Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare evenimente, servicii de compozitie, servicii de tipografie, produse informatice si de promovare si servicii de publicitate


Anunt de participare numarul 96197/19.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA DOCSANESCU, Tel.021-3146937, Email: [email protected], Fax: 021- 312 86 96; 021- 314 69 37, Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de organizare evenimente, servicii de compozitie, servicii de tipografie, produse informatice si de promovare si servicii de publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de organizare evenimente, servicii de compoziie, servicii de tipografie, produse informatice i de promovare i servicii de publicitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79822000-2-Servicii de compozitie (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 662, 799RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 42000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Comisia Europeana, in cadrul Programului Anul European pentru combaterea saraciei si excluziunii sociale 2010 si cofinantarea aferenta de la bugetul MMFPS pe anul 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, in original - Formular nr. 1;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006, in original - Formular 2;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 93(1), art. 94 si art. 96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002 privind Regulamentul Financiar aplicabil bugetului general al Comunitatilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare in original si traducere legalizata Formular 3;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original Formular 4;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in copie legalizata;
Certificat de inregistrarepentru persoane fizice sau juridice eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie legalizata;
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica in original;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil pentru 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 ( sau la 30 iunie 2009) si / sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor documente este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente;
2.Fisa informatii generale si centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului in original - Formular 5
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar, al ofertantului pentru anii 2007, 2008 si 2009 (sau pentru semestrul I 2009), trebuie sa fie pozitiva si cel putin egala cu jumatate din valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original - Formular 6 si Anexa;
2. Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatside conducere, in original - Formular 7;
3. CV - urile persoanelor responsabile (manager, experti)pentru indeplinirea prezentului contract de servicii Formular 8;
4. Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia, precum si acordul cu ei, in original Formular 9 daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul (operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul consortiului/asocierii) trebuie sa dovedeasca ca a finalizat cu succes, in perioada 2007 pana la termenul limita de depunere a ofertei, cel putin 1 (unu) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale avand ca obiect una dintre categoriile de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire cu o valoare de minimum 40% din valoarea estimata a prezentului contrat.2.Efectivele medii anuale ale personalului angajat de catre ofertant (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minimum 5 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ordinul nr.51/2009 privind accelerarea procedurilor emis de presedintele ANRMAP
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Med cifrei afac. pe ultimii 3 ani;punct.conf fisa de date, pctj max 40.Contracte finalizate 2007term limit de depun a ofertei);punctare conf fisa de date, pctj max 60.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
276
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 14:00
Locul: MMFPS - Bucuresti, str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sect 1, etj 4, cam 409
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Comisia Europeana, in cadrul Programului Anul European pentru combaterea saraciei si excluziunii sociale 2010
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca si de pe site-ul institutiei www.mmuncii.ro la pagina "achizitii publice".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: SplaiulIndependeneinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49, Adresa internet (URL): : http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala: str.Dem. I. Dobrescu nr.2, sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel.(+4) 021 315.85.56, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 19:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer