Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Organizare evenimente in cadrul Proiectului ?O sansa pentru o viata demna?


Anunt de participare numarul 141430/09.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: Mirona Daia, Tel. +40 213146937, In atentia: Mirona Daia, Email: [email protected], Fax: +40 213128696, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Organizare evenimente in cadrul Proiectului ?O sansa pentru o viata demna?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Franta
Romania
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Organizare evenimente in cadrul Proiectului ?O sansa pentru o viata demna?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Organizare evenimente in cadrul Proiectului ?O sansa pentru o viata demna?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 868, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
uantum de: 37.357, 40lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006, cu valabilitate de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv. . In conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G nr. 34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic (ofertant) este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6.531, 13lei CUANTUM :10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si de neincadrarein situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, in original ? Formular nr.1;Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de cazier fiscal, in termen de valabilitate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
5.Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;FORMULAR nr.2 . (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti) completat . Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt:
- Romulus Radu Corneliu Dumitriu ? Director General Economic;
- Mirona Daia- Coordonator;Lucian-Dinu Tepes-Grosu- Manager de proiect;Robert Cralea Ionescu ? Expert achizitii publice;Lucia Vasiloiu ? Director Economic ;Denisa Oana Patrascu ? Secretar de Stat;Petru-Radu Paun-Jura ? Secretar General ;Eduard Corjescu ? Director- Legislatia Muncii;Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr.3;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original- Formular nr.4; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate alofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
In cazul consortiului / asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului / asocierii.
Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei globale de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3.737.740, 00lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a incheiat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, minim 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale, avand ca obiect serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv 1.868.870, 00 lei fara TVA.
Pentru indeplinirea acestei cerinte nu se accepta prezentarea mai multor contracte a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea estimata a prezentului contract, ci minim un contract a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv 1.868.870, 00 lei fara TVA.Prin contract similar se intelege un contract care a avut drept obiect servicii pentru organizare a unor vizite de studi , conferinte, sesiuni de formare. Contractul trebuie prezentat in original sau copie ?
Efectivul mediu anual al personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani
Operatorul economic trebuie sa prezinte un responsabil de contract cu urmatorul profil:
-Experienta in domeniul organizarii de evenimente de minim 3 ani;Participarea in calitate de coordonator la minim un contract similar si minim o recomandare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea facilitatilor suport (backstopping ? servicii de asistenta logistica, administrativ, etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie, in scopul realizarii activitatilor propuse?
30%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Se vor contabiliza toate facilitatile suport (resurse tehnice, backstopping, logistice, admnistrative etc.) puse la dispozitia autoritatii contractante prin oferte in concordan?a cu activita?ile propuse, asa cum au fost acestea prezentate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de facilitati suport pentru realizarea activitatilor (in mod suplimentar fata de cerintele caietului de sarcini) propuse de catre toti ofertantii din cadrul procedurii de atribuire (notat NF(max))b) Punctajul obtinut la acest factor de catre un ofertant se va calcula astfel: - pentru oferta care contine numarul maxim de facilitati suport pentru realizarea activitatilor se acorda 30 puncte;
- pentru ofertele cu un numar mai mic de facilitati suport propuse pentru realizarea activitatilor decat NF(max), punctajul se calculeaza procentual, astfel:
3.
Termenul de mobilizare a resurselor (umane si materiale), calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante?
40%
Descriere: Punctajul se acorda astfel : a)Pentru cel mai scurt termen de mobilizare a resurselor ofertat in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (40 puncte);b)b) Pentru celelalte termene de mobilizare punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = TM(min) x 40 puncte TM(n); i. Termenul de mobilizare reprezinta perioada exprimata in ore in care ofertantul se obliga sa initieze prestarea oricarui serviciu solicitat de catre autoritatea contractanta conform prevederilor caietului de saricini, calculat de la data notificarii acesteia;ii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a analiza si verifica conformitatea termenelor ofertate din punctul de vedere al capacitatii operatorilor economici de a asigura indeplinirea cerintelor solicitate prin Caietul de sarcini in respectivele termene, cu scopul protejarii acesteia impotriva ofertelor care prevad termene nerealiste;
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2013 11:00
Locul: Str. Dem.I.Dobrescu nr.2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010026 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FSE si cofinantare de la bugetul de stat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Oferta desemnata castigatoare va fi oferta cu cel mai mare punctaj general obtinut. In cazul a doua sau mai multe oferte cu punctaj general egal, ierarhizarea ofertelor se va realiza in ordine crescatoare in functie de pretul oferit. In cazul in care , in cadrul acestei ierarhizari sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal, ierarhizarea ofertelor se va realiza in ordine descrescatoare , in functie de punctajul obtinut pentru factorul de evaluare "Termenul de mobilizare a resurselor (umane si materiale), calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitarii a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Legislatia Muncii
Adresa postala: Dem.I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel. +40 213134286, Fax: +40 213134286
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2013 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer