 12E)
Ofertantultrebuiesaaduca minim 2 recomandari /certificate/documente emise sau contrasemnate de clientii beneficiari mentionati in anexa la formularul 12E in original sau legalizate. Prin formularele privind experienta similara, ofertantii vor face dovadaca in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) au desfasurat editii succesive ale unui festival cu participanti din mai multe tari europene, pentru care firma ofertanta a prestat atat servicii logistice, cat si de promovare.3.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mifloace fixe pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
4.Resurse Umane -Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (dovedirea capacitatii de configurare, proiectare, executie, difuzare cerute prin Caietul de sarcini)
Detalii in fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Calitatea produselor serviciilor si actiunilor de promovare
50%
Descriere: vezifisa de date a achizitiei
2.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.77 / 20.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 14:00
Locul: Aleea Alexandr, nr.38 sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf. art.33(2) din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: octombrie 2010
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CurteadeApelBucuresti
Adresa postala: SplaiulIndependenteinr. 5 , sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In toate fazele procedurii conf. art 272 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr.38, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel.0317100667, Email: [email protected], Fax: 0317100662, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer