Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare evenimente


Anunt de participare numarul 99312/06.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Chiran, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia:  Cristina Chiran, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Baza operationala a proiectului va fi ?Bucuresti, sediul Ministerului Administratiei si Internelor – Directia Generala Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti, ?a activitatile se vor derula si la nivel teritorial, conform caietelor de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT I - Achizitionarea de servicii de organizare a evenimentelor prevazute ?cadrul proiectului „Mecanisme moderne pentru o administratie eficienta", cod SMIS 2803
LOT II - Achizitionarea de servicii de organizare a evenimentelor necesare implementarii proiectului „Un cadru legislativ mai coerent pentru o administratie publica mai eficienta", cod SMIS 2989
LOT III- Achizitionarea serviciului de organizare a conferintei de lansare a proiectului "Asociatiile de dezvoltare intercomunitara – instrument pentru furnizarea ?comun, ?conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice local", cod SMIS 298
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I: Prestarea de servicii de organizare a evenimentelor prevazute ?cadrul proiectului „Mecanisme moderne pentru o administratie eficienta", cod SMIS 2803
LOT II: Prestarea de servicii de organizare a evenimentelor necesare implementarii proiectului „Un cadru legislativ mai coerent pentru o administratie publica mai eficienta", cod SMIS 2989
LOT III: Prestarea serviciului de organizare a Conferintei de lansare a proiectuluiAsociatiile de dezvoltare intercomunitara – instrument pentru furnizarea ?comun, ?conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice local", cod SMIS 2983
Valoarea estimata fara TVA: 2, 124, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei pentru participare este de: lotul I: 22.000lei, lotul II: 17.000lei, lotul III: 2.800lei.Garantia de buna executie se constituie ?procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Aceste contracte sunt finantate prin PODCA- Axa prioritara 1: ?bunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, domeniul de interventie 1.1 si 1.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006)- Formularul nr.4;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent;Certificat pentru plata CAS (pentru statele ?care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent;Cazier judiciar pentru administrator/administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale –Formular nr.6.
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si ?egistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca ?eplinesc urmatoarele cerinte minime: Pentru Lotul I- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare dec?echivalentul ?lei a 200.000 Euro.Pentru Lotul II- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare dec?echivalentul ?lei 175.000 Euro.Pentru Lotul III- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare dec?echivalentul ?lei a 10.000 Euro.Pentru toate loturile: - media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie pozitiva. ? cazul ?care ofertantul este ?iintat dupa 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani - Formularul nr.7;
Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt ?eplinite de acestia - Formularul nr. 8.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) trebuie sa dovedeasca ?eplinirea cerintelor minime privind finalizarea cu succes ?ultimii 3 ani a: 1. pentru lotul I: cel putin unui contract incluz? prestarea de servicii de organizare de evenimente si/sau conferinte, cu o valoare mai mare sau egala cu echivalentul ?lei a 75.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului;2. pentru lotul al II-lea: cel putin unui contract incluz? prestarea de servicii de organizare de evenimente si/sau conferinte, cu o valoare mai mare sau egala cu echivalentul ?lei a 75.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.3. pentru lotul al III-lea: cel putin unuicontract incluz? prestarea de servicii de organizare de evenimente si/sau conferinte, cu o valoare mai mare sau egala cu echivalentul ?lei a 30.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind organizarea licitatiei electronice sunt precizate la pct.4.2 din Fisa de date a achizitiei, anexata la prezentul anunt de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 12:00
Locul: M.A.I.-D.E.A., Strada Eforie, nr.3, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa si reprezentanti ai ofertantilor ?baza unei ?uterniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Aceste contracte sunt finantate prin Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative- Axa prioritara 1: ?bunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, domeniul de interventie 1.1: ?bunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico – administrativ si domeniul de interventie 1.3„ ?bunatatirea eficacitatii organizationale ".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  02131330219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer