Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare de seminarii


Anunt de participare numarul 69692/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA ROMANA PENTRU INDUSTRIA ELECTRONICA SI SOFTWARE Filiala OLTENIA
Adresa postala: str. Aleea Electroputere nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200500, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Vladut, Tel.0251-418882, Email: [email protected], Fax: 0251-418882, Adresa internet (URL): http: //www.aries-oltenia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii de electronica, industrie si software
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare de seminarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul Aries Oltenia
Str.Stefan cel Mare, nr.12,
Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea de seminarii si workshop-uri in cadrul proiectului implementat de Aries Oltenia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor organiza 4 seminarii si 2 workshop-uri
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.01.2009 pana la 20.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
X
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
x
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Presator de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Forumlar B(declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Prezentare formular conform OUG 34/2006
-Formular Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Neprezentarea a mai mult de 3 din documentele de calificare de mai sus, atrage dupa sine descalificarea ofertantului de catre comisia de evaluare.Neprezentarea propunerii tehnice si financiare are ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor servicii prestate in ultimii 2 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, nu exista posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a ofertantului;
-Formular C2 (declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimi 2 ani)
- declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii seviciilor;
-Formular E (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele)
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;(se vor anexa CV-urile personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii)
-Formular F (Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere)Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
-Formular D (Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora)Elementele propunerii tehnice se vor prezenta detaliat si complet in corelatiecu Caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Neprezentarea a mai mult de 3 din documentele de calificare de mai sus, atrage dupa sine descalificarea ofertantului de catre comisia de evaluare.Neprezentarea propunerii tehnice si financiare are ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Experienta anterioara in derularea unor actiuni similare:
20%
Descriere: Experienta anterioara in derularea unor actiuni
2.
Oferirea unor servicii de categorie superioara celei solicitate prin documentatie
20%
Descriere: oferirea unor servicii hotelire, asigurare masa
3.
Existenta contractelor/precontractelor cusubfurnizorii
20%
Descriere:
4.
Dotarea cu mijloace tehnice si personal tehnic pentru organizarea evenimentelor
10%
Descriere:
5.
Pretul ofertei
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire se va ridica de la sediul Aries OlteniaCraiova, Str.Stefan cel Mare, nr.12
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2008 13:00
Locul: Sediul Aries oltenia, Str.Stefan cel Mare, nr.12, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE 2006/018-445.01.02.05"Piata virtuala de gross pentru produsele agricole, prin sisteme si tehnologii informatice-VirtGross"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2008 18:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer