Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare evenimente


Anunt de participare numarul 84787/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Judetul Iasi - Romania, Republica Moldova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizare evenimente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizare evenimente:
1. Seminarmodul I de cursuri pentru studenti: 30+30 studenti x 21 zile (14+7 zile 14 zile de curs si 7 zile de evaluare
2. Seminarmodul IIde cursuri pentru studenti: 30+30 studenti x 21 zile (14+7 zile 14 zile de curs si 7 zile de evaluare)
3. Seminarpentru fermieri (50+50 fermieri x 5 zile)
4.Workshopx 4 bucati (2 workshop-uri in Romania si 2 workshop-uri in Republica Moldova)
Valoarea estimata fara TVA: 691, 463RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3.457 lei, contul RO93TREZ406504601X000728, deschisla Trezoreria Iasi, CUI 4541840.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de Vecinatate Romania-Moldova 2004-2006, Phare CBC 2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12 A); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusive cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat- original sau copie legalizata; Certificat constatator si Certificat de inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului original sau copie legalizata; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 12 B), declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat: Ofertantul trebuie sa depuna copie dupa bilantul pentru anii 2006, 2007 si 2008 . Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 2 ani;conform bilanturilor contabile din ultimii 2 ani, operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani. (formular nr. 12E).Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, Declaratie privind echipamentele puse la dispozitie pentru derularea contractului.
Cunostintele specifice ale ofertantului legate de obiectul contractului si arealul geografic:
Experienta expertilor cheie.
Completarea unei declaratii privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine si utilizeaza un sistem de management al calitatii cu certificare internationala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Numarul mediu de angajati pentru anul anterior(2007) sa fie de minim 5 persoane, iar in anul 2008 de minim 8 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
Termen de realizare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se aplica etapa finala de licitatie electronica intr-o singura runda ce se va desfasura la o data ce va fi comunicata ulterior ofertantilor declarati calificati.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2009 11:00
Locul: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Vecinatate Romania - Republica Moldova 2004-2006, Phare CBC 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6. sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro, www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(+4) 021 3321240, Fax: (+4) 021 3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor; Directia Generala Juridica
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer